Κεφάλαιο 4

29 1 0
                                    

Κατεβήκαμε κάτω και συνεχίσαμε την ταινία. Θα κοιμομασταν όλοι μαζί στο σπίτι της κολλητής μου τα αγόρια μαζί και εγώ με την Στεργία μαζί στο δωμάτιο της. Αναρωτιέμαι τι είναι αυτό που θέλει να μου πει ο Σταύρος... Να με θέλει; Μπαα δεν νομίζω να του αρέσω. Ουφ δεν ξέρω αλλά είναι τόσο κούκλος πραγματικά! Τον συνάντησα στον διάδρομο ευτυχώς όλοι είχαν κοιμηθεί.
Ε- Τι ήθελες να μου πεις; Τον ρώτησα γεμάτη περιέργεια.
Σ- Εεεμμμ... Τίποτα δεν έχει σημασία Εμμανουέλα άστο. Μου είπε και έσκυψε το κεφάλι λυπημένα.
Ε- Και εγώ θέλω να σου πω κάτι αλλά...του απάντησα αλλά δεν μπόρεσα να τελειώσω την πρόταση μου.
Σ- Αλλά τι; Δείξτο μου αυτό που θες! Μου είπε και έτσι κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και πλησίασα τα χείλη μου με τα δικά του. Τα χείλη μας είχαν ενωθεί πλέον,και φιλιομασταν. Αχ είναι τόσο γλύκας.
Σ- την περίμενα πάρα πολλά χρόνια αυτήν την στιγμή. Αυτό που ήθελα να σου πω είναι ότι μου αρέσεις. Τι; Του αρέσω; Μα πως; Ήταν τόσο ωραία το φιλί μας!
Ε- Και εμένα μου αρ- δεν πρόλαβα να τελειώσω και με είχε κολλήσει στον τοίχο και με φίλησε για ακόμη μια φορά.
Σ- Σε αγαπάω! Καληνύχτα μικρούλα μου! Τι γλυκούλης ΜΕ ΕΊΠΕ ΜΙΚΡΟΥΛΑ ΤΟΥΥΥ! Είμαι τόσο χαρούμενη αυτήν την νύχτα δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Ξύπνησα πριν από την Στεργία μέσα στην χαρά και πήγα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα,μετά επέστρεψα για να αλλάξω και η κολλητή μου είχε ήδη ξυπνήσει.
Σ- Καλημέρα πολύ χαρούμενη σε βλέπω! Μου είπε η κολλητή μου χαρούμενη.
Ε- ΚΑΛΗΜΈΡΑΑΑΑ!  Σου έχω νέα! Της είπα ενθουσιασμένη.
Σ- Για πες.
Ε- Είχατε κοιμηθεί όλοι και είχαμε πει με τον Σταύρο να συναντηθούμε στο χολ για να μου πει αυτό που ήθελε. Του αρέσω! Και εγώ του είπα ότι μου αρέσει και φιληθηκαμε δύο φορές! Της είπα γεμάτη χαρά.
Σ- Αλήθεια; Άντε επιτέλους! Άντε τυχερουλα μη μιλάς την περίμενες αυτήν την στιγμή! Είπε η κολλητή μου ενθουσιασμένη ενώ είχε φωνάξει από την χαρά της!
Σ- Τι κάνουν τα κορίτσια εδώ; Λέει ο Σταύρος.
Ε- Να τίποτα μιλούσαμε για τον Γιώργο ε Στεργία; Του απάντησα κατά κόκκινη από την ντροπή μου.
Σ- Ναι ναι. Τι θέλετε να κάνουμε; Ρώτησε η κολλητή μου.
Δ- ότι θέλετε. Εσύ Πέτρο τι θες να κάνουμε;
Π- Πάμε για μπάσκετ; Ρώτησε ο αδερφός μου.
Ε- Καλή ιδέα πάμε να αλλάξουμε ελάτε! Λέω ενθουσιασμένη και ανεβαίνουμε στα δωμάτιά μας για να αλλάξουμε. Λατρεύω το μπάσκετ και ξέρω να παίζω πολύ καλό μάλιστα! Αφού πήγαμε και φωνάξαμε κιαλα άτομα κερδίσαμε την ομάδα των αγοριών και επιστρέψαμε σπίτι για να κάνουμε μπάνιο και να ξεκουραστούμε. Φάγαμε μεσημεριανό και πέσαμε όλοι κουρασμένοι να κοιμηθούμε. Κλασικά εγώ δεν μπορούσα και σηκώθηκα να πιω λίγο νερό και πέτυχα τον Σταύρο στην κουζίνα.
Σ- Συγγνώμη για το χθεσινό ήταν απρόοπτο. Λέει κάπως στεναχωρημένος.
Ε- Δεν πειράζει. Ξέρεις πόσο θα ήθελα να ξανά γίνει; Του απάντησα.
Σ- Δηλαδή δεν θα σε πείραζε αν στο ξανά έκανα; Με ρώτησε με πονηρό βλέμμα.
Ε- Όχι δεν θα με πείραζε! Του απάντησα και με πήρε αγκαλιά και πλησίασε τα χείλη του κοντά στα δικά μου, και φιλιθηκαμε. Είχα αφεθεί στο φιλί μας ήταν τόσο ωραίο.
Σ- πάμε να κοιμηθούμε;
Ε- πάμε γιατί αν ξυπνήσουν την βάψαμε! Του είπα και ανεβήκαμε πάνω και χωριστηκαμε.
Σ- Εμμανουέλα ξύπνα. Είναι 6:30 ωρα.Μου λέει η κολλητή μου
Ε- Πότε πρόλαβε να πάει τόσο; Έβλεπα και ένα ωραίο όνειρο ρε συ! Της απάντησα.
Σ- Καλά άστα αυτά τώρα σήκω να ντυθείς μας περιμένουν τα αγόρια θα πάμε βόλτα! Μου είπε η κολλητή μου.
Ε- Οκαυυυ. Της απάντησα και σηκώθηκα να ντυθώ...φόρεσα ένα μαύρο φουστάνι με τα μαύρα μου μποτάκια και πήγα στο μπάνιο μέχρι που...
Ε- Σταύρο συγγνώμη δεν ήξερα ότι ήσουν στο μπάνιο νόμιζα ότι δεν ήταν κανείς. Του είπα ντροπαλά. Τον πέτυχα πάνω στο κατούρημα πάνα θεμάτων.
Σ- Δεν πειράζει τελείωσα κάνε την δουλειά σου. Μου απάντησε και ξεκίνησε να πλένει τα χέρια του. Αφού τα έπλυνε πήγα να τον αγκαλιάσω το ήθελα τόσο πολύ ευτυχώς η πόρτα ήταν κλειστή και δεν μας έβλεπε κανένας! Είχα την ευκαιρία να συνεχίσω αυτό που αρχίσαμε αλλά μετά σκέφτηκα πως μας περιμένουν.
Σ- Εγώ λέω να συνεχίσουμε αυτό που είχαμε αφήσει το μεσημέρι στην μέση! Μου είπε με πονηρό βλέμμα,με ανέβασε πάνω στον νεροχύτη και έβαλα τα χέρια μου στον σβέρκο του και αρχίσαμε να φασωνωμαστε!
Ε- Εγώ λέω να σταματήσουμε γιατί θα μας πάρουν χαμπάρι και την βάψαμε μετά. Του απάντησα κάπως φοβησμενη.
Σ- Δεν θα μας πάρουν χαμπάρι! Με καθυσηχασε και συνεχισαμε να φιλιομαστε...ήμασταν μισή ώρα στο μπάνιο. Ξαφνικά άρχισε να χτυπάει η πόρτα...ήταν τα παιδιά.
Σ- Εμμανουέλα είστε καλά; Τι κάνετε τόση ώρα εκεί μέσα; είπε η κολλητή μου.
Ε- Ναι μωρη καλά είμαστε. Τίποτα απλά κάτι συζητούσαμε. Της απάντησα λίγο ανήσυχη.
Σ- πρέπει να φύγουμε.
Ε- Βγες εσύ πρώτος. Αφού βγήκαμε από το μπάνιο φύγαμε να πάμε σε ένα μπαράκι.


Hi guys!

Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο! Για να δούμε τι θα γίνει στο επόμενο?

Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλωνOù les histoires vivent. Découvrez maintenant