Ίρις pov
Αυτή την ώρα έχουμε ξυνή μετά από το διάλυμα! Το χειρότερο είναι ότι δεν μπορώ να φύγω. Πήγα στις τουαλέτες με τα κορίτσια και είδα τον Πάνο έξω από τις τουαλέτες των κοριτσιών να έχει στριμωξει στην γωνία μια αχωνευτη συμμαθήτριά μου,τι βλάκας! Γύρισε το βλέμμα του σε εμένα και έφυγα τρέχοντας από τις τουαλέτες!
Π- Ίρις να σου εξηγήσω... ΠΕΡΊΜΕΝΕ ΓΑΜΩΤΟ!
Είπε ουρλιάζοντας βγαίνοντας από τις τουαλέτες... δάκρυα άρχισαν να κυλάνε στα μάγουλα μου και πήγα στο μέρος που καθόμαστε με τα κορίτσια όταν γίνεται κάτι σοβαρό ώστε να μη με βρει.
Μ- Τι έπαθες αγάπη μου?
Ι- Τον είδα...τον είδα με αυτή την αχωνευτη!
Ε- Σοβαρά?
Ι- Ναι,την είχε στριμωξει στην γωνία.
Κ- Έλα βρε αγάπη μου μη στεναχωριέσαι.
Ντιγκ
Από Πανουλης 😼
Άσε με να σου εξηγήσω σε παρακαλώ!Άντε γαμησου Πανουλη!
............................................................................
Πάνος pov
Δυστυχώς η Ίρις δεν ξέρει ότι αυτή είναι πρώην μου...απλά μιλούσαμε δεν κάναμε κάτι.
Μεταξύ μας πριν έρθει η Ίρις την φασωσες.
Σκάσε βλαμμένη φωνούλα! Δεν έκανα τίποτα. Αυτή τα έκανε όλα...γαμωτο,τι θα κάνω? Πώς τα έκανα έτσι. Τελικά έχει δίκιο ο Γιώργος δεν είμαι για σχέσεις.Είμαι ένας μαλάκας που θέλει μόνο να πηδάει.
Π- Που είσαι ρε μωρό μου? Λέω χαμηλόφωνα ενώ κοιτάω το κινητό μου να δω αν απάντησε μα τίποτα. Πήγα στην τάξη της αλλά ούτε εκεί είναι.
Π- Ειρήνη μήπως είδες την Ίρις?
Ε- Όχι...έγινε κάτι και την ψαχνεις?
Π- Θα σου εξηγήσω μετά... Είπα και έφυγα βιαστικά...Που έχεις πάει γαμω? Θα με τρελάνει αυτή η κοπέλα! Πήρα τον Γιώργο τηλέφωνο... κλειστό. Αποκλείεται να είναι μαζί του. Πήρα την Κέλλυ. Καλεί...
Κ- Ναι?
Π- Έλα Κέλλυ είσαι με την Ίρις?
Κ- Ναι εδώ είναι...
Π- Δώσε μου να της μιλήσω λίγο!
Κ- Πάνο άστην λίγο στην ησυχία της...δεν θέλει να σου μιλήσει.
Π- Δεν πρόλαβα να της εξηγήσω τίποτα,δωστην λίγο...
Κ- Καλύτερα να μείνεις μακριά της... Τα σκατωσες...και μεταξύ μας τώρα σε είδα και εγώ να την φιλάς ποιο πριν,φυσικά δεν της το είπα αλλά καλύτερα να την αφήσεις μόνη της για λίγο.Είπε και τερμάτισα την κλήση. Γαμωτο...δεν της αξίζω! Γιατί τα σκατωνω πάντα με όλες τις κοπέλες? Γιατί? Πώς θα της εξηγήσω τώρα? Πφφφφ. Τα έχω κάνει σκατα.
............................................................................
Ίρις pov
Γύρισα σπίτι και αφού έκλεισα την πόρτα σύρθηκα σιγά σιγά προς τα κάτω ενώ ακούμπησα την πλάτη μου, δάκρυα τρέχουν στα μάγουλα μου...γιατί το κάνει σε εμένα αυτό γιατί? Ο Γιώργος δυστυχώς ήταν σπίτι και με είδε να κλαίω. Αυτός δεν έχει σχολείο?
Γ- Τι έγινε αγάπη μου γιατί κλαίς?
Ι- Τον είδα...τον είδα να έχει στριμωξει στην γωνία αυτή την μαλακησμενη... Αναφωνω καθώς η φωνή μου τρέμει.
Γ- Αν είναι αυτή που κατάλαβα...πφφφ τι μαλάκας! Δεν σου έχει μιλήσει για εκείνη?
Ι- Όχι και ούτε θέλω να ακούσω.
Γ- Ίρις...
Ι- Άσε με Γιώργο! Λέω και ανεβαίνω τα σκαλιά σχεδόν τρέχοντας,δε θέλω καμία εξήγηση...
............................................................................
Γιώργος pov
Τι μαλακία έκανε πάλι και κλαίει? Δεν είναι για σχέσεις...καλύτερα να πηδάει μόνο...γιατί όλοι τους πρέπει να είναι players από την παρέα μου? Τον πήρα τηλέφωνο, καλεί.
Γ- ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΉΣΕΙΣ ΓΙΑΤΊ ΤΗΝ ΦΑΣΩΣΕΣ?
Είπα ουρλιάζοντας στο τηλέφωνο.
Π- ΑΥΤΗ ΜΕ ΦΑΣΩΣΕ ΓΑΜΩΤΟ! ΑΥΤΗ! Και επίσης πως ξέρεις ότι την φασωσα?
Γ- Σε έχω μάθει μην αγχώνεσαι! Πρέπει να της μιλήσεις...
Π- Η Κέλλυ είπε ότι δεν θέλει ούτε να με δει! Δεν ξέρω τι να κάνω! Είμαι μαλάκας.
Γ- Χρόνια τώρα...τέλος πάντων,έλα μια βόλτα από δω δεν είναι καθόλου καλά.
ESTÁS LEYENDO
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasíaΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...