Bab 1 : Menambah anak

8.9K 66 3
                                    


Supian mengusap-usap dahi Nur Qistina bagi mendodoikan anaknya yang berusia tiga tahun itu. Seketika mendodoi, akhirnya kanak-kanak itu melelapkan mata jua. Kini Supian beralih ke anak sulungnya pula.

Kelihatan anak sulungnya iaitu Nur Adila yang berusia tujuh tahun itu sudahpun lena dibuai mimpi. Terasa lega di hati Supian melihat anak-anaknya sudah nyenyak. Ini kerana malam ini beliau ingin menunaikan tanggungjawab.

Setelah yakin kedua-dua anaknya itu tidak akan terjaga lagi, beliau meninggalkan katil mereka lalu menuju ke katil utama. Kelihatan isterinya sudahpun setia menunggu di atas katil dengan wajah yang berseri-seri.

"Anak-anak dah tidur ke bang?" Soal Salmiah sebaik suaminya berbaring di sebelahnya.

"Dah, sekarang tibalah masanya kita nak menambah adik kepada budak-budak ni." Supian melemparkan senyuman nakal.

"Abang gatal. Kalau abang nak anak lagi kan, abang nak anak perempuan ke anak lelaki?" Salmiah inginkan kepastian.

"Abang tak kesah sebab tu semua rezeki Allah. Tapi kan abang memang teringin sangat kalau dapat anak lelaki." Luah Supian.

"Kalau macam tu sebelum kita berjimak, apa kata kita berdoa dulu supaya kita dapat anak lelaki." Pinta Salmiah.

"Betul juga tu." Balas Supian lalu pasangan tersebut mula berdoa bersama-sama.

"Abang, pergi matikan lampu dulu sebelum kita berjimak." Pinta Salmiah lagi.

"Lah selama ni kita buat pasang lampu, kenapa hari ni tiba-tiba nak matikan lampu?" Supian berasa hairan.

"Anak-anak kita kan dah makin besar, macam mana kalau diorang tiba-tiba terjaga dan nampak apa yang kita buat? Mesti akan ada banyak persoalan yang timbul dalam fikiran diorang." Jelas Salmiah.

"Abang dah check dah, diorang tidur mati." Ujar Supian.

"Alah abang pergi lah matikan lampu, saya risau lah." Pinta Salmiah.

"Yelah-yelah." Supian akur dan menuruti permintaan isterinya itu.

Beliau kemudian bangkit dari katil lalu menuju ke suiz lampu. Setelah bilik tidur itu sudah gelap gelita, beliau kembali berbaring di sebelah isterinya. Hanya terlihat isterinya dalam samar-samar sahaja.

"Dah, sekarang boleh lah kita berjimak." Ujar Supian.

"Ok abang." Balas Salmiah.

Supian kemudian menanggalkan baju yang dipakai oleh isterinya itu. Setelah itu kain batik wanita itu juga ditanggalkan. Kini berbogel lah Salmiah memandangkan dia tidak memakai pakaian dalam.

"Alah gelap lah, tak nampak tetek awak." Ujar Supian sambil meramas-ramas payudara isterinya.

"Nampak je kalau abang besarkan mata abang tu. Lagipun nak buat apa tengok, macam lah abang tak biasa tengok tetek saya." Balas Salmiah.

"Kena lah tengok tetek awak masa nak berjimak, baru lah kote abang stim. Kalau tak nampak, kurang stim lah." Jelas Supian.

"Mengada lah abang ni. Dah lah cepat start." Arah Salmiah lalu merebahkan tubuhnya di atas katil.

Tanpa berlengah Supian terus memanjat tubuh isterinya itu. Beliau mencari gunung di dada wanita itu, lalu terus memasukkan ke dalam mulutnya. Sambil menghisap payudara sebelah kanan, tangan kirinya bermain di payudara sebelah kiri.

Setelah puas menghisap payudara sebelah kanan, kini beliau beralih pula ke sebelah kiri. Walaupun sudah berkahwin selama lapan tahun dengan Salmiah, beliau masih lagi tidak puas menghisap payudara isterinya itu.

Tidak tahu kenapa, namun nikmat menghisap payudara isterinya sangat sukar untuk digambarkan dengan kata-kata. Sungguh bertuah dirasakan kerana dapat memperisterikan wanita seperti Salmiah.

Setelah puan bermain dengan payudara Salmiah, kini Supian turun ke bawah pula. Sudah pasti sasarannya adalah mahkota berharga milik wanita itu. Beliau terus menyembamkan wajahnya ke atas faraj wanita itu.

Terasa seperti digeletek pabila beliau menggeselkan wajahnya di atas faraj yang ditutupi dengan bulu-bulu yang agak lebat. Beliau lebih suka jika isterinya itu tidak mencukur bulu kemaluan sehingga licin.

Mempunyai bulu di kawasan itu kelihatan lebih seksi. Beliau kemudian mengeluarkan lidahnya, lalu memulakan jilatan ke atas belahan faraj Salmiah. Sebaik dijilat, air mazi wanita itu mula mengalir keluar.

Tanpa berlengah, beliau terus menghirup air mazi itu dengan lahap. Walaupun sudah sering menikmati air payau tersebut, namun nafsu Supian terhadap air itu tidak pernah pudar. Malah semakin menjadi-jadi.

Setiap kali menghirup dan menikmati air mazi Salmiah, dirasakan tubuhnya menjadi semakin bertenaga. Malah beliau merasakan dirinya menjadi muda kembali setiap kali air itu menuruni anak tekaknya.

"Dah lencun ke cipap saya?" Soal Salmiah setelah seketika menerima jilatan.

"Rasanya dah kot." Balas Supian.

"Kalau macam tu abang baring pula." Arah Salmiah.

Supian menuruti lalu berbaring secara menelentang di atas katil. Salmiah kemudian menanggalkan kain pelikat yang bersarung di tubuh lelaki itu. Setelah itu dia duduk pula di celah-celah kangkang lelaki itu.

Dia mula mengusap-usap zakar suaminya yang separa tegang itu. Setelah itu, dia terus memasukkan zakar itu ke dalam mulutnya. Dikemam dan dihisap zakar itu dengan penuh kasih sayang.

Walaupun zakar suaminya itu tidaklah sebesar dan segagah zakar lelaki lain yang pernah dia rasai, namun baginya zakar itu adalah zakar yang terbaik. Hanya zakar itu yang mampu menggembirakan hatinya.

"Rasanya dah tegang betul dah kote abang ni." Ujar Salmiah setelah seketika memberikan hisapan.

"Kalau dah tegang apalagi, masuk lah cepat." Arah Supian.

"Abang lah duduk atas, saya duduk bawah." Ujar Salmiah.

"Abang penat lah malam ni, awak duduk atas ye." Pinta Supian.

"Saya pun penat juga, sepanjang hari saya menjaga anak-anak kita." Balas Salmiah sambil mencebikkan wajahnya.

"Kalau macam tu kita gilir-gilir lah ye. Awak duduk atas dulu, kejap lagi abang pula." Pinta Supian.

"Eyy, yelah-yelah. Selalu saya je yang kena duduk atas." Omel Salmiah namun masih tetap menuruti permintaan suaminya itu.

Dia kemudian memanjat tubuh Supian, lalu duduk bercangkung di atas suaminya. Dia menurunkan perlahan-lahan tubuhnya, lalu memasukkan keseluruhan zakar lelaki itu ke dalam lubang farajnya.

Setelah itu dia mula melakukan henjutan ke atas dan ke bawah. Supian hanya berbaring seperti raja sambil menikmati henjutan isterinya itu. Walaupun beliau sangat sukakan hubungan seks, namun beliau seorang yang malas.

Seringkali beliau meminta Salmiah untuk melakukan tugas menghenjut. Semenjak dua menjak ini, tubuhnya sentiasa merasa letih. Mungkin sebab itu beliau kini semakin malas memberi henjutan.

Walaupun tubuh badannya selalu letih dan tidak bertenaga, namun tidak bagi nafsunya. Tenaga untuk menembak benih segarnya keluar tidak pernah berkurang. Dalam masa seminggu, mereka melakukan tiga kali persetubuhan.

Nasib baiklah beliau mendapat isteri yang cukup baik seperti Salmiah. Meskipun wanita itu suka mengomel, namun wanita itu tidak pernah menolak permintaannya. Wanita itu sentiasa taat apabila diminta.

Bersambung...

1. Bersaksikan BulanWhere stories live. Discover now