Κεφάλαιο 13

16 0 0
                                    

Και μετά από λίγο κοιμηθήκαμε.
............................................................................
Γιώργος pov
Δεν μπορώ να κοιμηθώ και έτσι αποφάσισα να μιλήσω στην Σωτηρία. Της είπα ότι είμαι bisexual και θεώρησα ότι ήταν σωστό που της μίλησα.
Σ- Ναι αλλά αν γίνει κάτι με κάποιον θέλω να μου το πεις εντάξει μωράκι μου?
Γ- Ναι μικρούλα μου.
Είπα και κοιμηθήκαμε.
8 μήνες μετά...
Εμμανουέλα pov
Σήμερα δώσαμε το τελευταίο μας μάθημα όμως έξω από την τάξη μας περίμενε εμένα και την Στεργία μια δυσάρεστη έκπληξη,ήταν ο Ηλίας με τον Θέμη τον πρώην μου πφφ μεγάλος καγκουρας ο Θέμης.
Η,Θ- Γεια σας κούκλες.
Ε- Τι θες εσύ εδώ?
Θ- Κοίτα...σε θέλω πίσω ξεχνά ότι είχε γίνει μεταξύ μας παλιά.
Σ- Συγγνώμη Θέμη αλλά δεν θα κοιτάξουμε δύο μαλάκες σαν εσάς! Αντίο.
Είπε η κολλητή μου και ότι θα φεύγαμε μας έπιασαν από το μπράτσο και ο Θέμης με κόλλησε στον τοίχο.
Ε- Άφησε με με πονάς ηλίθιε.
Θ- Ότι θέλω θα κάνω κατάλαβες?
Ε- Αλήθεια? Δεν νομίζω να ζεις για πολύ κρίμα.
Είπα και τον εχωσα μπουνιά τον βαρεσα στον αστράγαλο και τον χτύπησα στο ευαίσθητο σημείο και μετά έφαγε κλοτσιά στην μούρη και τον πάτησα το πρόσωπο.
Ε- Τσόκαρο μην τα ξανά βάλεις μαζί μου γιατί την επόμενη φορά στο νοσοκομείο θα σε στείλω.
Σ- Άφησε με ζώο.
Η- Δεν νομίζω. Θα θελες όμως.
Είπε ο Ηλίας και πήγα από πίσω τον τράβηξα προς τα κάτω το κεφάλι και έφτασε σε σημείο να κάνει γέφυρα ενώ η Στεργία τον έδωσε κλοτσιά στο ευαίσθητο σημείο και άρχισα να τον πλακώνω στις μπουνιές καθώς η Στεργία τον έδωσε ένα τελειοτικο χτύπημα στον αστράγαλο με αποτέλεσμα να του σπάσει τον έναν.
Ε,Σ- Την επόμενη φορά χειρότερα θα πάθετε οπότε μην τα βάλετε μαζί μας!
Είπαμε και φύγαμε να βρούμε τα αγόρια. Τους εξηγήσαμε τι έγινε και έμειναν άναυδοι. Γυρίσαμε σπίτι και είπαμε την Σωτηρία και τον Γιώργο να έρθουν αλλά ο Γιώργος δεν ήρθε, περίεργο! Ήρθε η Σωτηρία με δάκρυα στα μάτια.
Ε- Γιατί κλαις αγάπη μου τι έγινε?
Της είπα και την αγκάλιασα.
Σ- Χώρισα με τον Γιώργο.
Π- Γιατί?
Σ- Δεν μπορούσα άλλο ένιωθα πίεση. Το χειρότερο είναι ότι έκανα κάτι με ένα παιδί από την σχολή.
Ε- Τον Θανάση λες?
Σ- Ναι αυτόν.
Ε- Αυτός είναι Θεός ρε συ.
Σ- Το ξέρω. Είπε με ένα πονηρό χαμόγελο. Ήρθανε και οι άλλοι και μετά από λίγο χτύπησε η πόρτα και ήταν οι γονείς μου με τον μπέμπη.
Π- Μαμά τι κάνετε πως είστε?
Η- Καλά αγόρι μου έχουμε λίγα ξενύχτια αλλά παλεύουμε.
Ε- Ουυυυ κάποιος μου φαίνεται ότι τα έκανε.
Η- Δωστον μου να τον αλλάξω.
Ε- Θα τον αλλάξουμε εμείς,πάμε Σταύρο. Είπα και πήγαμε να αλλάξουμε τον μπέμπη,σαν χαζό μπαμπάς κάνει ο Σταύρος ένας γλύκας είναι.
Σ- Εμμανουέλα?
Ε- Τι?
Σ- Πως θα σου φαινόταν να κάναμε και εμείς ένα?
Ε- Εγώ δεν ξέρω να φροντίζω τα μωρά.
Σ- Ναι αλλά θα σου πήγαινε να γίνεις.

Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλωνWhere stories live. Discover now