Πάντα του άρεσα,πάντα με έβλεπε ως μικρή αδερφή του πάντα ήθελε να με έχει μόνο δική του και όποιος με πείραζε ο Σταύρος πρώτος να ορμήξει,πάντα είχε συναισθήματα για εμένα.
Ήταν μια υπέροχη μέρα έξω όπως κάθε απόγευμα ετοιμάζομαι για να βγω βόλτα με την φίλη μου καθώς ο αδερφός μου περίμενε τον φίλο του στο σπίτι μας.
Π- Αδερφούλα θα βγεις; Εγώ περιμένω τον Σταύρο να έρθει θα αραξουμε σπίτι. Μου είπε ο αδερφός μου μέσα στην χαρά.
Ε- Ναι θα βγω με την Στεργία. Του απάντησα γεμάτη χαρά,ήμουν σίγουρη ότι θα ήταν σπίτι με τον Σταύρο... Έχει τόσο ωραίο σωμα και τα μάτια του είναι γαλάζια είναι ένας κούκλος. Κατέβηκα βιαστικά τις σκάλες για να φύγω και λίγο ποιο κάτω είδα τον Σταύρο με μια σακούλα,τι να έχει μέσα στην σακούλα σκέφτηκα.
Σ- Γεια σου ομορφούλα τι κάνεις; Με ρώτησε γεμάτος χαρά.
Ε- Καλά είμαι,εσύ; Του απάντησα λίγο κουμπομενη.
Σ- Καλά και εγώ,ο Πέτρος μέσα είναι; Με ρώτησε.
Ε- Ναι μέσα είναι σε περιμένει,εγώ πρέπει να πηγαίνω τώρα με περιμένουν! Του απάντησα και έφυγα τρέχοντας.
Ε- Καλά μιλάμε ήταν ένας κούκλος είχε ντυθεί πολύ ωραία ρε συ μόνο που τον έβλεπες παθαινες πλάκα! Είπα στην κολλητή μου με χαρά.
Σ- Αχ τον φαντάζομαι ρε συ αυτόν έπρεπε να τον θέλουν όλες! Πρόσθεσε η κολλητή μου. Η αλήθεια είναι έχει ρίξει πολλά άκυρα ο Σταύρος σε κοπέλες δεν ξέρω γιατί.
Ε- Πάμε σπίτι μου να μην είμαστε στο κρύο; Την ρώτησα.
Σ- Ναι πάμε η αλήθεια άρχισα να κρυώνω λιγο. Είπε η κολλητη μου και φύγαμε. Επιτέλους φτάσαμε είπα από μέσα μου και άνοιξα την πόρτα.
Π- Ήρθατε; Πάνω στην ώρα. Λέει ο αδερφός μου.
Ε- Ναι ήρθαμε. Γιατί τι έγινε; Τον ρώτησα. Γιατί να το είπε άραγε;
Σ- Είστε πολύ όμορφες!(κοπλιμεντο)Θέλετε να δούμε κάτι στην τηλεόραση όλοι μαζί; Να βάλω μια ωραία ταινία τι λέτε; Ρώτησε ο Σταύρος καθώς με κοιτούσε. Είναι τόσο κούκλος!
Ε- Ναι ναι βάλε! Απάντησα χαρούμενη...
Π- Εμμανουέλα πάνε να φέρεις να βάλουμε λικέρ να πιούμε. Είπε ο αδερφός μου.
Ε- Εντάξει. Στεργία θα έρθεις για βοήθεια; Ρώτησα την κολλητή μου.
Σ- Ναι φυσικά πάμε. Απάντησε. Αφού με βοήθησε η Στεργία πήγαμε μέσα με το ποτό και τα ποτήρια...καθώς έβαζα λικέρ στο ποτήρι ένιωσα μια φλόγα να με κοιτάει. Ξέρω ότι είναι ο Σταύρος μόνο εκείνος έχει τέτοιες φλόγες. Αφού τελείωσε η ταινία πήγαμε στο μπάνιο εγώ με την Στεργία και ο αδερφός μου πήγε στο δωμάτιο του. Μετά από λίγο πήγα και εγώ στο δωμάτιο μου που θα κοιμόμουν με την Στεργία,είχαμε κανονίσει από πριν μέρες ότι θα κοιμηθεί μαζί μου. Άνοιξα την πόρτα μέχρι που είδα...
Ε- Σταύρο δεν ήξερα ότι είσαι εδώ συγγνώμη που σε ενοχλώ. Δεν ήξερα ότι ήρθες στο δωμάτιο μου. Του είπα κοιτάζοντας κάτω.
Σ- Εμμανουέλα δεν ήξερα ότι είναι εδώ το δωμάτιο σου συγγνώμη! Με συγχωρείς. Μου είπε ντροπαλός.
Ε- Δεν πειράζει... Του απάντησα καθώς τον κοίταζα στα μάτια! Αχ αυτό το βλέμμα του με καίει έχει τόσο ωραία μάτια.
Π- Εδώ είσαι ρε και σε ψάχνω στο μπάνιο. Τι κάνεις τόση ώρα; Τον ρώτησε ο αδερφός μου ψυχρά.
Σ- Έβαζα μπιτζαμες...τέλος πάντων. Πάμε; Τον ρώτησε.
Π- Πάμε! Καληνύχτα κορίτσια. Πρόσθεσε.
Σ- Καληνύχτα. Απάντησε η Στεργία
Σ- Για πες τι έγινε με τον Σταύρο τι κάνατε; Ρώτησε πονηρά η κολλητή μου.
Ε- Να τίποτα απλά έβαζε μπιτζαμες και δεν το ήξερα ότι ήρθε εδώ. Φρικαρα όταν τον είδα με το μποξερακι! Βλακείες,ίσα ίσα μου άρεσε που τον είδα χωρίς ρούχα.
Σ- Τέλος πάντων ας πέσουμε να κοιμηθούμε αύριο έχουμε δύσκολη μέρα. Είπε.
Ε- Δίκιο έχεις άντε Καληνύχτα αγάπη! Απάντησα.
Σ- Καληνύχτα κολλητουλα! Πρόσθεσε και σβησαμε το φως για να κοιμηθούμε... Δεν με παίρνει ύπνος και σκέφτομαι τον Σταύρο λεω να πάω να δω λίγη τηλεόραση,πρώτου πάω στο σαλόνι ας πάω να πιω λίγο νερό. Μετά κατευθύνθηκα προς το σαλόνι.
Σ- Κάποιος δεν μπορεί να κοιμηθεί η μου φαίνεται; Ρώτησε πονηρά...
Ε- Έχω αϋπνία δεν μπορώ να κοιμηθώ δεν ξέρω γιατί. Ψέματα,ήξερα το γιατί αλλά είπα να μην του το πω. Αν και είχα ανάγκη να μείνω μόνη μου. Δεν πειράζει!
Σ- Θες να σου βάλω γλυκό που έφτιαξα με τον Πέτρο πριν έρθετε; Είναι πολύ ωραίο! Μου είπε με αυτό το γλυκό ύφος. Αχ νιώθω ότι η καρδιά μου θα βγει έξω από το στήθος μου είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί του δεν ξέρω που θα πάει αυτή η κατάσταση.
Ε- φυσικά! Γιατί όχι; Είπα γεμάτη ενθουσιασμό.
Σ- Σου αρέσει; Με ρώτησε.
Ε- Ναι είναι πάρα πολύ νόστιμο! Έχεις σκεφτεί να γίνεις σεφ; Τον ρώτησα με αμηχανία.
Σ- Μπααα ποτέ δεν το έχω σκεφτεί αλλά θα ήταν ωραίο... Θες να σου βάλω νερό; Με ρώτησε.
Ε- Ναι φυσικά αν μπορείς... Του απάντησα.
Σ- πάμε σιγά σιγά; Με ρώτησε καθώς με κοιτούσε με ένα χαμόγελο παν γλυκό!
Ε- Ναι πάμε νυσταξα! Του απάντησα. Δεν ήθελα να πάω για ύπνο αντίθετα ήθελα να κάτσω μαζί του να δούμε λίγο ακόμη τηλεόραση αλλά είχα νυστάξει αρκετά...
Σ- Καληνύχτα ομορφούλα! Μου είπε με το γλυκό ύφος καθώς με κοίταξε πονηρά.
Ε- Καληνύχτα Σταύρο... Του απάντησα.
YOU ARE READING
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasyΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...