– akcja reakcja –
POV. 3 Osoba
To co zrobiła Yumi wstrząsnęło nie tylko Japonią, ale całym światem. Jej przemowa, nagrywana przez media, oraz przez kilku obecnych na miejscu bohaterów trafiła do sieci wzbudzając w ludziach naprawdę różne emocje.
W przeciągu miesiąca od kiedy Yumi wypowiedziała swoje zdanie przed bohaterami i złoczyńcami powstało naprawdę wiele głosów poparcia. Wyrażanie swojego zdania o jej tekście stało się tak popularne, że media nie omieszkały zrobić wywiadu z obecnymi na miejscu bohaterami. Wielu z nich stwierdziło, że przemowa dziewczyny do nich dotarła, że zrozumieli jej przekaz i chętnie będą szli za jej głosem, gdy tylko ponownie się pojawi.
Bo warto wspomnieć, że po tym jak Yumi zasnęła w karetce i została przewieziona do szpitala, zapadła w śpiączkę. Ani jej miejsce pobytu, ani stan nie został ujawniony mediom. Tak więc powstały różne spekulacje odnośnie tego, gdzie bohaterka aktualnie się znajduje. Wielu twierdziło, zgodnie z prawdą, że potrzebuje trochę odpoczynku od świata i ukryła się gdzieś ze swoim chłopakiem, którego również nie dało się zlokalizować.
Prawdę znali tylko nieliczni. A mówiąc nieliczni, mam na myśli jej przyjaciół takich jak Uraraka, Mina, Tsuyu, Shoto, Deku, Spinner czy chociażby Toga. Wiedział to również Dabi, który nocami często pojawiał się przy jej łóżku. Nie przebywał tam jednak zbyt często nie chcąc natrafić przypadkiem na jakiegoś z lekarzy.
Podczas gdy Yumi przebywała w szpitalu, Dabi zajął się jej domem. Chociaż w sumie, to dużo powiedziane. Po prostu tam pomieszkiwał. Wiedzieli o tym tylko nieliczni sąsiedzi, którym udało się go zobaczyć jak wracał ze spotkania Ligi czy po prostu z zakupów.
To co powiedziała Yumi zainspirowało wielu ludzi. A już szczególnie rząd Japonii do przedyskutowania kilku spraw.
Dwa miesiące po przemówieniu, Japoński rząd zebrał się w sali obrad, z celem omówienia aktualnej sytuacji w Japonii.
– dziewczyna sobie na za dużo pozwoliła. Nie wiem po co to w ogóle roztrząsać.
– miała prawo do wyrażenia swojego zdania.
– ale nie do wiązania się ze złoczyńcą!
– panowie, chcemy zawrócić społeczeństwo do średniowiecza? Miłość nie wybiera, nie można jej o to oskarżać. Z resztą, nie to jest celem naszego spotkania.
– to może nam je przedstawisz?
– zebraliśmy się tu w celu przedyskutowania odzewu naszego społeczeństwa na słowa Asokary.
– moim zdaniem powinniśmy narzucić na nią jakieś spore odszkodowanie dla bohaterów. Poddała w wątpliwość najważniejsze wartości i jawnie uznała podział społeczeństwa za irracjonalny.
– warto pamiętać, że Asokara sama w sobie jest zawodową bohaterką, która ukończyła bohaterską szkołę. Dodatkowo, nie wolno nam narzucić wymuszenia odszkodowania na osobę, której to odszkodowanie również się należy. Jakbyście panowie nie zauważyli, Asokara już podczas przemówienia była poraniona, a teraz jeśli dobrze mi wiadomo, od dwóch miesięcy jest w śpiączce spowodowanej przemęczeniem podczas walki. Nie wiadomo kiedy się obudzi.
– a ten Dabi? Prasa podobno do niego dotarła ostatnio. Skoro wiemy, gdzie aktualnie przebywa, należy go pojmać i wytoczyć proces, o którym już dawno mówiliśmy. Należy mu się dożywocie.
– racja, należy. Ale zwróć uwagę, że podczas powstania złoczyńców, jako jedyny nie skrzywdził nikogo. Chroni go niestety prawo, które sami ustaliliśmy. Toya Todoroki pozostaje zwykłym obywatelem z powodu nienaruszenia prawa od ponad pięciu lat.
CZYTASZ
Pokochać złoczyńcę || Dabi
Fanfiction"Przez Yumi świat stanął na głowie... A może to właśnie ona, przywróciła go do normy?" Yumi Asokra, nastolatka z ciężkim do opanowania quirkiem zostaje zapisana do szkoły bohaterskiej gdzie ma nauczyć się panowania nad mocą. Klasa dziewczyny ma nies...