Κεφάλαιο 32

17 1 1
                                    

Ίρις pov
Η μαμά είναι έγκυος ξανά...είμαστε πολύ χαρούμενοι με τον Γιώργο,μακάρι να μην αποβάλει ξανά. Καθόμασταν και βλέπαμε όλοι μαζί τις φωτογραφίες απο τα άλμπουμ μας με την μαμά και τον μπαμπά. Γελούσαμε ακατάπαυστα.
Γ- Και εδώ ποιος είναι?
Ε- Εδώ είναι ο θείος ο Λουκάς.
Σ- Δεν τον προλάβατε όμως.
Ι- Γιώργο τα θυμάσαι αυτά?
Γ- Μαλώναμε συνέχεια.

Η μαμά άρχισε να κλαίει από συγκίνηση. Θα ήθελα πολύ να ξανά ήμουν παιδί... Τώρα πλέον είμαι ολόκληρη "γυναίκα".
Γ- Το απόγευμα τι θα κάνουμε?
Σ- Θέλετε να πάμε σινεμά?
Ε- Πολύ καλή ιδέα.
Ι- Έχω προπόνηση όμως.
Ε- Τι ώρα έχεις?
Ι- 6:30 με 8.
Γ- Ε εντάξει η ταινία έχει προβολή στις 10 sis.
Σ- Οπότε πάμε σινεμά.

Είπε ο μπαμπάς και εγνεψα θετικά.
Σ- Λοιπόν,τι θέλετε να σας φτιάξουμε?
Γ- Κοτόπουλο με μπύρα και πατάτες τηγανιτές.
Ε- Πάμε να το μαγειρέψουμε όλοι μαζί,τι λέτε?
Ι- Πάμε πάμε.

Βοήθησα την μαμά να καθαρίσει το κοτόπουλο όσο ο μπαμπάς με τον Γιώργο καθάριζαν τις πατάτες. Αφού το βάλαμε να ψήνεται μετά από λίγη ώρα βάλαμε και τις πατάτες να τηγανιστουν. Μέχρι τότε βάλαμε να δούμε νετφλιξ όλοι μαζί και μάλιστα την αγαπημένη μου ταινία.

Friends with benefits... ΑΞΙΑΑΑ.

Όντως.

Μετά από λίγη ώρα αφού το φαγητό ήταν έτοιμο και φάγαμε. Χτύπησε η πόρτα και ήταν ο θείος ο Πέτρος με την θεία και τα κορίτσια.
Ε- Οοοο καλώς τους. Πώς και από δω?
Π- Είπαμε να έρθουμε να σας δούμε. Εμμανουέλα έλα λίγο να σου πω.
Κ- Τι βλέπετε?
Σ- Friends with benefits.
Η- Η καλύτερη ταινία εβερ φίλε.
Ι- Όντως.

Ο θείος φάνηκε λίγο ανήσυχος... Αναρωτιέμαι τι να λένε με την μαμά.
............................................................................
Πέτρος pov
Πφφφφ. Οι γονείς μας χρειάζονται βοήθεια. Η μαμά είναι στο νοσοκομείο με εγκεφαλικό και δεν ξέρω πως θα το πω στην Εμμανουέλα. Αλλά είναι η μόνη που μπορεί να βοηθήσει την κατάσταση μετά το νοσοκομείο.
Π- Εμμανουέλα...η μαμά...
Ε- Τι έγινε? Τι έπαθε η μαμά?
Με ρώτησε και άρχισα να κλαίω.
Π- Η μαμά είναι στο νοσοκομείο.
Είπα χαμηλόφωνα και την αγκάλιασα.
Ε- Γιατί τι έπαθε?
Π- Έκανε εγκεφαλικό τα ξημερώματα.
Αναφώνησα και με έβγαλε από την αγκαλιά της.
Ε- Γιατί δεν με πήρες τηλέφωνο?
Π- Πριν λίγο με πήρε ο μπαμπάς.

Τα μάτια της άρχισαν να γεμίζουν δάκρυα... έπεσε στην αγκαλιά μου και ξεκίνησε να κλαίει,δεν πρέπει να κλαίει στην κατάσταση της.
Ε- Είναι καλά?
Π- Ναι,τώρα είναι. Αλλά δεν έχει επικοινωνία με το περιβάλλον. Οι γιατροί είπαν ότι θα χρειαστεί εργοθεραπειες, φυσιοθεραπείες και λογοθεραπείες.
Ε- Την εργο θα την αναλάβω εγώ.
Ψυψελισε χαμηλόφωνα και μου εσφυξε το χέρι.
............................................................................
Ηρώ pov
Στεναχωρηθηκαμε για την γιαγιά... Αφού φύγαμε από την Ίρις εγώ πήγα στον Δημήτρη να περάσουμε μαζί το βράδυ μας. Είναι τόσο όμορφος. Φφφφ έχουμε περάσει από σαράντα κύματα,ο Δημήτρης από το δημοτικό με ήθελε μέχρι που έγινε μια παρεξήγηση και μετά τσακωθηκαμε. Εμένα άρχισε να μου αρέσει στο γυμνάσιο. Δεν το έμαθε όμως τότε. Δεν μπορούσα να του πω την αλήθεια.

Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλωνUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum