Μετά κοιμηθήκαμε και το βράδυ κανονίσαμε να πάμε στα μπαράκια να πιούμε μιας και είναι τα γενέθλια της Σωτηρίας. Αφού ξυπνήσαμε παίξαμε λίγο ΝΒΑ για να περάσει η ώρα και μετά ντυθηκαμε για να πάμε στο μπαράκι και περάσαμε γαματα,το κακο είναι ότι η Σωτηρία και ο Νίκος ήπιαν όλο τον Βόσπορο.
............................................................................
Σωτηρία pov
Μας πήγαν σπίτι μου και αφού μπήκαμε μεσα με πήρε αγκαλιά ο Νίκος σε στυλ νύφης και ανεβήκαμε πάνω και με έβαλε στο κρεβάτι...ανέβηκε από πάνω μου και μου έβγαλε το φόρεμα και του έβγαλα το πουκάμισο,μετά από λίγο του ξεκουμποσα το παντελόνι ενώ εκείνος μου κατέβασε τις τιράντες και άρχισε να μου τρίβει την περιοχή καθώς με φιλούσε στον λαιμό και του κατέβασα το παντελόνι ενώ εκείνος μου έβγαλε το σουτιέν. Με μια κίνηση μου έβγαλε το εσώρουχο και ο φίλος του είχε μεγαλώσει αρκετά και του έβγαλα το μποξερακι,του έβαλα το προφυλακτικό και μου τον έβαλε με αργές κινήσεις και άρχισε να αυξάνει τον ρυθμό του...άρχισα να παίζω με τον φίλο του καθώς τον είδα φέρει σε οργανισμούς ενώ μετά από λίγο μου άνοιξε τα πόδια και τον οδήγησα στην περιοχή μου καθώς μετά από λίγο ένιωθα την υγρή του γλώσσα να παίζει με τα χείλη μου. Η πλάτη μου έγινε τόξο με αποτέλεσμα να με φέρει σε οργασμό.
Σ- Το κάνεις τόσο ωραία!
Του λέω με ένα πονηρό χαμόγελο και τον κοιτάω με ευχαρίστηση!
............................................................................
Σταύρος pov
Περάσαμε πολύ ωραία χθες το βράδυ,ξυπνήσαμε και πήγαμε να φτιάξουμε πρωινό και λέγαμε για διάφορα θέματα με την Εμμανουέλα.
Σ- Δηλαδή θα ήθελες να κάνουμε ένα παιδάκι?
Ε- Ναι ρε μωρό μου να μεγαλώσει κιάλο η οικογένεια μας.
Σ- Και εδώ ποιος θα μας βοηθάει? Οι δικοί μας είναι Πτολεμαΐδα.
Ε- Σιγά βρε χαζό το πολύ πολύ να μετακομήσουμε.
Σ- Δίκιο έχεις.
Ε- Εγώ θα ήθελα επίσης να πάρουμε ένα σκυλάκι.
Σ- Βρε βλάκα αυτό έχει έξοδα!
Ε- Έχω λεφτά στην άκρη μην ανησυχείς,τι ράτσα θα ήθελες να πάρουμε?
Σ- Γερμανικό ποιμενικό.
Ε- Τηλεπάθεια. Λέει και αρχίσαμε να γελάμε.
............................................................................
Εμμανουέλα pov
Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να πάρω ένα σκυλάκι,από μικρή ήθελα και μου αρέσουν πολύ! Έτσι αποφασίσαμε να ψάξουμε για σκυλί με τον Σταύρο αλλά δυστυχώς δεν είχε την ράτσα που θέλαμε! Μαγειρέψαμε να φάμε και πήγαμε να ξεκουραστούμε,το απόγευμα είπαμε τα παιδιά να έρθουν σπίτι μου να το συζητήσουμε.
Μ- Γερμανικό ποιμενικό κιόλας...
Ε- Εννοείται ρε Μάξιμε.
Ε- 種植會很困難...= Θα είναι δύσκολο να το μεγαλώσεις.
Ε- Μάξιμε κάνε μετάφραση.
Μ- Λέει ότι θα είναι δύσκολο να το μεγαλώσεις.
Ε- Το ξέρω.
Σ- Εγώ πάντως δεν ξέρω τίποτα από κουτάβια να ξέρεις.
Ν- Θα σου μάθει βρε χαζε.
Π- Πως και αποφάσισες να πάρεις σκυλί εσύ?
Ε- Ρε Πέτρο έχει χρόνια που θέλω να πάρω αφού τότε δεν με άφηνε ο μπαμπάς!
Σ- Αμάν αυτός ο μπαμπάς σου ρε φίλε εδώ το δικό μου έφερνα και με έλεγε να βγάλω στο μπαλκόνι.
Ε- Τι να πεις ρε Στεργία.
Μ- Το βράδυ θα πάμε για κάνα ποτάκι η μπα?
Σ- Άμα είναι να πάμε σιγά σιγά.
Σ- Μπαα εγώ λέω να κάτσουμε σπίτι να δούμε ταινία.
Ε- Συμφωνώ με την Σωτηρία.
Σ- Ναι εσύ να μην χάσεις.
Ε- Άι γαμησου ρε.
Σ- Καλά θα δεις. Είπε και με κοίταξε με πονηρό βλέμμα. Είχαμε γίνει χάλια από τις μπύρες εγώ και ο Σταύρος και τα παιδιά μας ανέβασαν πάνω.
Τον κόλλησα στον τοίχο και άρχισα να τον φιλάω με αποτέλεσμα να μου βγάλει την μπλούζα και να του ξεκουμποσω το παντελόνι,με έβαλε κάτω και μου κατέβασε τις τιράντες καθώς μου χαμογελούσε πονηρά. Μου έβγαλε το σουτιέν και ανέβηκα από πάνω του καθώς με αργές κινήσεις άρχισε να μου ξεκουμπονει την φούστα και του κατέβασα το φερμουάρ ενώ έτριβα τον φίλο του και τον φιλούσα στον λαιμό με αποτέλεσμα να του αφήσω σημάδι. Άρπαξε ένα προφυλακτικό από την τσέπη του και του έβγαλα το παντελόνι αφού εκείνος έβγαλε το μποξερακι και μου αφερεσε το εσώρουχο,φόρεσε το προφυλακτικό και τον έβαλε με αργές κινήσεις ενώ με φιλούσε στον λαιμό άρχισε να αυξάνει την ταχύτητα,τον έβαλα κάτω και άρχισα να παίζω με τον φίλο του ενώ με φιλούσε. Δε θα σε χαλαγε να έκανες προσωμιωση στοματικού. Σκάσε χαζή φωνούλα αηδία είναι. Μου άνοιξε τα πόδια και άρχισε να γλύφει την περιοχή μου βασανιστικά και του χαμογέλασα πονηρά από ευχαρίστηση.
Την επόμενη μερα ξύπνησα με έναν απεσιο πονοκέφαλο και κατέβηκα κάτω να πάρω ένα παυσίπονο και να φτιάξω πρωινό.
Σ- Καλημέρα αγαπούλα.
Ε- Καλημέρα γλυκούλη.
Σ- Σου άρεσε χθες?
Ε- Πολύ.2 χρόνια μετά...
Σταύρος pov
Με την Εμμανουέλα είμαστε ακόμα μαζί και περιμένουμε το πρώτο μας παιδάκι,αυτή δουλεύει ως εργοθεραπεία στα άτομα με ειδικές ανάγκες και εγώ είμαι σεφ σε εστιατόριο. Πήραμε και ένα σκυλάκι και τον φωνάζουμε Σίμπα! Είναι 4 μηνών και μας έχει ξετρελαίνει...η ράτσα του είναι γερμανικός ποιμενικός και το καλύτερο είναι ότι.......
............................................................................
Εμμανουέλα pov
Το καλύτερο είναι ότι ετοιμαζόμαστε να παντρευτούμε και είμαι ενός μηνών,θα γίνω μανούλα και είμαι πολύ χαρούμενη. Όσο για τον Πέτρο και την Στεργία περιμένουν το δεύτερο παιδάκι τους και έχουν παντρευτεί. Περνάμε πολύ ωραία με τα παιδιά βέβαια θα ήθελα να ήταν και ο Μάξιμος στην Ελλάδα μαζί μας αλλά δυστυχώς δεν γίνεται. Τα έχει ακόμη με την Ελένη και μεταξύ τους περνάνε ωραία. Αυτή είναι η οικογένεια που πάντα ονειρευόμουν.Γεια σας μάγκες φτάσαμε στο τελικό κεφάλαιο και ελπίζω να σας άρεσε! Στο μέλλον ίσως την συνεχίσω,είδα ότι σας άρεσε πολύ κάποιους.
CITEȘTI
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantezieΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...