Δεν ξέρω τι στο καλό έχω πάθει αλλά από την ώρα που φύγαμε από το σχολείο δεν έχω σταματήσει να την σκέφτομαι... Πφφφ,σιγά μην είμαι στο LGBTQ...ούτε καν! Ο ήχος της ειδοποίησης με βγάζει από τις σκέψεις μου.
Ντιγκ
Από Ντανιέλα
Hi...😅 Sorry to bother you but I need help with my lessons my mom is not home to help me! Could you come and read together?
Προς Ντανιέλα
Yea:). Where do you want to meet?
Από Ντανιέλα
In plaz?
Προς Ντανιέλα
Οκκ!
Για όσους δεν κατάλαβαν εννοεί στην πλατεία! Η αλήθεια είναι ότι θα δυσκολευτεί πολύ με τα ελληνικά. Ντύθηκα και κατέβηκα τις σκάλες βιαστικά.
Σ- Που πας μουσιτσα?
Κ- Πάω να πάρω την Ντανιέλα να έρθουμε να διαβάσει.
Π- Η καινούρια είναι?
Η- Ναι... είναι πολύ καλό κορίτσι αλλά αρκετά ντροπαλή...
Σ- Να προσέχεις κορίτσι μου.
Κ- Ναι μαμά! Λέω σαν μικρό παιδάκι και κλείνω την πόρτα. Μετά από 15 λεπτά περπάτημα έφτασα στην πλατεία και συναντηθήκαμε.
Ν- Hallo...wie geht's?
Κ- Hello...
N- Oh yea I'm sorry...I mean how are you?
K- I'm fine...You?
N- Fine.
Πάλι αυτές οι πεταλούδες! Δεν ξέρω τι έχω πάθει...
Κ- Ελπίζω να μην σε δυσκολέψουν πολύ τα μαθήματα.
Ν- Α...δεν ξέρω...
Η Ντανιέλα είναι γύρο στο 1.70,το μαλλί της είναι σκούρο ξανθό και αρκετά σγουρό και έχει γαλάζια μάτια...στην Γερμανία φημίζονται γι'αυτα τα πανέμορφα μάτια, ζηλεύω. Είναι τόσο όμορφη! Φτάσαμε σπίτι και αφού την σύστησα στους γονείς μου πήγαμε στο δωμάτιο μου να διαβάσουμε.
Ν- You have a very nice room! And that's how it is for me in Germany.
Κ- Danke! Σου λείπουν οι φίλοι σου ε?
Την ρώτησα και εγνεψε θετικά. Ξεκινήσαμε να διαβάζουμε αλλά δυσκολευόταν πάρα πολύ στο να καταλάβει τι λένε τα βιβλία... Μετά από αρκετή ώρα τελειώσαμε το διάβασμα και πέσαμε εξουθενομενες στο κρεβάτι μου.
Κ- Τι θες να κάνουμε τώρα?
Ν- Δεν ξέρω. Είπε ντροπαλά.
Κ- Πως και ήρθες στο ελληνικό σχολείο?
Ν- Δεν μου αρέσει εδώ.... I prefer the German school.
Κ- Ναι αλλά εκεί σχολατε ποιο αργά σωστά? Την ρώτησα και εγνεψε θετικά.
Ν- Εμεις εκεί μαθήματα σχολείο.
Κ- Τα κάνετε εκεί?
Ν- Ναι.
Η αλήθεια είναι ότι εκεί λειτουργούν αλλιώς τα σχολεία. Έχει δίκιο να προτιμάει το γερμανικό,δεν έχει μαθήματα σπίτι μακάρι να ήμασταν στο ίδιο επίπεδο όσο αφορά το εκπαιδευτικό σύστημα. Ειναι πολύ προχωρημένοι στο εξωτερικό σε πολλά όχι μόνο στα σχολεία.
Κ- Τι μουσική ακούς?
Ν- Englisch und Deutsch...
Κ- Εννοώ είδος.
Ν- Αγγλικά ακούω Eminem,Nirvana, Metallica και άλλα. Deutsch δε θα καταλαβαίνει...
Κ- Α ωραία. Είπα αμήχανα, νιώθω περίεργα μαζί της!
Πφφφ δεν ξέρω αλλά... νομίζω πως αρχίζει να μου αρέσει. Είναι τόσο όμορφη.
Κ- Θες να παίξουμε θάρρος η αλήθεια μέχρι να βγούμε με τα παιδιά?
Ν- Ναι why not.. Dare or truth?
K- Dare...
Ν- Έχεις το θάρρος να με φιλήσεις στο στόμα?
Λέει και ρολλαρω τα μάτια μου. Δεν έχω φιλήσει ποτέ κορίτσι. Αγόρια ναι πολλά όμως,είχα πολλές σχέσεις. Για λίγα λεπτά επικρατεί σιωπή και αρχίζω να γελάω.
Ν- Ντρέπεσαι μήπως?
Κ- Όχι απλός...να δεν έχω φιλήσει ποτέ κορίτσι. Ψυθιρισα και ένιωσα το πρόσωπο μου να καίει ξαφνικά,πολύ ζέστη ρε παιδιά! Χασκογελασε και με κοίταξε βαθιά στα μάτια! Τα πρόσωπα μας απείχαν λίγα χιλιοστά μεταξύ τους. Κλείδωσα την πόρτα,ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται... Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και μηδένισα την απόσταση! Φιλάει τόσο ωραία γαμωτο...έχει τόσο ωραία γεύση. Πφφφ την ξέρω κάτι ώρες και δεν μπορώ να σταματήσω να την κοιτάω και να την σκέφτομαι... Μετά από ώρα σταματήσαμε για να βρούμε τις ανάσες μας και σχηματίστηκε ένα χαμόγελο στα πρόσωπα μας.
Ν- Do you like it?
K- Yea... Είπα και άρχισα ξαφνικά να νιώθω υγρή...δεν ξέρω τι φάση περνάω. Η ώρα είχε πάει 7:30 χωρίς να το καταλάβουμε και περιμέναμε να περάσει λίγο ακόμα για να πάμε στα παιδιά.
Μεταξύ μας τώρα...σου αρέσει.
Σκάσε εσύ! Δεν ξέρω αλλά μπορεί και να μου αρέσει...πφφφ νιώθω μπερδεμένη.
Η- Κορίτσια τι κάνετε?
Κ- Την πετάω και την πιάνεις.
Είπα και σκάσαμε στα γέλια με την Ντανιέλα. Εγώ φταίω?
Κ- Να μιλούσαμε για διάφορα.
Η- Σου λείπουν οι φίλοι σου ε? Είπε η Ηρώ και εγνεψε καταφατικά. Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι χαρούμενη... Πρέπει να της λείπουν πολύ οι φίλοι της.
Κ- Αδέρφια έχεις?
Ν- Ένα αδερφό. He has down syndrome.
Η- Έχουμε μια φίλη που έχει Άσπεργκερ.
Ν- What is Asperger?
H- Form of autism...
Κ- Πάμε σιγά σιγά? Θα αργήσουμε.
Η- Ναι πάμε. Πήγαμε να βρούμε τα παιδιά και η αλήθεια είναι ότι περάσαμε πολύ ωραία,παίξαμε και μπουκάλα. Γύρισε ο Βασίλης το μπουκάλι και σταμάτησε σε εμένα και την Ντανιέλα...όχι μπροστά τους.
Ι- Έλα μην ντρέπεστε!
Ν- Όχι εδώ...I feel uncomfortable.
Είπε και την κοίταξα πονηρά.
Η,Π,Δ,Β,Ι,Γ,Σ- Φιλί, φιλί φιλί φιλί.
Είπαν όλοι χτυποντας παλαμάκια. Γαμω είναι τόσο όμορφη...
Ν- Okay okay...stop we'll do it!
Είπε η Ντανιέλα και μηδένισε την απόσταση. Γιατί φιλάει τόσο γαμάτα? Γύρισε το μπουκάλι η Ντανιέλα και σταμάτησε στην Ηρώ με τον Δημήτρη.
Η- Ιού ρε μπρο!
Ι- ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙ! Είπε φωνάζοντας,πες τα Ίρις.
Δ- Καλά μωρέ σιγά ένα φιλί είναι. Είπε και φιλήθηκαν.
Π- Βαρέθηκα αυτό το παιχνίδι...παίζουμε αναπτήρα?
Ν- Τι είναι αυτό?
Ι- Ο αναπτήρας είναι ένα παιχνίδι που δίνεις το χαρτάκι αυτό στην Ηρώ παράδειγμα και λες ποιος πιστεύεις ότι θα γίνει πιλότος... παράδειγμα το είπα.
Ν- Α οκ. Let's play!
Ι- Α και δίνεις το χαρτάκι σε αυτόν που πιστεύεις ότι θα μπορούσε να κάνει.
Κ- Ίρις...ποιος πιστεύεις ότι...θα ζήσει με εφτά γάτες. Είπα και η Ίρις έδωσε το χαρτάκι στην Σιλια ενώ η Ντανιέλα γέλασε.
Ι- Σιλια ποιος πιστεύεις ότι από εδώ μπορεί να είναι μπάι?
Ξέρω την απάντηση νομίζω... Το έδωσε στην Ντανιέλα. Ήμουν σίγουρη! Νομίζω φαίνεται γιατί της βγαίνει πολύ το vipe...
Σ- Ντανιέλα, ποιος πιστεύεις ότι από εδώ θα έκανε σχέση μαζί σου?
Με κοίταξε πονηρά και μου έδωσε το χαρτάκι.Με εμένα?
Κάτσε τι?
Θα τα έφτιαχνε μαζί μου?
Έλα αποκλείεται.
Ναι αλλά και εσύ μπορεί να είναι μπάι.
Ναι όμως το γεγονός ότι έκανα κάτι μαζί της δύο φορές δεν πάει να πει ότι μπάι...η μήπως είμαι?
............................................................................
Ίρις pov
Η Ντανιέλα είναι πολύ καλό κορίτσι. Όμως είναι λίγο ντροπαλή, λογικό το βρίσκω! Κάτι μου λέει ότι γουστάρει την Κέλλυ. Μήπως μας κρύβει κάτι από την άλλη η Κέλλυ όμως? Δεν ξέρω...μου κίνησε υποψίες. Μετά από λίγη ώρα η παρέα διαλύθηκε για να πάμε σπίτια μας,εγώ με τον Γιώργο λέγαμε για διάφορα θέματα και γελούσαμε με τις χαζομάρες που κάναμε παλιά.
Γ- Ρε συ...μήπως η Κέλλυ είναι μπάι?
Ι- Δεν ξέρω...
Γ- Την έβλεπα πως κοιτούσε την Ντανιέλα! Πάντως καλό γκομενάκι.
Μικρέ μαζέψου.
Ι- Έχεις την Ζωή μικρέ.
Γ- Έλα πλάκα σου κάνω...αλλά όντως είναι πολύ όμορφη! Έχουν ωραία γκομενάκια στην Γερμανία.
Λέει και μπαίνουμε μέσα στο σπίτι,έκανα ένα γρήγορο μπάνιο και έφαγα γάλα με δημητριακά. Διάβασα το βιβλίο μου και μετά έπεσα για ύπνο. Λέτε όντως η Κέλλυ να είναι μπάι? Τι φάση με τον τρόπο που κοιτούσε την Ντανιέλα? Λες και ήθελε να την φασωσει!Καλησπέρα σε όλους! Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο! Για να δούμε τι θα γίνει με την νέα μας φίλη στην παρέα? Άραγε αρέσει στην Κέλλυ η Ντανιέλα? Τι κίνηση λέτε να κάνει στην Κέλλυ? Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο🫠!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
ФэнтезиΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...