Σταύρος pov:
Είμαι πολύ ερωτευμένος μαζί με την Εμμανουέλα και το ξέρω ότι της αρέσω. Δεν ξέρω τι να κάνω την έχω πατήσει άσχημα μαζί της. Πήγαμε στο μπαράκι με τα παιδιά και τα περάσαμε τέλεια,μου λείπει η Εμμανουέλα όμως αχ δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς πραγματικά θέλω να είμαι όλη μέρα μόνος μαζί της είναι τόσο όμορφη δεν ξέρω τι θα κάνω. Λέω να της στείλω μήνυμα να έρθει να κοιμηθούμε εδώ με τα παιδιά.
Μυνήματα
Σταύρος
Εμμανουέλα είσαι ξύπνια;
Εμμανουέλα
Ναι. Τι έγινε όλα καλά;
Σταύρος
Θέλετε να έρθετε με τα παιδιά να κοιμηθούμε εδώ απόψε;
Εμμανουέλα
Θα συνεννοηθούμε και θα σου πω.
Σταύρος
Οκαυυ μη με ξεχάσεις!
Ωραία μακάρι να δεχτούν και οι άλλοι είναι ευκαιρία να την δω την έχω πατήσει άσχημα μαζί της είναι τόσο κούκλα.
Ντιγκ
Εμμανουέλα
Έλα ακούς; Δέχτηκαν θα έρθουμε σε μισή ωρίτσα!
Σταύρος
Σας περιμένω!
Αυτή είναι η ευκαιρία να κοιμηθώ μαζί της δεν αντέχω άλλο μακριά της δεν ξέρω τι θα κάνω έχω τρελαθεί από την ομορφιά της...όταν την είδα χωρίς μπιτζαμες έπαθα πλάκα και μου είχε γίνει πέτρα. Πφφφ δεν ξέρω τι θα κάνω με αυτήν την κατάσταση πήγα να ντυθώ και έβαλα το μαύρο μου το παντελόνι και από πάνω ένα πουκάμισο,φόρεσα κολόνια και μετά από λίγο ήρθαν.
Σ- Στις ομορφιές σου είσαι μικρούλα βλέπω! Της είπα με πονηρό βλέμμα.
Ε- ευχαριστώ και εσύ δεν πας πίσω! Ένας κούκλος είσαι. Μου είπε και με αγκάλιασε. Έγινα κόκκινος από την ντροπή μου.
Σ- Λοιπόν τι θέλετε να κάνουμε; Θέλετε να δούμε καμία ταινία; Είπε η Στεργία.
Ε- Ναι γιατί όχι; Λοιπόν σας έχω μια καλή. Θα δούμε το friends with benefits! Είπε η Εμμανουέλα.
Σ- Εμμανουέλα έρχεσαι να με βοηθήσεις να φέρουμε τις μπύρες και τα pop corn; Την ρώτησα.
Ε- Ναι φυσικά. Είπε και σηκώθηκε από τον καναπέ και πήγαμε στην κουζίνα για να πάρουμε τις μπύρες με τα pop corn.
Σ- Είσαι μια κούκλα σήμερα. Της είπα ντροπαλά.
Ε- Ευχαριστώ...μου είπε αμήχανα.............................................................................
Εμμανουέλα pov
Ο Σταύρος είναι ένας κούκλος! Με μαγεύει είναι τόσο γλύκας. Αχ δεν μπορώ άλλο ώρες ώρες θέλω να τον φιλάω για ώρες ασταμάτητα έχει τόσο ωραία χείλη. Εντομεταξυ αυτό που έγινε στο μπάνιο ακόμη να το ξεχάσω. Μου είναι αδύνατον...αφού πήγαμε μπύρες και pop corn μετά από λίγο ήθελα να μείνω μόνη μου μαζί του έτσι του ψιθύρισα...
Ε- Έλα λίγο μαζί μου θέλω να σου πω! Του είπα και μας ρώτησαν οι άλλοι...
Σ-Π- Που πάτε;
Ε- Θέλω να του πω κάτι. Τους απάντησα και είδα την κολλητή μου να κουνάει το κεφάλι της πονηρά με πονηρό βλέμμα. Αυτή είναι η ευκαιρία μου. Τον ξεμοναχιασα στο μπάνιο και κλείδωσα την πόρτα. Άρχισα να τον φιλάω στο στόμα και μετά στον λαιμό! Βλέπω σιγά σιγά το μόριο του να μεγαλώνει...
Σ- Με έχεις ανάψει για τα καλά...έχω θέμα! Μου είπε κάπως ντροπαλός.
Ε- Εγώ να δεις! Του απάντησα.
Σ- Πάμε κάτω; Θα μας καταλάβουν και μετά την βάψαμε! Μου είπε.
Ε- Ναι πάμε.
Σ- Βγες εσύ πρώτη έχω να κάνω μια δουλειά! Μου είπε και μου έκλεισε το μάτι πονηρά. Αφού ξεκλείδωσα την πόρτα βγήκα έξω και την έκλεισα. Μου έκανε νόημα η Στεργία και της έκανα και εγώ ότι θα της εξηγήσω μετά,μετά από κάνα 20 λεπτό κατέβηκε και ο Σταύρος.
Καθόμασταν και βλέπαμε ταινίες μέχρι αργά ως που μεθυσαμε όλοι μας. Πήγα με την Στεργία στον ξενώνα να της πω τι είχε γίνει στο μπάνιο με τον Σταύρο και επιστρέψαμε στο σαλόνι. Μετά από λίγο ανέβηκα στο δωμάτιο του Σταύρου να ηρεμήσω ως που ήρθε και αυτός και καταλήξαμε να κοιμηθούμε αγκαλιά όπως και η κολλητή μου με τον αδερφό μου. Την επόμενη μέρα ξύπνησα με έναν φρικτό πονοκέφαλο και βρέθηκα να κοιμάμαι αγκαλιά με τον Σταύρο, δεν θυμάμαι πως έγινε αυτό. Η Στεργία είχε κοιμηθεί με τον Πέτρο ευτυχώς δεν έγινε τίποτα άλλο πήγα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα και κατέβηκα να φτιάξω πρωινό για όλους σκέφτηκα να κάνω κρέπες, μετά από καμιά είχαν ξυπνήσει και οι υπόλοιποι και πρώτος ο Σταύρος...κατέβηκε και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό ήξερα ότι ήταν αυτός.
Ε- Καλημέρα ομορφουλη...αν το κάνουμε εδώ αυτό θα μας δουν! Του είπα πονηρά.
Σ- Καλημέρα κουκλάκι. Δε θα μας δουν! Στο δωμάτιο είναι... Μου απάντησε. Μετά από λίγο κατέβηκαν και οι υπόλοιποι ο αδερφός μου χθες τα κατάλαβε όλα αλλά δεν μου είπε τίποτα τέλος πάντων το προσπερναμε αυτό...
Σ- Τι θέλετε να κάνουμε;
Ε- Εγώ λέω να διαβάσω λίγο...
Σ- Και εγώ έχω διάβασμα. Είπε ο Σταύρος κοιτοντας με πονηρά. Κατάλαβα τι εννοεί.
Π- Πάλι θέλετε να μείνετε μόνοι σας; Ρώτησε ο αδερφός μου με πονηρό βλέμμα. Μας κατάλαβε,ευτυχώς διαβάζαμε και μετά που τελειώσαμε με πήρε αγκαλιά και τύλιξα τα πόδια μου γύρο από την μέση του και με έβαλε να καθήσω στο κρεβάτι άρχισε να με φιλάει αργά και βασανιστηκα...είχα αρχίσει να νιώθω υγρή...
Ε- Σταύρο πρέπει κάτι να κάνουμε δεν πάει άλλο αυτό!
Σ- Ναι ισχύει...μόνο που έχω ένα προβλημα. Μου είπε ντροπαλά.
Ε- Τι πρόβλημα;
Σ- Καυλωσα!
Ε- Σταύρο....... Είχα γίνει κατακόκκινη από την ντροπή μου πως τα καταφερνω έτσι κάθε φορά;
Σ- Σόρρυ δεν ήθελα να σε κάνω να γίνεις κατά κόκκινη. Μου είπε και κοίταξε κάτω με αμηχανία,και έφυγε τρέχοντας στο μπάνιο...παράξενο γιατί κάθε φορά που γίνεται πηγαίνει στο μπάνιο κατευθείαν; Τέλος πάντων πήγα να αλλάξω εσώρουχο και κατέβω κάτω με τους άλλους. Μετά από λίγο ήρθε και ο Σταύρος γεμάτος χαρά.
Π- Τι λέτε να κάνουμε;
Ε- Ότι θέλετε...
Σ- Εμμανουέλα θες να βγούμε με τον Γιώργο και τον Μάξιμο; Μου έστειλε μύνημα ότι ήρθε Ελλάδα! Μου λέει η κολλητή μου μέσα στην χαρά. Ο Μάξιμος είναι κολλητός μας και ποιο πολύ ο παιδικός μου φίλος. Ο μπαμπάς του βρήκε δουλειά στην Κίνα και έχουμε να τον δούμε γύρο στα τέσσερα με πέντε χρόνια από τότε.
Ε- ΝΑΙΙΙ!!! Πότε ήρθε; Τι ώρα θα βγούμε συνεννοηθήκατε; Την είπα μες την χαρά!
Σ- Θα βγούμε κατά τις 10 και θα πάμε στον πολυέλαιο. Θέλετε να έρθετε και εσείς μαζί μας; Ρώτησε τα αγόρια.
Π- Ναι γιατί όχι;
Σ- Ναι φυσικά. Ο Μήτσος το ξέρει;
Ε- Όχι αλλά θα του το πούμε... Τέλος πάντων εγώ λέω να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά γιατί μου έστειλε μύνημα ότι θα περάσουν να μας πάρουν!
Σ- Γρήγορα μη μας περιμένουν πάμε να ετοιμαστούμε! Σηκωθηκαμε όλοι από τον καναπέ και πήγαμε να ετοιμαστούμε,φόρεσα το κόκκινο φουστάνι μου και βάφτηκα...από κάτω έβαλα τα μαύρα μου μποτάκια! Ήμουν μια θεαρα! Μετά από λίγο ήρθαν να μας πάρουν και ήταν και ο Δημήτρης μαζί τους.
Μ- Εμμανουέλα πώς είσαι μου έχεις λείψει παρά πολύ! Είσαι μια κούκλα!
Ε- Καλά είμαι εσύ; Και εσύ όμως δεν πας πίσω!
Μ- Σε ευχαριστώ πάρα πολύ bestie! Απλά να ξέρετε ότι έχω ξεχάσει κάπως τα ελληνικά επειδή μιλαω περισσότερο κινέζικα. Αχ τι κούκλος που έγινε! Πάντα ήθελα να μάθω κινέζικα μου αρέσουν πάρα πολύ. Μου έχει λείψει πολύ ο Μάξιμος. Πήγαμε στο μπαράκι και καθησαμε μέχρι αργά ο Σταύρος μου έκανε νόημα να έρθω μαζί του στο μπάνιο είχε μεθύσει λίγο...τι να με θέλει άραγε;
Ε- Όλα καλά;
Σ- Ήθελα να μείνουμε μόνοι μας...έλα μαζί μου! Μου είπε και πήγαμε μέσα στην τουαλέτα καθώς κλείδωσε την πόρτα. Άρχισε να με φιλάει στο στόμα και σιγά σιγά κατέβηκε προς τον λαιμό μου είχα αρχίσει να νιώθω υγρή πάλι.
Σ- Σε θέλω! Θες να γίνεις η κοπέλα μου;
Ε- Και εγώ σε θέλω! Και ναι θέλω! Τον είπα καθώς τον κοιτούσα με πονηρό βλέμμα και άρχισα να τον φιλάω στο λαιμό,πάλι τα ίδια.
Σ- Θα μας ψάχνουν! Πάνε πάνω και θα έρθω και εγώ σε λίγο.
Ε- Εντάξει. Τον είπα και τον φασωσα για τελευταία φορά.
Μ- Έλα ρε Εμμανουέλα που είστε τόση ώρα; Σας ψάχναμε.
Ε- Το ξέρω. Με ξεμοναχιασε στο μπάνιο και μου τα ζήτησε. Μάξιμε κάθε φορά που τον φιλάω στο λαιμό έχει θέμα μετά, τι θα κάνω;
Μ- Κατάλαβα. Η μόνη λύση είναι να τον βάλεις κάτω.
Ε- Μάξιμε σοβαρεψου δεν είμαι έτοιμη ακόμη! Του απάντησα λίγο νευριασμένη.
Σ- Ελα ρε χαζό που είσαι;
Ε- Με ξεμοναχιασε και μου τα ζήτησε!
Σ- ΑΛΗΘΕΙΑ; Άντε ωραία και να υποθέσω ότι δέχτηκες ε;
Ε- Εννοείται.
Π- Τι κάνει τόση ώρα στο μπάνιο;
Ε- Που να ξέρω εσείς ξέρετε περισσότερα από εμάς! Του είπα πονηρά. Ήξερα τι κάνει στο μπάνιο αλλά δεν ήθελα να πω καλύτερα να μην το μάθουν! Αφού ήρθε και ο Σταύρος μετά από λίγο πληρώσαμε και φύγαμε. Πήγαμε στο σπίτι μου με τα παιδιά και κοιμηθήκαμε εκεί. Εγώ κοιμήθηκα με την Στεργία και τα αγόρια μαζί. Την επόμενη μέρα ξύπνησα καθώς η κολλητή μου είχε ξυπνήσει λίγα λεπτά πριν από εμένα και μπήκα στο μπάνιο μέχρι που...
Ε- Ωχ συγγνώμη Σταυρό δεν ήξερα ότι ήσουν εδώ νόμιζα ότι δεν ήταν κανείς καλημέρα! Του είπα αμήχανα. Τον πέτυχα στο κατούρημα πάλι.
Σ- Δεν πειράζει έτσι και αλλιώς τελείωσα. Είπε και τράβηξε το καζανάκι καθώς ερχόταν προς το μέρος μου ενώ εγώ έκλεισα την πόρτα. Άρχισα να τον φιλάω ασταμάτητα.
Ε- Πάνε κάτω και θα έρθω σε λίγο μωράκι.
Σ- Οκαυυ θα σε περιμένω όμορφη. Είπε και βγήκε από το μπάνιο,μετά που τελείωσα βγήκα και πήγα στο δωμάτιο να αλλάξω καθώς οι άλλοι έτρωγαν πρωινό είμαι πολύ χαρούμενη που είναι εδώ ο κολλητός μου! Ο Σταύρος είναι ένας κούκλος όταν κοιμάται. Αφού τελειώσαμε το πρωινό μας ο Σταύρος μου είπε να ανέβουμε στο μπάνιο...τι να θέλει άραγε; Ανεβήκαμε και κλείδωσε την πόρτα,ωχ αυτό δεν είναι καλό...
Ε- Τι ήθελες να μου πεις; Με πήρε αγκαλιά και πλησίασε τα χείλη του στα δικά μου και φιλιθηκαμε με πάθος...άρχισα να τον φιλάω στον λαιμό και ένας αναστεναγμός του ξέφυγε,μετα ήρθε ο Μάξιμος πάνω επειδή είχαμε αρκετή ώρα στο μπάνιο.
Μ- Εμμανουέλα είστε καλά; Τι κάνετε τόση ώρα εκεί μέσα;
Ε- Ναι καλά είμαστε! Ε κάτι θα κάνουμε και εμείς.
Μ- Κατάλαβα. Η Στεργία θέλει να σου πει κάτι κάντε γρήγορα. Αφού έφυγε ο Μάξιμος συνέχισα να τον φιλάω στον λαιμό με αποτέλεσμα για ακόμη μια φορά να έχει θέμα.
Ε- Πρέπει να κατέβω μωρό θα έρθεις;
Σ- Πάνε εσύ εγώ θέλω να κάνω κάτι και θα έρθω σε λίγο. Βγήκα από το μπάνιο και πήγα στα παιδιά,πήρα την Στεργία και τον Μάξιμο από το χέρι και τους πήγα στην κουζίνα να τους πω τι έχει γίνει κάθε φορά που είμαστε μόνοι μας. Είχε μείνει έκπληκτη! Το βράδυ έφυγαν όλοι και ήμουν πτώμα,και έτσι έπεσα να κοιμηθώ. Την επόμενη μέρα ξύπνησα και πήγα στο μπάνιο να κάνω τα συνηθισμένα και πήγα να φτιάξω πρωινό. Επιτέλους καλοκαίρι! Έστειλα μήνυμα στα παιδιά στην ομαδική που έχουμε και τους είπα να βγούμε το βράδυ για ποτό... Μιας και είμαι μόνη μου είπα τον Σταύρο να έρθει να αραξουμε σπίτι μου είναι ευκαιρία να μείνουμε μόνοι μας που το θέλουμε και οι δύο.Μυνήματα...
Εμμανουέλα
Σταύρο ακούς;
Σταύρος
Έλα μωράκι τι έγινε;
Εμμανουέλα
Θες να έρθεις σπίτι μου μέχρι να βγούμε με τους άλλους;
Σταύρος
Θα έρθω σε μισή ωρίτσα εντάξει μωράκι;
Εμμανουέλα
Θα σε περιμένω όμορφε 😏!
Σταύρος
Τα λέμε ομορφούλα!
Πήγα να ετοιμαστώ και φόρεσα ένα ψηλό μεσο σορτσάκι και ένα τοπακι έπειτα έβαλα λίγη κολόνια και αφού έπλυνα δόντια κατέβηκα να επιλέξω ταινία για να δούμε. Μετά από λίγο ήρθε.
Σ- Είσαι μια κούκλα!
Ε- Και εσύ δεν πας πίσω γλυκούλη! Έλα πέρασε.
Σ- Λοιπόν τι θα κάνουμε;
Ε- Έλα να δούμε ταινία σου έχω βάλει μια ωραία!
Σ- Έφερα και pop corn που έφτιαξα.
Ε- Τέλεια! Τι λες ξεκινάμε την ταινία;
Σ- Ναι ναι!Μετά που τελείωσε η ταινία πήγαμε να μαγειρέψουμε μακαρόνια και πραγματικά η σάλτσα που έφτιαξε ήταν πεντανόστιμη! Έπαθα πλάκα. Μαζέψαμε τα πιάτα και μετά μιλήσαμε με τα παιδιά στην ομαδική. Μετά ανεβήκαμε πάνω να ξεκουραστούμε. Του άφησα ένα φούτερ μου πάνω στο κρεβάτι και μια φόρμα του Πέτρου που είχε ξεμείνει από πριν βρει σπίτι. Τα φόρεσε,έβαλα και εγώ μπιτζαμες και ξαπλώσαμε.
Ε- Σου πάει το φούτερ μου πάντως.
Σ- Το ξέρω μωράκι! Σε ευχαριστώ που μου έδωσες τα ρούχα σας.Σ'αγαπώ.
Ε- Εννοείται βρε χαζούλη και εγώ σ'αγαπώ μωράκι!
Σ- Πολύ χαίρομαι που θα κοιμηθώ μαζί σου.
Ε- Και εγώ,τέλος πάντων ας κοιμηθούμε γιατί αλλιώς δεν θα προλάβουμε να ξεκουραστούμε! Καλή ξεκούραση μωράκι!
Σ- Επίσης αγαπούλα!Αφού ξυπνήσαμε αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε. Πήγα στο μπάνιο να βαφτώ και μετά από λίγο ήρθε και ο Σταύρος και άρχισε να με φιλάει στο σβέρκο καθώς με πήρε αγκαλιά από πίσω. Γύρισα και ανταποκρίθηκα στο φιλί του και άρχισα να τον φιλάω στον λαιμό είχα αρχίσει να τον ανάβω και μαζί του και εγώ το ίδιο. Μετά από καμιά ώρα ήρθαν και τα παιδιά.
Μ- Κουκλάκια είστε!
Ε- Ευχαριστούμε. Πάμε σιγά σιγά;
Π- Πάμε.
Σ- Εμμανουέλα σου έχω νέα.
Ε- Για πες.
Σ- Βγήκα με τον Γιώργο και πήγα στο σπίτι του το μεσημέρι...παίχτηκε κάτι!
Ε-Μ- ΟΠΑΑΑ!! Είπαμε και οι δύο. Ήμουν σίγουρη ότι θα παιχτεί κάτι μεταξύ τους είπα από μέσα μου καθώς την κοίταξα με πονηρό βλέμμα.Hey guys.
Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο αν και βιαστικα να το ανεβάσω. Δεν πειράζει!Έρχεται νέο κεφάλαιο σε λίγες μέρες μέχρι τότε απολαύστε το κεφάλαιο.
Τι λέτε να γίνει στο έκτο κεφάλαιο με το ζευγαρακι μας😏?
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasiΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...