Bab 49 : Adik ipar no.2

16.2K 127 4
                                    

"Abang Man, bangun. Dah siang dah ni." Nur Dhuha menepuk betis Rahman beberapa kali. Tepukan itu membuatkan Rahman membukakan matanya. Lelaki itu kemudian memandang tepat ke wajah Nur Dhuha.

"Oh, Dhuha. Ada apa kejut pagi-pagi ni?" Soal Rahman setelah matanya mengecam wajah Nur Dhuha.

"Saya dah masak dah. Jomlah sarapan sekali. Abang Man tu kenapa tidur bogel? Tak sembahyang subuh ke?" Nur Dhuha inginkan kepastian.

"Sembahyang lah, tapi lepas sembahyang tadi abang dengan Dila sempat buat projek satu round. Tu yang tidur bogel tu." Terang Rahman.

"Dah lah pergi pakai baju. Dhuha tunggu kat dapur." Arah Nur Dhuha.

Dia kemudian berjalan dan meninggalkan bilik tidur itu. Sebelum beredar, matanya sempat meleret ke arah zakar lelaki itu. Rahman hanya tersenyum melihat adik iparnya itu melihat senjata keramatnya.

==================================================================================

"Dhuha tahu Dila pergi mana?" Soal Rahman sebaik menghampiri adik iparnya yang berada di ruang tamu sambil menjaga Qaseh Diana di dalam buaian.

"Kaklong pergi kerja pagi tadi." Balas Nur Dhuha.

"Oh yeke? Patutlah Dhuha yang memasak pagi tadi ye?" Soal Rahman.

"Haah kaklong minta saya yang buat sarapan." Jelas Nur Dhuha.

"Ermm, Qaseh dah tidur ke?" Rahman kemudian cuba melihat anaknya yang berada di dalam buaian itu.

"Haah, baru je sekejap tadi." Balas Nur Dhuha.

"Baguslah dia dah tidur." Rahman kemudian duduk di atas sofa bersebelahan dengan adik iparnya itu.

"Abang nak tanya lah, badan Dhuha rasa sengal-sengal lagi tak?" Rahman inginkan kepastian.

"Hari ni dah tak dah, thanks dekat abang Man sebab urutkan saya tempoh hari." Ucap Nur Dhuha.

"Nak abang urutkan lagi tak? Mana tahu ada sengal-sengal lagi ke kat tubuh Dhuha tu." Rahman mengharap.

"Rasanya tak kot. Kenapa, abang Man nak urutkan saya ke?" Nur Dhuha inginkan kepastian.

"Haah. Hujung-hujung minggu ni bosan tak tahu nak buat apa dekat rumah. Kalau dapat mengurut Dhuha boleh lah hilangkan bosan ni sikit." Jelas Rahman.

"Kalau abang Man tak kesah, boleh je nak mengurut saya." Balas Nur Dhuha.

"Kalau macam tu kita mula sekarang nak? Qaseh tengah tidur tu, memang peluang lah untuk kita mengurut ni." Ujar Rahman.

"Yelah, kita nak mula macam mana ni?" Nur Dhuha inginkan kepastian.

"Dhuha boleh berkemban macam hari tu? Senang sikit nak mengurut." Pinta Rahman.

"Boleh. Saya pergi pakai kain batik sekejap ye." Nur Dhuha kemudian bangun dan cuba beredar.

"Ermm Dhuha, rasanya berkemban tuala lagi senang kot." Cadang Rahman.

"Yelah. Saya pergi tukar sekarang." Nur Dhuha yang tidak mengesyaki apa-apa kemudian beredar dari situ.

Rahman hanya tersenyum sambil melihat adik iparnya itu beredar. Tidak sabar mahu memulakan perancangannya yang tergendala. Hari ini beliau akan menggunakan peluang ini sebaik mungkin.

Beliau kemudian beredar menuju ke bilik tidurnya untuk mengambil tikar dan minyak urut. Setelah seketika, beliau muncul kembali di ruang tamu dengan di tangan kanannya ada tikar dan di tangan kirinya ada minyak.

Ketika tiba di ruang tamu, kelihatan Nur Dhuha sudahpun berada di situ. Terbeliak matanya melihat tubuh Nur Dhuha yang hanya berkemban tuala. Sungguh seksi bentuk tubuh adik ipar bongsunya itu.

Tuala itu hanya menutupi bahagian daripada dada, sehingga ke pangkal peha sahaja. Bahagian lain sudahpun terdedah di pandangan. Bentuk tubuh gadis itu seakan-akan tubuh isterinya sebelum kahwin dahulu.

"Kenapa abang Man pandang saya macam tu?" Soal Nur Dhuha.

"Takde apa. Tengok Dhuha berkemban tuala ni teringat dekat Dila masa awal-awal kahwin dulu." Ujar Rahman.

"Masa awal-awal kahwin dulu ke masa sebelum kahwin lagi?" Perli Nur Dhuha yang tahu apa yang terjadi sebelum kakaknya dan lelaki itu berkahwin lagi.

"Betul lah masaa awal-awal kahwin dulu. Jomlah kita mulakan sekarang." Rahman kemudian membentangkan tikar itu di lantai.

Setelah itu, beliau mencapai bantal yang berada di sofa, lalu diletak di atas tikar tersebut. Tanpa berlengah, Nur Dhuha terus berbaring secara menelentang di atas tikar itu. Kepalanya disandarkan ke atas bantal.

Rahman pula mengambil tempat di tepi tikar. Beliau kemudian memulakan urutan dengan mendepakan kedua-dua belah tangan Nur Adila terlebih dahulu. Dilumur minyak di kedua-dua belah tangan gadis itu.

Beliau memulakan urutan bermula di tapak tangan kanan sehingga ke ketiak. Setelah itu beliau beralih tempat pula dan duduk di bahagian kiri. Kini beliau mengurut pula tangan kiri adik iparnya itu.

Setelah itu beliau beralih tempat lagi. Kali ini beliau duduk di bahagian atas kepala Nur Dhuha. Dilumur minyak di bahagian bahu dan dada gadis itu, lalu beliau memulakan urutan di kawasan tersebut.

Semua kawasan itu sudahpun pernah beliau sentuh ketika memberi urutan tempoh hari. Kali ini beliau memberanikan diri untuk menyentuh kawasan yang belum disentuh lagi. Tangannya merayap ke pangkal dada.

Sambil mengurut di bahagian itu, sesekali beliau lajakkan dan menyentuh isi gebu payudara Nur Dhuha. Kelihatan gadis itu tidak melarang perbuatannya. Ini membuatkan beliau menjadi semakin berani.

Perlahan-lahan beliau membuka ikatan tuala di dada itu. Kini tuala itu sudahpun longgar dan terbuka. Beliau memberanikan diri lalu tangannya menjalar ke dalam tuala tersebut dan menyentuh payudara adik iparnya itu.

Kelihatan Nur Dhuha masih lagi tidak membantah dengan perbuatannya. Ini membuatkan Rahman menjadi semakin berani. Kali ini beliau memasukkan pula kedua-dua belah tangannya ke dalam tuala itu.

Dicari payudara Nur Dhuha, lalu payudara itu diuli dan diurut. Terasa sungguh lembut telapak tangannya apabila menyentuh payudara itu. Terasa puting yang berada di hujung gunung itu sudahpun mengeras.

"Ehmm! Ehmm!" Kedengaran dengusan keluar daripada mulut Nur Dhuha setiap kali payudaranya diramas.

Walaupun agak janggal payudaranya disentuh oleh lelaki, namun dia tahu ini adalah salah satu cara mengurut. Dia kerap kali mendengar cerita ibunya apabila wanita itu mendapatkan urutan daripada Pak Uda dan Mak Uda.

Setelah mendengar cerita daripada ibunya, dia ada menyimpan hasrat untuk mendapatkan urutan daripada pasangan tersebut. Siapa sangka abang iparnya juga boleh memberikan urutan kepadanya.

Jadi tidak perlu susah-susah untuk dia mendapatkan urutan daripada orang luar. Dia sendiri tidak menyangka urutan sebegini mampu memberikan kelegaan kepada tubuhnya. Malah ia mampu memberikan keransangan pada batin.

"Nak abang urutkan bahagian belakang tak?" Soal Rahman.

"Boleh je." Balas Nur Dhuha.

"Kalau macam tu Dhuha pusing badan." Arah Rahman.

Nur Dhuha menuruti arahan itu lalu memusingkan badannya ke belakang. Kini dia berbaring pula secara meniarap. Setelah gadis itu sudah meniarap, Rahman menarik tuala yang dipakai Nur Adila sehingga ke paras pinggang.

Kini bahagian belakang tubuh Nur Dhuha sudahpun terdedah di pandangan. Rahman hanya menelan air liur melihat bertapa cantiknya kulit bahagian belakang tubuh adik iparnya itu.

Bersambung...

1. Bersaksikan BulanWhere stories live. Discover now