Αφού έφυγαν τα παιδιά πήγα και εγώ σπίτι μου και έβαλα μπυτζαμες και έπεσα για ύπνο.
............................................................................
Σταύρος Pov
Έπεσα για ύπνο και κοιμήθηκα αμέσως...όλη την νύχτα έβλεπα όνειρο ότι ήμουν με την Εμμανουέλα και ότι άρχισα να της τρίβω την περιοχή,μετά από λίγο μου έβγαλε την μπλούζα αργά και βασανιστηκα και το παντελόνι καθώς ο φίλος μου είχε μεγαλώσει αρκετά...άρπαξα ένα προφυλακτικό πάνω από κομοδίνο μου με βοήθησε να το βάλω και με αργές κινήσεις μπήκε σιγά σιγά μέσα της. Την είχα φέρει σε οργανισμούς... Την επόμενη μέρα ξύπνησα καθώς μετά από ένα τέτοιο όνειρο ο φίλος μου είχε μεγαλώσει στα αλήθεια αυτήν την φορά και με είχε λούσει κρύος ιδρώτας καθώς είχα γεμίσει το μποξερακι μου φλοκια! Ετσι πήγα να κάνω ένα μπάνιο κατευθείαν... Μετά κατέβηκα έφτιαξα πρωινό και έστειλα μήνυμα στα παιδιά καθώς έτρωγα.
Μήνυμα
Σταύρος
Καλημέρα παιδιά!
Πέτρος
Καλημέρα...πως και είσαι ξύπνιος τέτοια ώρα;
Σταύρος
Ξύπνησα νωρίτερα. Τεσπα θα βγούμε το απόγευμα;
Εμμανουέλα
Καλημέρα! Ναι θα βγούμε. Εσύ όμορφε αν θες έλα σπίτι μου!
Σταύρος
Θα έρθω σε κάνα μισάωρο όμορφη!
Στεργία
Εμμανουέλα σου έχω νέα!
Μάξιμος
Ναι εσύ μη χάσεις.
Εμμανουέλα
Μάξιμε χεσου
Σταύρος
Τεσπα τι ώρα το απόγευμα;
Εμμανουέλα
6 γνωστό σημείο!
Στεργία
Οκ τα λέμε το απόγευμα άμα είναι!Κανονίσαμε για το απόγευμα και μετά από λίγη ώρα πήγα στην Εμμανουέλα,έκλεισε την πόρτα και την κόλλησα πάνω καθώς άρχισα να την φιλάω και άρχισε να ανταποκρίνεται. Κάπως έτσι καταλήγουμε να βρεθούμε ξαπλωμένοι στον καναπέ και εγώ χωρίς μπλούζα...της κατέβασα το παντελόνι και άρχισα να της τρίβω την περιοχή. Ξέρω ότι έπρεπε να σταματήσουμε αλλά δεν μπορούσαμε.
Σ- Πρέπει να σταματήσουμε...εσύ δεν είσαι έτοιμη ακόμη.
Ε- Πφφφ... Δίκιο έχεις. Μου απάντησε και συνέχισε να με φιλάει παθιασμένα.
Σ- Θες να κοιμηθώ εδώ απόψε;
Ε- Γιατί όχι όμορφε!
Σ- Ωραία...πάμε να μαγειρέψουμε να φάμε και να ξαπλώσουμε λιγάκι. Πήγαμε να μαγειρέψουμε και αφού φάγαμε μαζέψαμε τα πιάτα και ανεβήκαμε πάνω για να κοιμηθούμε.
Ε- Έλα βάλε αυτά.
Σ- Δεν έχω θέμα κοιμάμαι και με το μποξερακι ομορφούλα! Της απάντησα και την κοίταξα πονηρά καθώς πήρα την φόρμα για να την φορέσω ενώ εκείνη πήγε στο μπάνιο,μετά από λίγο ήρθε και κοιμηθήκαμε.
Ε- Μωρό ξύπνα είναι 5:30 ώρα! Θα αργήσουμε.
Σ- Πάμε να ντυθούμε. Της απάντησα και άρχισα να την φιλάω παθιασμένα. Αφού ντυθηκαμε φύγαμε και πήγαμε να βρούμε τα παιδιά...πήγαμε για καφέ τελικά και συζητήσαμε για το τι θα κάνουμε όλο το υπόλοιπο καλοκαίρι!
Μ- εγώ πάντως θα έλεγα να πάμε Κάλυμνο. Τι λέτε;
Π- Τι Κάλυμνο ρε βλάκα πας καλά; Πάμε Λέσβο;
Ε- Λοιπόν έχω ιδέα! Θα πάμε κριτή! Συμφωνείτε;
Σ- Τέλεια ιδέα αγάπη.
Ε- Ευχαριστώ Στεργία.
Σ- Συμφωνώ. Άμα είναι να ψάξουμε για εισιτήρια.
Δ- Ναι γιατί όχι; Από σήμερα κιόλας παιδιά!
Ε- Δίκιο έχεις.
Σ- Άμα είναι θα ψάξω εγώ.
Κ- όλοι θα ψάξουμε βρε ηλίθια.
Ε- Συμφωνώ!
............................................................................
Εμμανουέλα pov
Έψαχνα για ώρες εισιτήρια και τελικά βρήκα! Ευτυχώς είναι φτηνά...έτσι ενημέρωσα και τους άλλους και σε το Σαββατοκύριακο φεύγουμε διακοπές. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Είμαι πολύ χαρούμενη...το πρόβλημα είναι όμως ότι θα μένουμε όλοι μαζί στο ίδιο σπίτι. Καλά καλά μέχρι τότε κάτι θα σκεφτώ!
Ντιγκ
Σταύρος: μωρό μου πως είσαι;
Εμμανουέλα: Καλά ομορφούλη μου! Μου λείπεις θες να έρθεις από εδώ😏;
Σταύρος: Ντύνομαι και έρχομαι😼😏!
Ωχχχ για να έβαλε πονηρά ιμοτζι αυτό δεν είναι καθόλου καλό,πάλι όπως κάθε φορά θα καταλήξουμε! Μετά από λίγο ήρθε στο σπίτι μου. Έκλεισε την πόρτα και τον κόλλησα πάνω της καθώς του ψυθιρισα...
Ε- Μου έλειψες! Του είπα και δάγκωσα τον λοβό του αυτιού του,άρχισα να τον φιλάω στον λαιμό και έφτασα λίγο πιο πάνω από το στήθος καθώς είδα ότι ο φίλος του μεγάλωσε. Είχε γίνει κατά κόκκινος από την ντροπή του!
Ε- Όλα καλά ομορφούλη μου;
Σ- Γκχχχχ...όλα καλά ναι...πάω λίγο στο μπάνιο!
Ε- Αααα οχιιιι δε θα πας τώρα! Θέλω να έχω και εγώ θέμα!
Σ- Είσαι σίγουρη;
Ε- Ναι είμαι! Του απάντησα με πονηρό βλέμμα και άρχισε να με φιλάει αργά και βασανιστικά στο στομα παθιασμένα και μετά στον λαιμό μέχρι που έφτασε λίγο ποιο πάνω από το στήθος μου,ένιωθα αρκετά υγρή!
Σ- Σου άρεσε που σε έκανα να έχεις και εσύ θέμα τώρα; Με ρώτησε με πονηρό βλέμμα.
Ε- Ναι μου άρεσε! Τώρα μπορείς να πας στο μπάνιο.Ναι όμως παραδέξου ότι θες να τον δεις εντελώς γυμνό!
Σταμάτα εσύ να πεταγεσαι σαν την τσουτσου!
Μετά από κάνα 20 λεπτό βγήκε από το μπάνιο και μαγειρέψαμε για να φάμε.
Σ- Σου αρέσει το φαγητό;
Ε- Ναι είναι πολύ νόστιμο! Λέω να βάλω ένα πιάτο μακαρόνια ακόμη...
Σ- Δε βάζεις λίγα και σε εμένα;
Ε- Φυσικά μωράκι δώσε το πιάτο.
Αφού φάγαμε μαζέψαμε το τραπέζι και πήγαμε να ξαπλώσουμε. Είπαμε να μην κανονίσουμε τίποτα ώστε να μείνουμε μόνοι σήμερα. Το Σάββατο φεύγουμε και έτσι πήρε και τις βαλίτσες μαζί του,το βράδυ κοιμηθήκαμε νωρίς επειδή θα ξυπνούσαμε ξημερώματα...
5:30 ώρα το χάραμα και το ξυπνητήρι χτυπάει,
Σ- Καλημέρα μωράκι. Ακούγεται η βραχνή του φωνή.
Ε- Καλημέρα αγαπούλα. Πήγαμε στο μπάνιο να κάνουμε τα απαραίτητα καθώς εγώ έπλενα το πρόσωπο μου,μετά ο Σταύρος κατέβηκε να φτιάξει πρωινό και μετά από λίγο κατέβηκα και εγώ. Φάγαμε και μαζέψαμε τα πιάτα και πήγαμε να ντυθούμε θα βρίσκαμε τους άλλους στο αεροδρόμιο,μετά από τόσο μεγάλο ταξίδι επιτέλους φτάσαμε και πήγαμε στο ξενοδοχείο όπου θα μέναμε όλοι μαζί.
Μ- Επιτέλους φτάσαμε.
Σ- Εμμανουέλα έλα λίγο στο μπάνιο να σου πω...
Ε- Έρχομαι!Το φαντάστηκα για το μπάνιο...κλείδωσε την πόρτα με κόλλησε πάνω της και άρχισε να με φιλάει,αργά και βασανιστηκά τον φίλησα στον λαιμό καθώς είχε ερεθιστεί αρκετά είχα ανάψει για τα καλά και δεν ήξερα τι να κάνω! Ευτυχώς το δωμάτιο είχε δύο μπάνια...
Ε- Σταύρο.....είπα καθώς αναστεναξα
Σ- Σσσσσς μην μιλάς και απόλαυσε το! Σε θέλω!!! Μου είπε και συνέχισε να φιλάει. Άρχισε να με πιπιλαεί καθώς με φιλούσε στον λαιμό,η καυτή του ανάσα με βασανίζει ακόμη περισσότερο,δεν μπορώ να αντισταθώ έτσι το απόλαυσα και ευτυχώς οι άλλοι δεν κατάλαβαν απόλυτος τίποτα,είχε περάσει μια ώρα.
Σ- Πρέπει να σταματήσουμε! Έχω τεράστιο θέμα...είχε γίνει σαν ντομάτα από την ντροπή του καθώς έβαλε το χέρι του μπροστά.
Ε- Δίκιο έχεις! Θα τα πούμε σε λιγάκι σε αφήνω! Είπα καθώς ξεκλείδωσα την πόρτα...
Μ- Λοιπόν θα φάμε και θα κοιμηθούμε. Το απόγευμα είπαμε να βγούμε με την Σωτηρία και τον Γιώργο!
Ε- ΟΟΟΟ... Που χάθηκε αυτή;
Κ- Στην Κριτή ήρθαν με τον Γιώργο για διακοπές.
Π- Ωραία.
Σ- Θα μαγειρέψω εγώ. Απάντησε η κολλητή μου έτσι και έγινε. Φάγαμε όλοι και κοιμηθήκαμε...σηκωθηκαμε ντυθηκαμε και πήγαμε να βρούμε τα παιδιά.
Σ- αγαπεεες μουυυ τι κάνετε; Μου λείψατε πάρα πολύ!
Σ- Και σε εμάς έλειψες.
Ε- πάμε σιγά σιγά;
Γ- Που θα πάμε;
Σ- Όπου θέλει η κουκλάρα μου!
Σ- Τα φτιάξατε τελικά βλέπω ε;
Ε- Ναι...άσε θα σου πω μετά.Καλησπέρα παιδιά μου πως είστε; Ένα ακόμη κεφάλαιο έλαβε τέλος!
Τι λέτε να γίνει στην συνέχεια με το ζευγαράκι το καινούριο για πείτε 😏;
Έρχεται νέο κεφάλαιο!
ESTÁS LEYENDO
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasíaΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...