Εμμανουέλα pov
Όσο περνάει ο καιρός νιώθω πλέον ότι έχω μέσα μου ένα ανθρωπάκι! Ντύθηκα να πάω στην δουλειά και έβαλα μια μπλούζα...ούτε οι μπλούζες μου με χωράνε πλέον. Πφφφφ. Έβαλα μια άλλη η οποία είναι ειδική για την εγκυμοσύνη και κοιταχτηκα στον καθρέφτη και χάιδεψα την κοιλιά μου, χαμογέλασα αυθόρμητα όσο την έβλεπα και με αγκάλιασε ο Σταύρος από πίσω και χαμογέλασε μαζί μου.
Σ- Τι κάνουν τα μωράκια μου?
Αναφώνησε παιχνιδιάρικα και με φίλησε στο μάγουλο γλυκά.
Ε- Είμαστε μια χαρά και θα πάμε στην δουλειά. Εσύ?
Σ- Εγώ θα έλεγα να κάτσεις να ξεκουραστείς γιατί δουλεύεις παρά πολύ και θα κρασαρει το μυαλό σου.
Ε- Δεν γίνεται βρε αγάπη μου.
Σ- Καλά, εσύ ξέρεις.Αναφώνησε όσο κατεβαίναμε τις σκάλες.
Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω μια τέτοια οικογένεια.... Κοιτάω τις φωτογραφίες μας στο γραφείο μου και χαμογελάω αυθόρμητα όσο χαϊδεύω το μωρό μου.
Αχχ, πόσο θα ήθελα να γυρίσω στα χρόνια της σχολής. Πρέπει να κανονίσω κανένα sleepover με τα παιδιά όπως παλιά.
Πληκτρολογησα τον αριθμό της Χρυσετας και την πήρα τηλέφωνο.
Χ- Καλημέρα αγάπη...πως είσαι? Όλα καλά?
Ε- Καλημέρα αγάπη μου! Ναι μια χαρά εσύ?
Χ- Καλά και εγώ.
Ε- Να σου πω...έχεις κάτι το Σαββατοκύριακο?
Χ- Όχι. Έχεις τίποτα στο μυαλό σου?
Ε- Θες να μαζευτούμε σπίτι σου με τα παιδιά όπως παλιά?
Χ- Ωραία ιδέα! Τι ώρα θα έρθετε?
Ε- Κατά τις 9 λέω.
Χ- Εντάξει λοβ...θα το πω και στους άλλους. Να προσέχεις.
Αναφώνησε και τερμάτισε την κλήση!Πήρα τον Σταύρο να τον ενημερώσω και πέταξε από την χαρά του.
Τα παιδιά θα έκαναν sleepover στης Στεργίας και του Πέτρου και έτσι θα είχαμε το σπίτι δικό μας.
Μετά από ώρες ήρθαν και εγώ ανέβηκα πάνω να πάω τουαλέτα.
Τσουπ το αρσενικό.
Ε φυσικά μη χάσει! Δε θα πάει καλά αυτό...
Σ- Εμμανουέλα?
Ε- Έλα μωρό μου?
Σ- Μπαίνω. Είπε και μπήκε μέσα ενώ κλείδωσε την πόρτα...
Ε- Καλέ γιατί κλειδωσες?
Σ- Λες και δεν ξέρεις! Λέει με μια σέξυ φωνή που με έκανε να ανάψω.
Ε- Τώρα γιατί μου το κάνεις αυτό?
Σ- Γιατί σε θέλω.Αναφώνησε και τα χείλη του προσγιοθηκαν στον λαιμό μου και προσπαθούσα να κρατήσω τα βογγιτα μου.
Ε- Σταύρο... Κάντο! Σε παρακαλώ!
Μου έβγαλε την πυτζάμα με το εσώρουχο με ανέβασε πάνω στον πάγκο και ακούμπησε τα δάχτυλα του στην τελείως ερεθισμένη μου περιοχή όσο εγώ του ετριβα τον φίλο του και τον φιλούσα στον λαιμό.Του κατέβασα την φόρμα με το μποξερακι πήρε ένα προφυλακτικό έσκισε το περιτύλιγμα και το φόρεσε.
Μπήκε μέσα μου ενώ ξεκίνησε να με φιλάει και έκανε βυθίσεις μέσα μου ξανά και ξανά μέσα έξω...
Σ- Γαμωτο σου...σε θέλω!
Αναφώνησε και έβαλε περισσότερη δύναμη όσο με φιλούσε.
Ε- Σταύρο... Δεν μπορώ άλλο!
Σ- Άστο μαζί μου μωρό μου.
Εγνεψα θετικά και μετά από λίγο τελειώσαμε μαζί.Νιώθω σαν έφηβη όταν ήμασταν 19.
Καλά όχι ακριβώς έφηβη αλλά που το λέει ο λόγος...
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑΑ!
Θα ήθελα να σας ζητήσω συγγνώμη για την μεγάλη απουσία μου ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΕΣ😍!!!
Για να δούμε τι θα γίνει στο επόμενο κεφάλαιο με την Κέλλυ και την Ντανιέλα?
Συγγνώμη που το κεφάλαιο αυτό είναι μικρό!
Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο!
Φιλουμπεςςς ❤️.
YOU ARE READING
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasyΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...