Bab 41 : Tersalah orang

2.4K 54 6
                                    

Beberapa hari sudah berlalu semenjak Nur Adila mendapatkan rawatan istimewa daripada Pak Uda. Kini suaminya sudahpun berada di kampung halaman mereka bagi membawa dia ke rumah mertua.

"Korang berdua nak balik ke Seremban bila?" Soal Salmiah.

"Ingat nak balik petang ni, tapi abang Man cakap dia letih nak drive. Jadi petang esok lah kot kami pergi sana." Jawab Nur Adila.

"Oh kalau macam tu hari ni kamu tidur sini lah ye?" Salmiah menyoal Rahman.

"Macam tu lah ibu." Balas Rahman.

"Kalau macam tu ibu pergi kedai kejap ye, cari barang dapur. Nak memasak untuk makan malam nanti." Salmiah kemudian meminta diri dahulu.

==================================================================================

Malam semakin larut, kelihatan Nur Qistina masih belum tidur lagi. Matanya kini khusyuk menonton drama Korea di kaca televisyen. Sedang asyik menonton, tiba-tiba Salmiah muncul di ruang tamu.

"Angah tak tidur lagi?" Soal Salmiah.

"Belum lagi, nak layan drama ni dulu. Ibu kenapa tak tidur lagi?" Nur Qistina pula menyoal.

"Ibu tak boleh nak tidur sebab panas betul malam ni. Tak tahu kenapa." Balas Salmiah.

"Memang bilik ibu panas malam-malam sebab dinding batu. Apa kata ibu tidur bilik angah jelah malam ni." Nur Qistina memberi cadangan.

"Tak mengganggu angah tidur ke kalau ibu ada sekali?" Salmiah inginkan kepastian.

"Tak mengganggu pun. Angah lagi suka ibu tidur dengan angah ada lah." Jelas Nur Qistina.

"Kalau macam tu ibu tidur bilik kamu ye." Pinta Salmiah.

"Yelah. Ibu masuk lah dulu bilik angah ye. Angah nak tengok drama ni dulu sampai habis." Ujar Nur Qistina.

"Kalau macam tu ibu masuk dulu ye." Salmiah meminta diri dan beredar dari ruang tamu tersebut.

==================================================================================

Mata Rahman memandang jam di dinding. Kelihatan waktu sudahpun menjangkau 12 tengah malam. Beliau kemudian memandang ke arah Nur Adila dan kelihatan isterinya sudahpun lena dibuai mimpi.

Ini adalah kesempatan yang beliau tunggu-tunggu. Beliau ingin tidur di rumah ini dan memberi alasan penat memandu, namun sebenarnya ada niat lain. Niat itu adalah tidak lain dan tidak bukan adalah Nur Qistina.

Semenjak kali terakhir terlanjur dengan adik iparnya itu, beliau tidak dapat tidur dengan tenang. Hampir setiap malam beliau termimpi-mimpi akan tubuh gadis itu. Jadi malam ini beliau mahu menggunakan kesempatan yang ada.

Beliau bangun dari atas katil secara perlahan-lahan supaya Nur Adila tidak terjaga. Yakin isterinya itu sudahpun tidur mati, beliau berjalan perlahan-lahan meninggalkan katil lalu menuju ke luar bilik.

Beliau berjalan secara menjengket kakinya supaya tiada bunyi tapak kaki kedengaran. Sudah pasti destinasinya adalah bilik tidur Nur Qistina. Apabila beliau memusingkan tombol pintu, kelihatan pintu itu tidak berkunci.

Ini membuatkan beliau sangat gembira kerana kerjanya kini lebih mudah. Apabila memasuki bilik tidur itu, kelihatan bilik itu agak suram memandangkan hanya diterangi dengan lampu tidur. Beliau kemudian menutup pintu semula.

Perlahan-lahan beliau menghampiri katil yang berada di tengah bilik. Terlihat sekujur tubuh sedang berbaring di atas katil tersebut. Beliau terus sahaja duduk di birai katil sambil merenung tubuh itu.

"Qis, abang datang ni. Nak main tak?" Soal Rahman sambil menepuk-nepuk lengan tubuh itu bagi mengejutkannya.

Namun tiada sahutan balas daripada wanita itu. Rahman yang semakin tidak tahan itu tidak lagi mempedulikan jika wanita itu ingin ataupun tidak. Tanpa membuang masa beliau terus meraba segenap tubuh tersebut.

Terasa ada perbezaan tubuh wanita itu jika dibandingkan dengan tempoh hari. Namun Rahman tidak mempedulikan perbezaan itu kerana beliau sudahpun dalam keadaan ghairah. Hanya dalam fikirannya adalah Nur Qistina.

Beliau kemudian menyelak selimut yang menutupi tubuh wanita itu. Kelihatan wanita itu memakai baju-t disertakan dengan kain batik. Ini membuatkan Rahman menjadi semakin pelik kerana tidak pernah beliau melihat Nur Qistina berkain batik.

Rahman tidak peduli semua itu, yang penting dapat merasai tubuh adik iparnya. Beliau kemudian menanggalkan ikatan kain batik itu. Setelah itu beliau melucutkan kain batik itu dari tubuh wanita ini.

Kini kelihatan hanya seluar dalam sahaja yang menutupi bahagian bawah wanita itu. Namun seluar dalam itu tidak terlepas dari lucutan Rahman. Maka kini tiada secebis kain pun menutupi bahagian bawah tubuh wanita itu.

Rahman menjadi semakin musykil apabila melihat ada bulu-bulu yang lebat di sekeliling kemaluan wanita itu. Ini kerana dia tahu yang Nur Qistina sangat menjaga kemaluan dan sentiasa mengemaskan bulu-bulu di sekeliling farajnya.

"Dia tak sempat nak trim lah tu kot." Rahman cuba bersangka baik.

Namun beliau tidak mempedulikan mengenai perihal bulu itu kerana beliau semakin tidak tahan. Beliau kemudian merapatkan wajahnya ke celahan kangkang wanita itu sambil mengeluarkan lidahnya.

Tanpa berlengah beliau terus memberikan jilatan ke atas belahan faraj tersebut dengan rakus. Akibat kerakusan jilatan itu, air mazi wanita itu mula mengalir keluar dan membasahi bibir faraj.

"Ermm! Ermm! Ermm!" Kedengaran suara wanita mendengus kesedapan.

Rahman meneliti suara berkenaan dengan lebih dalam. Ini kerana suara itu seperti tidak sama dengan suara Nur Qistina. Namun suara itu lebih manja dan membuatkan nafsunya semakin bergelora.

Beliau mencabut kain pelikatnya, lalu merapatkan zakarnya ke belahan faraj wanita itu. Digesel-geselkan zakarnya ke permukaan faraj yang berair itu. Akibatnya seluruh zakarnya kini menjadi basah.

Setelah yakin zakarnya sudahpun mengeras sepenuhnya, Rahman tidak membuang masa lagi lalu terus memulakan perbuatannya. Beliau memasukkan zakarnya ke dalam lubang faraj wanita tersebut.

"Aghh! Arghh! Arghh!" Wanita itu melepaskan erangan dek tujahan yang menyedapkan.

Pada mulanya dia ingat itu semua mimpi sahaja, namun kini dia baru sedari farajnya menerima kenikmatan betul-betul. Ini setelah dia membuka mata dan terlihat ada sosok tubuh lelaki di celahan kangkangnya.

"Kau ni siapa?" Soal wanita itu sambil memerhati farajnya ditembusi.

"Ni abang Man lah. Abang kejut Qis tadi tapi Qis tak bangun, jadi abang jolok jelah. Qis tak marah kan?" Rahman inginkan kepastian. Beliau masih lagi meneruskan tujahannya.

"Abang Man?" Wanita itu berasa pelik, lalu terus menekan suiz lampu yang berada di tepi katil.

"Rahman?" Salmiah sungguh terkejut melihat menantunya yang kini sedang memberikan tujahan ke atasnya.

"Ib..Ibu? Apa ibu buat dekat sini?" Soal Rahman yang sungguh terkejut dengan apa yang dilihatnya.

"Patutnya ibu yang tanya apa yang kamu buat dekat sini? Ni bilik angah. Lagi satu apa yang kamu tengah buat dekat ibu ni?" Soal Salmiah sambil matanya memerhati zakar menantunya yang masih berada di dalam farajnya.

"Saya ingat Qis yang tidur atas katil ni, tu lah sebabnya saya jolok dia. Saya tak tahu pula ibu sebenarnya yang baring dekat sini." Jelas Rahman. Beliau menghentikan sementara tujahannya.

"Kenapa, selama ni kamu buat benda ni dekat angah ke?" Salmiah inginkan kepastian.

Bersambung...

1. Bersaksikan BulanWhere stories live. Discover now