Gondolkodtál már azon milyen lenne ha jönne valami ami elválaszt azoktól akiket szeretsz?Jimin fejében folyamatosan ez a dolog kattogott mivel most látogatna el a szüleihez Busanba de sajnos riasztást adtak ki egy elég nagy vihar miatt így másnapra kellett halasztania a dolgot.
Jimint híres énekesként a fél ország ismerte de a szülei jelentették neki a világot .
Este volt már , de a vihar csak úgy tombolt, Jimin bezárta az ablakokat,és még az ajtót is hogy ki ne nyissa a süvítő szél.Nagyon félt ezért rögtön tárcsázta is legjobb barátját Hwanwoongot de a telefon hirtelen kisípolt
-A rohadt életbe..-Mondta de nagyon furcsállta a dolgot. Lehet csak a kinti jég eső miatt van, ezt gondolta ...de odakint ,már sokan tudták itt nem ezzel van a baj
Épp most történik valami, amiről Jiminnek fogalma sincs
(Jimin szemszöge)
Magamra húztam a takaróm , és vártam hogy vége legyen ennek az ijesztő estének .Hirtelen kezdett el zümmögni valami, ami miatt fel kaptam fejem és idegesen egy füzetért nyúltam mert mást nem találtam .Bekapcsoltam a telefonom vakuját ,mire megláttam egy kurva nagy bogarat .Ez meg hogy a faszba jött be?
A reflex képességeimnek köszönhetően egyből le is ütöttem azt de még mozgott szóval újra rá csaptam majd megvizsgáltam közelebbről is .
Ez..ez egy rohadt légy.. Ilyen nincs, ráadásul ez van vagy 5 cm... Ez hatalmas.. Fintorogva söpörtem rá egy papírra és kidobtam a kukába majd vissza mentem az ágyba és nyakig betakaróztam .Hirtelen csapódott neki valami az ablakomnak de olyan erővel hogy azt hittem szilánkosra törik. Ijedten húztam el a függönyt és néztem le a kocsi lejáróra de nem láttam semmit csak az eső cseppeket és a hatalmas pocsojákat
Már épp húztam volna magamra a takarót de újra meghallottam a zümmögést de most sokkal hangosabban. A szemeim egy szempillantás alatt pattantak ki de mikor megláttam az ajtóm alatt lévő zümmögő kis legyeket bejönni a szobámba azonnal a fürdőbe siettem ahol magamra zártam az ajtót , levettem a pizsama felsőm és betömtem az ajtó alatt lévő rést.
Mi a jó isten folyik itt a kurva életbe!?Jó azt hiszem hívok holnapra egy rovar írtót, majd csak tudnak tenni ezzel valamit, mert ez így nem maradhat
Azt hiszem itt majd meg tudom várni a reggelt, én oda ki nem megyek.
_________________________________Már két órája vagyok a fürdőben, annyira álmos vagyok hogy bele feküdtem a kádba.
Hallom hogy az eső még mindig szakad és dörög az ég de nem tulajdonítok neki különösebb figyelmet.,helyette inkább valami másra leszek figyelmes.
Villanyt nem kapcsoltam mert akkor jönnek a kis dögök a fényre úgyhogy kb. vakon vonszoltam el magam az ajtóig.Fogalmam sincs mi lehet ez..
Mintha egy veszett kutya lenne a házamban. Egyre jobban félek pedig tudom hogy ezek csak apró kis legyek. Ha bele mernek költözni az ágyamba én komolyan mondom egyesével szedegetem ki az összes lábát.
Jó azért nem mert hozzájuk nem nyúlok.. majd elégetem őket valahogy, igen ez a biztos.
Az ajtóm hirtelen kezd el mozogni.. majdnem felsikítottam a félelemtől, még jó hogy bezártam.
Mi a jó isten történik velem? A kis ablakon egy hatalmas tüzet veszek észre..de az ajtóm még mindig mozog.
Óvatosan fel állok a kád szélére ,de amit látok az egyszerűen felfoghatatlan..Szöul szó szerint ég...
Szám elé kaptam a kezem, könnyeztem és nem tudtam hová tenni ezt az egészet..mi a fene folyik itt basszameg??!
Ez lehetetlen, Nekem el kell jutnom anyáékhoz holnap..Az ajtó hirtelen vágódik ki ,mire majdnem leestem a kád széléről.
A fura hangok abba maradtak helyette egy fiú lépett be a fürdőmbe és időt sem hagyott hogy megszólaljak ,megfogta kezem és húzni kezdett maga után.
Mikor kiléptem a nappalimba megláttam egy iszonyatosan ijesztő de egyben gusztustalan dolgot.Ez nem volt ember..
A legyek döglötten hevertek a lakásomban.
Egy csomó volt bent ,kisebb, nagyobb ,közepes..
sosem láttam még ilyet.
A fiú egy pillanatra meg állt , ami miatt hátának csapódtam, csak most vettem észre hogy van egy hátizsákja.
Az említett dologból hirtelen húzott elő egy pólót és egy vatta pamacsot amit remegő kezembe nyomott
-Ezt vedd a fejedre, a füledbe pedig tegyél vattát és ne engedd hogy be jussanak a póló alá! siess!- Nem értettem miért kér ilyet de mikor ő is megtette ugyan ezt ,megcsináltam amire kért.Még mindig nem tudom mi a fene történik!!
-Ki vagy te? és mi a fene folyik itt?-
-Majd később most fogd meg a kezem és el ne engedd, megértetted?-
-Igen de mi...- Nem tudtam befejezni mert a fura kicsit morcos fiú meg fogta kezem és ki nyitotta a bejárati ajtót..
Sosem gondoltam volna hogy valaha is átélek ilyesmit, mondhatom hogy megjártam a poklot..
Felsőtestemet semmi nem takarta mert ,a pólómat a fürdőben hagytam
Mikor ki léptünk az ajtón ,szerencsére láttam valamennyit a fehér póló miatt így nem vágódtam el
A zümmögés olyan erős volt hogyha ki vettem volna a vattát a fülemből valószínűleg megsüketültem volna.A vihar kezdett enyhülni ,a fiú pedig csak húzott maga után, hogy a faszba lát normálisan?
Éreztem a vizes betont a lábam alatt de nem csak betont...volt ott más is..valami sokkal puhább és ragacsos dolog
az egyik kezemmel fogtam a pólót hogy feszüljön egy kicsit a nyakamon így azok a valamik amikről még mindig nem tudom hogy micsodák be ne jussanak.Mikor a lábam már fa padlóhoz ért a testem pedig nem fagyott meg , nem értettem mi történik.
A fiú elengedte kezem a ,fejemről pedig lehúzta a pólót.
Értetlen fejjel bámultam az előttem állóra de mikor felém se hederített inkább szét néztemElső megállapításra ,láthatóan egy házban vagyunk, a falak fehérek, a bútorok pedig sötét árnyalatúak.
Itt is sötét van..
de valami mégis feltűnt.
Az összes ajtó és ablak lakatra van zárva ,a réseken pedig ruha tömés van.
Annyira nem értem..-Valószínűleg az első kérdésed az lesz hogy ki vagyok..- Vett egy mély levegőt majd folytatta de közben egy szekrényben keresett valamit.
-A nevem Cha Eun Woo és kedves Jimin ez a szomszéd ház..- Végre rám nézett majd nekem dobott egy pólót.
-Vedd fel megfázol-
-De nem te vagy a szomszédom..-
-Tudom, ő halott..- olyan könnyen beszélt mintha csak azt mondta volna vett ma reggel tejet a boltban.
-T-tessék?-
-Itt a világ vége bogárka-
-Nem értelek-
-Ez már az apokalipszis..- mellém lépett ,fejével biccentett miszerint menjek utána.
Az ablakhoz állt majd nemes egyszerűséggel elhúzta a sötétítőt és kérte nézzek ki az ablakon.De ami ott fogadott az még egy szörnyű rémálomnál is rosszabb volt..
Mint a pokol..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Maybe, I'm just dreaming
RomanceCsak egyetlen egy este ,de mégis megváltoztatta az egész világot Park Jimin ,aki idolként élte átlagosnak mondható napjait most már a túlélésért küzd nap mint nap. Jiminnek el kell jutnia Szöulból Busanba a szüleihez még pedig élve, de erre egyedül...