Δεν ξέρω αλλά αυτή η κοπέλα...πφφφ δεν μπορώ να το περιγράψω πως νιώθω! Αλήθεια.
Βγήκαμε από το μπάνιο και αφού ντυθηκαμε και ξεκληδωσε την πόρτα μπήκαμε κάτω από τα σκεπάσματα και ξάπλωσα στην αγκαλιά της...
Μμμ άγριες διαθέσεις είχε!
Άμα είχε άγριες διαθέσεις δε θα ήμασταν εδώ τώρα... Αλλά δε θα με χαλαγε. Κοιμηθήκαμε αγκαλιά και ήρθαν τα κορίτσια και μας ξύπνησαν.
Ι- Καλά ρε μαλάκα κοιμαστε?
Ν- When did we fall asleep? What time is it?
Η- Είναι εφτά και δέκα.
Κ- Καλά φύγετε και αφήστε μας να χουχουλιασουμε.
Αναφώνησα και την κοίταξα πονηρά.
Ν- Μμμ Gar keine schlechte Idee!
Ναι, κατάλαβα τι είπε... καθόλου κακή ιδέα είπε. Όπως φαίνεται όλοι έχουμε έναν διαφορετικό κώδικα επικοινωνίας!
Μ- Τι είπε?
Κ- Κάτι δικά μας... Άντε αφήστε μας μονές τώρα.
Η- Καλά καλά σπαστικό φεύγουμε! Καλά να περάσετε! Λέει και μου κλείνει το μάτι...
Ώρες ώρες είναι λίγο ηλίθιες αυτές οι δύο, νομίζουν ότι μόνο αυτές μπορούν να κάνουν ότι θέλουν οπότε θέλουν με κάποιον.
Ν- Well... Λέω να συνεχίζουμε αυτό που αφήναμε στην μέση πριν.
Αναφώνησε η Ντανιέλα και με φίλησε παθιασμένα... Άρχισε να με φιλάει στον λαιμό καθώς ξεκίνησε να μου ανεβάζει την μπλούζα όπως και εγώ την δική της σιγά σιγά... Άρχισα να νιώθω υγρή. Έβγαλε την μπλούζα της και έβαλε μουσική... ξεκίνησα να βγάζω προκλητικά την μπλούζα μου με ένα πονηρό χαμόγελο και όρμηξε στον λαιμό μου,άρχισε να με πιπιλαει ενώ μου άφησε μικρά σημάδια και της έβγαλα το σουτιέν. Ξεκίνησε να μου κατεβάζει τις τιράντες και άρχισα να την φιλάω στον λαιμό καθώς έβαλα το χέρι μου μέσα από το εσώρουχο της και άρχισα να κάνω βασανιστικές κυκλικές κινήσεις...την είχα φέρει σε οργασμό και ξεκίνησα να πιπιλαω το στήθος. Η γεύση της είναι τόσο τέλεια!
Ν- I want you very bad!
Είπε με ένα καυλωτικο ύφος και δάγκωσε τον λοβό του αυτιού μου ενώ ένιωθα την ανάσα της να με γαργαλαει και ανατριχιασε όλο μου το σώμα! Άρχισε να παίζει με τα λάστιχα της μπιτζαμας μου και μου την κατέβασε ελάχιστα μαζί με το εσώρουχο, έβγαλα την μπιτζαμα μαζί με το εσώρουχο μου και συνέχισα να την φιλάω στον λαιμό!
Έβγαλε και αυτή την μπιτζαμα μαζί με το εσώρουχο και ξεκίνησε να τρίβει την περιοχή μου βασανιστικά ενώ έβγαιναν μικρά βογγιτα από το στόμα μου...
Κ- Ντ-Ντανιέλα... Ντανιέλα βάλτο μέσα μου σε παρακαλώ πολύ!
Είπα τραυλιζοντας και ένιωσα τα δύο δάχτυλα της μέσα μου... Πήρε το στρεμπον από το κομοδίνο το φόρεσε έσκισε το περιτύλιγμα και έβαλε το προφυλακτικό,με μια κίνηση μπήκε μέσα μου και ξεκίνησε να με φιλάει στον λαιμό καθώς άρχισε να αυξάνει ταχύτητα.
Κ- Με καυλωνεις τόσο πολύ γαμωτο σου!
Αναφώνησα και δάγκωσα τον λοβό του αυτιού της ενώ εκείνη μου χαμογέλασε πονηρά και αύξησε την ταχύτητα σε σημείο που να πονάω. Άρχισε να μου αφήνει υγρά φιλία καθώς κατέβαινε μέχρι που έφτασε στην περιοχή μου, έμπλεξα τα δάχτυλα μου στα μαλλιά της και ένιωθα την γλώσσα της κάνει κυκλικές κινήσεις ενώ μου έβαζε και δάχτυλο ταυτόχρονα... Τα πόδια μου έτρεμαν και έκανε μια δυνατή ώθηση μέσα μου και βγήκε.
Κ- Now it's my turn baby...
Είπα πονηρά και φόρεσα το στρεμπον, μπήκα βασανιστικά μέσα της και άρχισα να την φιλάω στον λαιμό καθώς εκείνη μου γρατσουνουσε απαλά την πλάτη... Το σώμα της είναι τόσο γραμμωμενο από την γυμναστική!
Ν- Είσαι τόσο γαμημενα όμορφη!
Είπε και άρχισα να την φιλάω παθιασμένα... Έκανα μερικές ακόμη δυνατές ωθήσεις ενώ την φιλούσα στον λαιμό. Έπνιξε ένα τελευταίο δυνατό βογγιτο και ξάπλωσα δίπλα της λαχανιασμενη καθώς προσπαθούσαμε να βρούμε τις ανάσες μας.
Ν- Δεν έχω κάνει καλύτερο σεξ με άλλη κοπέλα εκτός εσένα...
Είπε και βολεύτηκα στην αγκαλιά της ενώ έπαιζα με τα μαλλιά της.
............................................................................
Ηρώ pov
Αχ αυτή η αδερφή μου είναι τόσο χαζή ώρες ώρες... κάνει λες και δεν καταλαβαίνουμε! Τέλος πάντων... Με τον Δημήτρη τα φτιάξαμε και δεν το ξέρει κανένας... Δεν θέλουμε να το μάθουν,όμως δεν ξέρω πόσο καιρό θα έχουμε κρυφή σχέση. Εγώ του είπα ότι θέλω να το μάθουν τα παιδιά αλλά αυτός δεν θέλει οπότε το σεβάστηκα... Μετά από εκείνη την νύχτα που έγινε κάτι μεταξύ μας δεν ξέρω όμως κάτι άλλαξε μέσα μου. Με κυνηγάει χρόνια για να τα φτιάξουμε αλλά εγώ ήμουν αλλού. Λέγαμε μαλακίες με τα παιδιά για να περάσει η ώρα και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο.
Κ- Ρε ηλίθια χτυπά καμία πόρτα γαμω το ξεσταυρι σου!
Η- Σόρρυ δεν ήξερα ότι ήσασταν γυμνές.
Ν- Well, come back and let's get dressed. Αναφώνησε η Ντανιέλα με χαμόγελο. Η Ντανιέλα τουλάχιστον δείχνει κατανόηση.
Ν- Και σου έλεγα να βάζουμε ρούχα μας, you didn't hear me.
Ψυψελισε γκρινιάζοντας και χασκογελασαμε με τα κορίτσια.
Μ- Ο Πάνος θα κοιμηθεί εδώ πάλι?
Ι- Άμα τον θέλετε να τον πω να έρθει.
Απάντησε η Ίρις και ρολλαρω τα μάτια μου.
............................................................................
Πάνος pov
Απόψε πάλι θα κοιμηθώ με την Ίρις και τα κορίτσια, γενικός περνάμε υπέροχα με την Ίρις...δεν ξέρω αλλά με κάνει τόσο χαρούμενο αυτή η κοπέλα... Και ναι ρε φίλε έχει κάτι μάτια. Πφφφ.
Γ- Πάνο ακούς ρε μαλάκα η μόνος μου μιλάω?
Π- Ναι σε ακούω.
Γ- Το βλέπω,πάλι την αδερφή μου σκέφτεσαι?
Π- Όχι... απλά αφερεθηκα.
Ψεματα λες! Άμα ήσασταν μόνοι θα της έκανες πολλά.
Εσύ τώρα τι πεταγιεσαι δηλαδή σαν την τσουτσου? Αυτό μας λείπει να πάρουμε και φωτιά τώρα.
Γ- Θα κοιμηθείς με την Ίρις?
Π- Ναι.
Δ- Ωραία. Θα πω την Ηρώ να έρθει να κοιμηθούμε εδώ.
Πετάχτηκε ο Δημήτρης και τον κοιτάξαμε πονηρά με τον Γιώργο. Αυτοί οι δύο παίζει να τα έχουν. Τέλος πάντων,πήγα στο δωμάτιο των κοριτσιών και συζητήσαμε για διάφορα θέματα και κραξαμε άτομα,λέγαμε μαλακίες για να περάσει η ώρα...είχε πάει 3 το πρωί.
Π- Κορίτσια πρέπει να κοιμηθούμε.
Ν- Oh come on Pano... Now that it's funny you remembered?
Π- Ντανιέλα αύριο ξυπνάμε νωρίς...δεν γίνεται. Είπα με σοβαρό ύφος.
Μ- Παιδιά έχει δίκιο ο Πάνος, ύπνο.
Ν- But tomorrow we continue.
Ι- Εννοείται. Ψυψελισε η Ίρις παιχνιδιάρικα και βάλανε μπιτζαμες. Εγώ πήρα μόνο την πάνω μπιτζαμα.
Κ- Καλέ έτσι θα κοιμηθείς?
Π- Ναι γιατί?
Κ- Έχουμε και κορίτσια ξέρεις!
Ι- Εμένα μια χαρά μου φαίνεται.Αναφώνησε η Ίρις και χασκογελασα ενώ της έκλεισα το μάτι. Αφού κάναμε τα απαραίτητα πέσαμε για ύπνο και η Ίρις κοιμηθηκε πάνω μου. Είναι τόσο γαμημενα όμορφη ρε πουστη μου. Μετά από λίγο με πήρε και εμένα ο ύπνος ενώ τα κορίτσια είχαν ήδη κοιμηθεί.
Καλησπέρα σε όλους! Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο. Για να δούμε τι θα γίνει με την Εμμανουέλα? Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο 🤭!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantastikΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...