Σιλια pov
Με τον Βασίλη βγαίνουμε συχνά. Είμαστε σχεδόν όλη μέρα μαζί. Μου αρέσει. Μου αρέσει πολύ και του το δείχνω με κάθε τρόπο.Είναι γύρο στο 1.85 με σαντρε μαλλί και γκριζογαλανα μάτια,παίζει πολλά χρόνια μπάσκετ όπως και η Ίρις αλλά του αρέσει και το ταεκ βοντο.
Μόνο αγκαλιές κάνουμε και όλοι από την παρέα μας λένε ζευγαράκι.
Προφανώς αφού ταιριάζετε.
Το ξέρω. Το σώμα του είναι αρκετά γυμνασμενο και κάθε φορά που ξεντυνεται μπροστά μου τον θαυμάζω. Έχει κάτι κοιλιακούς... Πολύ ζέστη άρχισε να κάνει. Μπήκα για ένα γρήγορο μπανάκι και μετά ήρθε σπίτι μου.
Μας αρέσουν τα videogames στο playstation! Έχουμε πολλά κοινά.
Σ- Βασίλη...
Β- Τι είναι αγάπη μου?
Αυτο το αγάπη μου όμως....
Σ- Μου... αρέσεις
Β- Σιλια...θες να γίνεις το κορίτσι μου?
Κάτσε... Τι είπε μόλις?Μου τα ζήτησε?
Ονειρεύομαι!
Σ- Ναιιιιι! Θέλω.Δηλαδή εμείς τώρα τα έχουμε?
Β- Και εμένα μου αρέσεις! Εδώ και... καιρό!Θέλω να ουρλιάξω! Τον Βασίλη τον γουστάρω έναν χρόνο. Πφφφ! Είμαι ερωτευμένη μαζί του. Αλλά δεν βρήκα το θάρρος να του το πω.
Β- Είσαι τόσο όμορφη!
Αναφώνησε και με φίλησε απαλά στα χείλη. Είναι τόσο όμορφο όμως ρε φίλε.
............................................................................
Ίρις pov
Βγήκαμε με τα κορίτσια βολτα και η Σιλια μας είπε τα νέα. Είμαι πολύ χαρούμενη.
Ν- I'm very prood of you Σιλια.
Η- Μπράβο ρε φιλενάδα μια χαρά.
Α- Πως και ήταν αυτό?
Κ- Θέλανε καιρό ο ένας τον άλλον ρε συυ.
Α- Μια χαρά.
Ν- Μωρό μου έρχεσαι λίγο να σου πω?
Κ- Φυσικά.Ήμουν σίγουρη ότι θα τα έφτιαχναν άγρα η γρήγορα. Ο Βασίλης είναι πολύ καλό παιδί.
............................................................................
Κέλλυ pov
Αφού πήγαμε λίγο πιο πέρα φιλιομασταν για αρκετά λεπτά.
N- I miss you babe...
K- I miss you too!
Ν- Ήθελα να μείνουμε λίγο μονές μας!
Αναφώνησε ενώ μου χάιδεψε το μάγουλο με τον αντίχειρα της. Είναι τόσο όμορφη! Χάνομαι στα μάτια της.
Κ- Θες να πάμε μια βόλτα οι δύο μας?
Ν- Τα κορίτσια τι θα γίνει?
Κ- Θα τις πάρουμε τηλέφωνο.
Είπα και την φίλησα στο μάγουλο.Πληκτρολογησα τον αριθμό της Ηρώς και άρχισε να καλεί.
Η- Ελα όλα καλά?
Κ- Ναι απλά πήρα να σου πω ότι θα πάμε μια βόλτα.
Η- Οκ να προσέχετε αν γίνει κάτι πάρε.
Κ- Εντάξει αδερφούλα μου τα λέμε.Πήγαμε στα μνημεία... εκεί κάναμε σκέιτ με τα αγόρια πολλά χρόνια αλλά πλέον δεν κάνουμε συχνά. Έχει ένα λόφο εκεί. Εκεί ξάπλωνα με τα κορίτσια και κοιτούσαμε τα αστέρια. Πήγαμε ξαπλώσαμε εκεί και κοιτούσαμε τα αστέρια.
Εσύ αυτήν και εκείνη τα αστέρια.
Ο ναι.
Είναι τόσο όμορφη.
Κ- Ντανιέλα,μου λείπεις.
Ν- Και εμένα μου λείπεις μωρό μου.Είπε και αρχίσαμε να φασωνομαστε. Ανέβηκε από πάνω μου χωρίς να διακόψει το φιλί μας.
Άρχισε να χαϊδεύει αισθησιακά το σώμα μου που με διαπέρασε μια ανατριχιλα...
Ν- Ειδικά με αυτό τον τρόπο.Είπε πονηρά και άρχισε να μου χαϊδεύει την περιοχή μου μέχρι που με έφερε σε οργασμό.
Κ- Ντανιέλα μπες μέσα μου...δεν αντέχω άλλο.
Είπα και έβγαλε το στραμπον το φόρεσε και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό.Μου κατέβασε το παντελόνι και άρχισε να τρίβεται στην περιοχή μου βασανιστικά ενώ με φιλούσε για να μην ακουγομαι.
Μπήκε μέσα μου σιγά σιγά και άρχισε να αυξάνει την ταχύτητα όλο και περισσότερο.
Κ- I want you babe!
Της ψυθιρισα αισθησιακά στο αυτί κάτι που την έκανε να ανάψει περισσότερο ενω άρχισα να της πιπίλαω τον λαιμό αφήνοντας της μικρά σημάδια καθώς προσπαθούσε να συγκρατήσει τα βογγιτα της.
Κ- Ντανιέλα πάνε πιο γρήγορα...
Είπα και αύξησε τελείως την ταχύτητα μέχρι που έφτασα στην κορύφωση!
Κ- Now...its my turn!Αναφώνησα πονηρά και ξεκίνησα να της ξεκουμπωνω σιγά σιγά το παντελόνι και της κατέβασα το φερμουάρ και πέρασα με αισθησιακό τρόπο το χέρι μου μέσα από το εσώρουχο της.
Τα δάχτυλα μου ακουμπούσαν πλέον στην τελείως ερεθισμένη της περιοχή και άρχισα να κάνω γρήγορες κυκλικές κινήσεις όσο την φιλούσα στον λαιμό της.
Εβαλα δύο δάχτυλα στην τελείως ερεθισμένη της περιοχή και άρχισα να κάνω γρήγορες κυκλικές κινήσεις όσο έπνιγα τα βογγιτα της φιλοντας την!
Ν- Κέλλυ...
Ψυθιρισε στο αυτί μου σιγανα μη αντέχοντας άλλο.
Ν- Κέλλυ δεν αντέχω άλλο.Αναφώνησε και ένιωσα τα χυμους της στα δάχτυλα μου...
Κάτσαμε αγκαλιά και μου έλεγε τα παιδικά της χρόνια όπως και εγώ τα δικά μου και γελούσαμε.
Μετά πήγαμε στα σπίτια μας.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ!
ΕΛΠΊΖΩ να σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο!
Ξέρω ότι πάλι έχω να ανεβάσω καιρό αλλά το διάβασμα είναι άπειρο και δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με την ιστορία...
Για να δούμε τι θα γίνει στο επόμενο κεφάλαιο?
ΦΙΛΟΥΜΠΕΣΣ💋💋😏!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
ФэнтезиΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...