Κεφάλαιο 16

11 1 0
                                    

Εκείνη είναι ποιο άσχημη και από τον κολο της μαϊμους!
Ο- ΧΑ Σταύρο με αυτήν την χαζή τα έχεις?
Ε- Για μιλά λίγο καλύτερα πατσαβούρα και κοίτα τα μούτρα σου!
Σ- Κορίτσια τέλος! Και εσύ μην τολμήσεις και με ξανά ενοχλήσεις γιατί θα γίνει χαμός! Είπε και φύγαμε.
............................................................................
Σωτηρία pov
Είχαμε μεθύσει αρκετά με τον Νίκο και πήγαμε σπίτι με τους άλλους. Μπήκαμε στο δωμάτιο και κλείδωσα την πόρτα τον κόλλησα στον τοίχο και άρχισα να τον φιλάω στον λαιμό και στο στόμα παθιασμένα ενώ αυτός μου έβγαλε το φουστάνι και με έβαλε κάτω,του έβγαλα την μπλούζα και το παντελόνι και μου ξεκουμπωσε το σουτιέν...μετά μου έβγαλε το εσώρουχο και του έβγαλα το μποξερακι άρχισε να με τρίβει στην περιοχή με αργές κινήσεις και η πλάτη μου έγινε τόξο ενώ με έφερε σε οργασμό φόρεσε το προφυλακτικό και μου τον έβαλε με αργές και βασανιστηκες κινήσεις καθώς άρχισε να αυξάνει τον ρυθμό του και συνέχισε να με φιλάει στον λαιμό μετά από λίγο άρχισα να παίζω με τον φίλο του ενώ τον φιλούσα.
Ν- Το κάνεις τόσο καλά...!
Μου άνοιξε τα πόδια και άρχισε να γλύφει την περιοχή μου γύρο γύρο και πάνω κάτω. Την επόμενη μέρα ξύπνησα με έναν τρομερό πονοκέφαλο,ντύθηκα πήγα στο μπάνιο για τα απαραίτητα και κατέβηκα κάτω τα παιδιά είχαν ήδη ξυπνήσει.
............................................................................
Εμμανουέλα pov
Χθες κάποιος είχε νύχτα πάθους....
Ε- Καλημέρα Σωτηρία. Είπα γελώντας.
Σ- Καλημέρα σε όλους. Είπε αμήχανα ενώ είχε καταλάβει ότι ακούγαμε χθες τι έκαναν και άνοιξε το ψυγείο για να πάρει παυσίπονο.
Π- ποιος είχε νύχτα πάθους χθες?
Σ- Εσύ όμορφε μη μιλάς...
Π- Γιατί τι θα μου κάνεις?
Σ- Ξες ξες
Π- Ναι ναι θα το δούμε αυτό. Είπε ο αδερφός μου και αρχίσαμε να γελάμε ενώ είχε κατέβει και ο Νίκος.
Ν- Καλημέρα! Τόσο πολύ ακουγομασταν?
Σ- Μέχρι και οι γείτονες σας άκουσαν ρε βλάκα.
Ε- Δίκιο έχει.
Είπαμε και γελάσαμε όλοι μαζί,μετά τα παιδιά πήγανε βόλτα και εγώ με τον Σταύρο κάτσαμε σπίτι και συζητούσαμε για διάφορα θέματα ενώ παίζαμε playstation...αχχ δεν μπορώ να σταματήσω να τον κοιτάζω είναι κούκλος.
............................................................................
Σταύρος pov
Θα μπορούσα να την χαζεύω για ώρες! Επειδή βαρεθηκαμε σταματήσαμε να παίζουμε playstation και άρχισα να την φιλάω με πάθος και μετά άρχισε να με φιλάει στον λαιμό. Κατέβασα τα χέρια μου και άρχισα να της τρίβω την περιοχή καθώς ένιωσα τον φίλο μου να έχει μεγαλώσει αρκετά έβγαλα την μπλούζα μου και συνέχισα να την φιλάω με αποτέλεσμα να της αφήσω σημάδι και σταματήσαμε για να βγάλει την δικιά της...έβγαλα την μπιτζαμα της όπως και εγώ την δικιά μου και μου κατέβασε το μποξερακι.
Σ- Ειιι μπορεί να έρθουν τα παιδιά και να μας δουν!
Ε- Δε θα μας δεί κανείς!
Είπε και συνέχισε να με φιλάει ενώ της έβγαλα το σουτιέν και το εσώρουχο,πήρα ένα προφυλακτικό και το φόρεσα και έβαλα τον φίλο μου με αργές κινήσεις και συνέχισα να την φιλάω ενώ αύξησα τον ρυθμό μου καθώς αυτή με έσπρωχνε να κάνω ποιο γρήγορα με αποτέλεσμα να φτάσουμε και οι δύο στην κορύφωση.
Αφού τελειώσαμε ακούσαμε κλειδιά στην πόρτα και πήραμε τα πράγματα μας γρήγορα και πήγαμε πάνω να ντυθούμε.
Σ- Εμμανουέλα που είστε? Φώναξε η Στεργία.
Ε- Πάνω είμαστε. Είπε και ντυθηκαμε γρήγορα για να μην καταλάβουν ότι κάναμε σεξ.
Σ- Τι κάνετε ρε βλάκες εδώ?
Ε- Καθόμαστε δε βλέπεις?
Σ- Ας κάνω πως το πιστεύω. Ελάτε πάμε κάτω.
Είπε η Στεργία και πήγαμε κάτω άρχισα να μαγειρεύω την σπεσιαλιτέ μου σερβίραμε στα πιάτα και αρχίσαμε να τρώμε.
Σ- Καλά Σταύρο μιλάμε η καρμπονάρα τέλεια!
Ε- Θα συμφωνήσω μαζί σου Σωτηρία.
Π- Μάθε μου και εμένα να μαγειρεύω τόσο ωραία ρε. Η Στεργία οπότε μαγειρεύω γκρινιάζει.
Σ- Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να σου μάθω!
Είπαμε και συνεχίσαμε να τρώμε.
Σ- Μωράκι μήπως θέλεις λίγο ακόμη?
Ε- Δε θα με χαλαγε!
Σηκώθηκα και της έβαλα δεύτερο πιάτο,αφού τελειώσαμε πλυναμε τα πιάτα μας και αράξαμε στους καναπέδες βάλαμε να δούμε ταινία. Μας πήρε ο ύπνος όλους. Κατέληξα να κοιμάμαι με την Εμμανουέλα αγκαλιά χωρίς να το καταλάβουμε...ένιωσα τον φίλο μου να έχει μεγαλώσει και πήγα στο μπάνιο,μετά από λίγο βγήκα και ξύπνησα τα παιδιά και προσπαθήσαμε να βρούμε τι θα κάνουμε.
Ν- Εγώ λέω να πάμε σινεμά!
Ε- Πολύ καλή ιδέα!
Σ- Ωραία πάμε να ετοιμαστούμε.
Είπα και βάλαμε κάτι πρόχειρο και φύγαμε για το σινεμά,αφού φτάσαμε πήραμε εισιτήρια κλπ και πήγαμε να πιάσουμε θέσεις...α να και ο Αλέξανδρος.
Α- Γεια σου Εμμανουέλα ομορφηνες βλέπω!
Σ- Αλέξανδρε σταματά και φύγε από εδώ.
Π- Σταματήστε ρε ρεζίλι θα γίνουμε.
Ε- Δίκιο έχει η Στεργία δίνε του.
Α- θα τα ξανά πούμε εμείς!
Έτσι και την ακουμπήσει θα φάει ξύλο! Γυρίσαμε σπίτι και πέσαμε για ύπνο.
............................................................................
Εμμανουέλα pov
Ξυπνήσαμε και κατεβήκαμε να φτιάξουμε πρωινό και μετά εγώ με τα κορίτσια πήγαμε για ψώνια και συναντήσαμε τον Αλέξανδρο σε μια καφετέρια,τον είδαμε να έρχεται προς το μέρος μας.
Α- Καλημέρα όμορφες! Είπε και με πλησίασε.
Σ- Καλημέρα...φεύγεις να περάσουμε λίγο? είπε η Σωτηρία με υφακι και πολύ καλά έκανε!
Σ- Δίκιο έχει.
Ε- Δίνε του έχω αγόρι.
Α- Δε θα μας δεί ένα φιλάκι μόνο.
Είπε και εκείνη την στιγμή εμφανίστηκε ο Σταύρος! Ήρωα μου εσύ!
Σ- ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΙ ΤΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ!? Οοο τι έγινε Σταυρουκο ζηλεψαμε?
Ε- Φύγε Αλέξανδρε γιατι θα σου σπάσω τα μούτρα!
............................................................................
Σταύρος pov
Προσπάθησα να ελέγξω τον θυμό μου χωρίς αποτέλεσμα όμως.....έφυγε ευτυχώς γιατί θα έτρωγε ξύλο. Γυρίσαμε σπίτι και μαγειρέψαμε. Μετά παίξαμε playstation για να περάσει η ώρα μας επειδή βαριομασταν παρά πολύ.

Γεια σας παιδιά! Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο. Οοοο τι έγινε κάποιος ζηλεύει εδώ😏! Ποια λέτε να είναι η αντίδραση της Εμμανουέλας όταν θα ξανά εμφανιστεί η Ολυμπία? Πως θα την αντιμετωπίσει? Τι λέτε να κάνει ο Σταύρος όταν ο Αλέξανδρος κάνει κίνηση για να φιλήσει την Εμμανουέλα? Θα καταφέρει το ζευγάρι να μείνει μαζί η θα χωρίσουν?
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο 😚!

Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλωνWhere stories live. Discover now