🔞Το περιεχόμενο περιέχει σκηνές άνω των 18🔞
Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να ξανά προσπαθήσουμε με την Εμμανουέλα να κάνουμε ένα ακόμη μωράκι,αλλά άμα δε θέλει θα το σεβαστώ. Την χαζευα όσο βλέπαμε ταινία,τα μάτια της είναι τόσο γαλήνια...τόσο ήρεμη. Μου έχουν λείψει αυτές οι νύχτες που καθόμασταν αγκαλιά και βλέπαμε ταινίες.
Σ- Εμμανουέλα μου?
Ε- Τι είναι μωράκι μου?
Σ- Μήπως θες να ξανά προσπαθήσουμε μιας και είσαι στις μέρες σου?
Αναφωνω και ρολλαρει τα μάτια της ενώ έβαλε το χέρι της στο μάγουλο μου. Ανασηκωσε τους ώμους της ενώ μου έσκασε ένα χαμόγελο.
Ε- Ναι... θέλω.
Αναφώνησε αλλά όχι με πολύ σιγουριά.
Σ- Είσαι σίγουρη?
Ε- ...Ναι μωρό μου.
Αναφώνησε έκλεισα τον υπολογιστή και ξεκίνησα να την φιλάω με πάθος ενώ αυτή ξεκίνησε να μου σηκώνει την μπιτζαμα. Ήρθε από πάνω μου και ξεκίνησε να τρίβεται όσο με φιλούσε στον λαιμό κάτι το οποίο με ερέθισε παρά πολύ. Μου έβγαλε την μπιτζαμα καθώς τα χέρια μου χαιδευαν την γυμνή της πλάτη κάτω από την μπιτζαμα,της έβγαλα την μπιτζαμα και ξεκίνησα να της κατεβάζω τις τιράντες...της ξεκουμπωσα το σουτιέν και τα χέρια μου ήταν στο εκτεθειμένο πλέον στήθος της και την χουφτωνα.
Ε- Σε θέλω...
Είπε και ξεκίνησα να την φιλάω στον λαιμό όσο εκείνη έπαιζε με τα λάστιχα της μπιτζαμας μου μαζί με το μποξερακι. Έβγαλε την μπιτζαμα με το εσώρουχο της και την θαύμαζα,το σώμα της είναι τόσο όμορφο!
Σ- Είσαι πανέμορφη!
Αναφώνησα και εκείνη μου κατέβασε την μπιτζαμα με το μποξερακι,σε λίγα δεύτερα ήμουν από πάνω της και άρχισα να της πιπιλαω τον λαιμό και μετά το στήθος της. Έκανα μια δυνατή ώθηση καθώς την χουφτωνα τους γλουτούς της όσο την φιλούσα. Με αναποδογύρισε και ήταν αυτή από πάνω μου παίρνοντας την κατάσταση στα χέρια της και χαμογέλασα πονηρά. Ξεκίνησε να κατεβαίνει τοποθετοντας το χέρι της στους κοιλιακούς μου και κατέβαινε όλο και περισσότερο μέχρι που έφτασε στον φίλο μου. Μια ανατριχιλα διαπερασε το σώμα μου ενώ με φιλούσε στον λαιμό.
Ε- Τι έγινε μωρό μου? Σ'αρεσει?
Ψυθιρισε πονηρά στο αυτι μου κάτι που έκανε να πάρω φωτιά. Ξεκίνησε να παίζει με τον φίλο μου όσο με φιλούσε παθιασμένα, έπνιξε ένα βογγιτο ηδονής με το φιλί της και μπήκα μέσα της αργά την αναποδογυρισα και αύξησα αρκετά την ταχύτητα. Το κρεβάτι χτυπούσε στον τοίχο με μανία...
Σ- Αυτό που μου έκανες πριν θα το πληρώσεις. Της είπα χαμηλόφωνα με μια σέξι φωνή ενώ αύξησα ακόμη περισσότερο την ταχύτητα όσο είχε τα χέρια της πάνω στον κολο μου και την φιλούσα στον λαιμό. Ξεκίνησα να της αφήνω υγρά φιλία κατεβαίνοντας και άρχισα να της πιπιλαω τις ρογες... Το χέρι μου ήταν στην πλέον αρκετά για ερεθισμένη περιοχή της για ακόμη μια φορά. Συνέχισα να κατεβαίνω όλο και ποιο πολύ μέχρι που έφτασα στην περιοχή της, ακούμπησα την υγρή μου γλώσσα και ξεκίνησα να κάνω κυκλικές κινήσεις καθώς έβαλα ένα δάχτυλο! Τα δάχτυλα της ήταν χωμένα στο σεντόνι ενώ το άλλο χέρι της εσφυγγε το δικό μου. Η πλάτη της είχε γίνει τόξο από ευχαρίστηση,έβαλα και δεύτερο δάχτυλο χωρίς να σταματήσω να την γλύφω καθώς έμπλεκε το άλλο της χέρι στο μαλλί μου και πίεζε όλο και περισσότερο στην περιοχή της.... Τα πόδια της έτρεμαν για τα καλά από την ηδονή.
Ε- Σ-Σταυρο...δ-δεν μπορώ άλλο. Θα τελειώσω!
Σ- Κρατήσουν λίγο ακόμη μωρό μου.
YOU ARE READING
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasyΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...