Κεφάλαιο 26

13 1 2
                                    

Κάναμε ζεσταμα και παίξαμε διπλό... Η κοουτς κλασικά τα playmaker φωνάζει περισσότερο.
Κ. Ε- Ίρις δώσε πάσα και κόψε.
Φώναξε η προπονήτρια και έκοψα μέσα. Είμαι καλή σαν playmaker. Η μαμά μου με έχει προπονήσει αρκετά!
Δ- Ίρις jum shoot!
Η Δανάη είναι ατομιστρια και πραγματικά δεν μπορώ να την καταλάβω. Δίνει οδηγίες παντού κλασικά. Αφού τελειώσαμε και κάναμε διατάσεις πήγαμε στα αποδυτήρια να αλλάξουμε.
Ι- Δανάη μπορείς να σταματήσεις να το παίζεις boss? Γίνεσαι κουραστική.
Δ- Άσε μας κουκλίτσα μου. Πάντα άχρηστη ήσουν.
Κ- Η Ίρις όμως...είναι playmaker! Και σε γαμαει στο μπάσκετ.
Πες τα Κατερίνα. Τα υπόλοιπα κορίτσια άρχισαν να φωνάζουν κλασικά ένα Οοοο και τι σου είπε και τέτοια. Καλά της είπε η Κατερίνα. Γύρισα σπίτι έκανα μπάνιο έφαγα και πήγα για ύπνο. Την επόμενη μέρα ξύπνησα και πήγα στο μπάνιο να κανω τα απαραίτητα και πήγα κάτω για πρωινό.
Σ- Καλημέρα κορίτσι μου.
Ι- Καλημέρα μπαμπά.
Ε- Ίρις πάνε στο σαλόνι να δεις μια έκπληξη. Είπε η μαμά σηκώθηκα βαριεστιμενα και κατευθύνθηκα προς το σαλόνι.
Ι- Δεν είναι δυνατόν! ΑΓΓΕΛΕΕΕ!!!
Τσιρηξα και πήδηξα στην αγκαλιά του Άγγελου. Ο άγγελος είναι παιδικός μου φίλος ο οποίος μένει Γερμανία και είναι στην ηλικία μου,μαζί μεγαλώσαμε μέχρι που έφυγε.

Α- Τι κάνεις κοριτσάρα μου?
Ι- Όλα καλά εσύ?
Α- Μια χαρά.
Γ- Πως πάει η ζωή στην Γερμανία?
Α- Σαν την Ελλάδα δεν έχει φίλε. Αυτό θα σου πω μόνο.
Γ- Έτσι μπράβο.
Αναφώνησε ο Γιώργος και ρολλαρω τα μάτια μου. Φάγαμε και καθησαμε στο δωμάτιο του Γιώργου για να πούμε τα νέα μας. Θα μείνει καιρό στην Ελλάδα. Θα έχει ευκαιρία να γνωρίσει και την Ντανιέλα. Έστειλα στα κορίτσια και τις είπα να περάσουν από δω να τον γνωρίσουν,η Κέλλυ με την Ηρώ τον ξέρουν φυσικά. Μετά από λίγο ήρθαν και τα κορίτσια...
Ν- Ντανιέλα.
Α- Άγγελος.
Είπαν και έδωσαν τα χέρια. Λέγαμε για διάφορα θέματα.
............................................................................
Ντανιέλα pov
Πήγαμε για ψώνια και σε κάποια φάση μείναμε μόνοι μας με τον Άγγελο, έτσι είχαμε την ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα. Μένουμε στην ίδια περιοχή όσο αφορά την Γερμανία αλλά δεν έτυχε ποτέ να τον δω έξω.
Α- Und wie lange bist du schon in Griechenland?
Ρώτησε πόσο καιρό μένουμε Ελλάδα.
Ν- Seit September möchte ich aber zurück.
Του είπα ότι είμαστε από τον Σεπτέμβριο εδώ πέρα αλλά εγώ θέλω να γυρίσω Γερμανία.
Ν- Ich möchte Kelly mitnehmen. Wir fliegen für ein paar Tage nach Deutschland, aber ich habe es ihr noch nicht gesagt.
Του είπα ότι θέλω να πάρω την Κέλλυ μαζί μας αλλά δεν της το έχω πει ακόμη, μόνο για λίγες μέρες θα πάμε. Σε μια μέρα φεύγουμε και δεν ξέρω πως να της το πω. Της έχουμε βγάλει εισιτήρια.
Α- Er muss es wissen. Wann gehst du?
Μου είπε πως πρέπει να ξέρει και με ρώτησε πότε θα φύγουμε.
Ν- An einem Tag.
Του είπα σε μια μέρα.
Α- Du musst es ihr heute sagen!
Μου είπε ότι σήμερα πρέπει να της το πω.
Δίκιο έχει.
Πφφφ δεν ξέρω πως να της το φέρω! Πήγαμε να βρούμε τα παιδιά και έτσι βρήκα την ευκαιρία να της μιλήσω. Είναι πολύ confused!
Κ- Τι έχεις μωράκι μου?
Ν- I'm fine,Just...how about coming to Germany for a few days?
Την ρώτησα και τσιρηξε από την χαρά της.
Π- Αρε τυχερή.
Ι- Εμένα δε με πας εξωτερικό μαλακισμενο. Είπε η Ίρις και ο Πάνος ρολλαρε τα μάτια του.
Κ- Σοβαρά το λες?
N- Ja.
Της είπα και της έδωσα ένα παθιασμένο φιλί.
Ει- Και τα εισιτήρια?
Ν- Είναι όλα καλά. Κλείσαμε εμείς για εκείνη.
Σ- Και πότε φεύγετε?
Ν- In one day.
Ζ- Καλά να περάσετε αγαπουλες μου.
Η- Κέλλυ σου έχει φεξει να μην έχεις παράπονο!
Έλα υπερβολές. Θέλω πολύ να την γνωρίσω στα κορίτσια και στα αγόρια της παρέας μου. Ελπίζω να μην της συμπεριφερθούν άσχημα.

Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλωνWhere stories live. Discover now