Κεφάλαιο 18

9 0 0
                                    

Η αλήθεια είναι ότι η παρέα δεν είναι ολοκληρωμένη χωρίς αυτούς τους δύο! Πφφφφ μου λείπουν τόσο πολύ. Άρχισα να βουρκωνω και ο Σταύρος με έχωσε στην αγκαλιά του αμέσως.
Χ- Έλα βρε αγάπη μου μην κλαίς. Θα έρθουν.
Σ- Θα γνωρίσουν και το πανέμορφο μωράκι σας!
Π- Έχει δίκιο η Στεργία μην κλαίς βρε αδερφούλα.

Γαμω τις ορμόνες γαμω.

Πφφφ τα ήθελες και τα έπαθες. Τον Ιούλιο γεννάω. Έχουμε πολλούς μήνες ακόμη μπροστά, απορώ πως θα μας αντέξουν τα παιδιά και κυρίως εμένα...
Πφφφ η εγκυμοσύνη δυστυχώς δεν είναι καθόλου εύκολη! Ο Σταύρος με αγκάλιασε σφιχτά και μετά από λίγο ηρέμησα.
Σ- Πέτρο θες να πάμε μαζί στον υπέρηχο?
Π- Ναι καλή ιδέα.
Θελω πολύ να μάθω το φύλο.
Ε- Θέλω παρά πολύ να μάθω το φύλο μωράκι μου.
Χ- Είμαι σίγουρη ότι θα είναι κορίτσι.
Σ- Είδαμε και όταν το έλεγες τότε που ήταν έγκυος στον Γιώργο. Αναφώνησε ο Σταύρος και αρχίσαμε να γελάμε όλοι μαζί.
Σ- Εμμανουέλα είσαι καλά? Ρώτησε η Στεργία και την κοιτάω μπερδεμένη. Ανέβηκα τις σκάλες τρέχοντας μαζί με τον Σταύρο από πίσω μου και μου έπιασε τα μαλλιά ενώ εγώ άρχισα να κάνω εμετό.
Σ- Είσαι εντάξει μωράκι μου?
Ε- Ναι. Του απάντησα και συνέχισα να κάνω εμετό. Τι θα γίνει με αυτή την εγκυμοσύνη? Βαρέθηκα να έχω όλη μέρα νεύρα και να κάνω εμετούς. Άντε να γεννήσω να ησυχάσω,η Ίρις και ο Γιώργος δεν φταίνε σε τίποτα.
Ε- Σταύρο... Θέλω να γεννήσω Γαμωτο.
Αναφώνησα γκρινιάζοντας και ρολλαρει τα μάτια του.
Σ- Έλα βρε αγάπη μου υπομονή.
Π- Όλα καλά?
Ε- Κάπως ναι.
Σ- Πάμε κάτω?
Ε- Πάμε.
Μου λείπουν τα παιδιά! Το σπίτι είναι άδειο χωρίς αυτούς,έτσι είναι όταν τα συνηθίζεις. Αναρωτιέμαι πώς να περνάνε τώρα.
............................................................................
Κέλλυ pov
Περνάμε τέλεια με τα παιδιά! Δεν θέλω να φύγω γαμωτο. Πφφφ είναι τόσο όμορφα εδώ.
Μ- Soo I hope you enjoy the company of children.
Ν- Yea! I like it... They have a lot of fun.
Μ- Glad to hear that!
Κ- Μακάρι να ήσουν και εσύ μαζί μας.
Λέω και ξεφυσαω.
Ι- Η αλήθεια είναι ότι θα περνούσαμε πολύ ωραία.
Π- Δεν πειράζει... Μπορεί να δυσκολεύεται και στα ελληνικά όπως η Ντανιέλα.
Μ- Δεν δυσκολεύομαι! Μιλάω με τον μπαμπά ελληνικά και λίγο με την μαμά μου. Κάνω και στο σχολείο οπότε.
Πρόσθεσε.

Η αλήθεια είναι πως σπάνια τον ακούμε να μιλάει στα κινέζικα με τους γονείς του,οι Ασιάτες είναι θεοί! Θα ήθελα πολύ να έχω αγόρι Ασιάτη.
Σοβαρεψου έχεις την Ντανιέλα.
Ναι αλλά η Ντανιέλα είναι Γερμανίδα. Τα μάτια της είναι τόσο όμορφα γαμωτο.
Κ- Ντανιέλα πάμε βόλτα?
Ζ- Χωρίς εμάς?
Αναφωνεί η ζωή και η Ντανιέλα με κοιτάει πονηρά.
Γ- Θες να πάμε και εμείς βόλτα μωράκι μου?
Ζ- Πάμε!
Η- Να μας πάρετε τηλέφωνο να μας βρείτε! Έχουμε χρόνο.
Ν- Wir wissen.
Β- Είπε ότι το ξέρουμε.
Ι- Μωρό μου πάμε στο ξενοδοχείο εμείς?
Π- Πάμε. Πρόσθεσε ο Πάνος και κούνησα πονηρά το κεφάλι μου στην Ίρις.

Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλωνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora