Είχε νυχτώσει και έτσι πήγαμε σε ένα μπαράκι λίγο πιο μακριά...εξήγησα στην Σωτηρία τι έχει γίνει όλο αυτό το διάστημα και μας είπε και αυτή τα δικά της με τον Γιώργο... Είχαν γίνει ντιρλα και οι δύο από το ποτό και έτσι τους πήγαμε σπίτι.
............................................................................
Σωτηρία pov
Είμαστε στο σπίτι μου και είμαστε ντιρλα στο μεθύσι! Με πήρε αγκαλιά και με πήγε στο δωμάτιο μου...άρχισε να με φιλάει παθιασμένα και κατέβηκε προς τον λαιμό μου σιγά σιγά αργά και βασανιστικά! Είχα ερεθιστεί όπως και εκείνος αρκετά,μου έβγαλε την μπλούζα και άρχισε να με φιλάει πάνω στο στήθος μου μετά από λίγο μου έβγαλε την φούστα και είχα μείνει με τα εσώρουχα καθώς άρχισα να του βγάζω την ζώνη από το παντελόνι του...είχε μείνει με το μποξερακι όπως και εγώ με το σουτιέν και το σλιπακι μου. Άρχισε να μου τρίβει την περιοχή και ήμουν αρκετά υγρή πλέον,μου ξεκουμπωσε το σουτιέν και μου έβγαλε το εσώρουχο με αποτέλεσμα να είμαι τελείως γυμνή έτσι άρπαξε ένα προφυλακτικό από την τσέπη του και τον βοήθησα να βγάλει το μποξερακι και να φορέσει το προφυλακτικό...
Γ- Θα ποναει λίγο!
Άρχισε να μου βάζει τον φίλο του και ένιωσα έναν οξύ πόνο καθώς πήγαινε πάνω κάτω με αργές κινήσεις,ένας αναστεναγμός μου ξέφυγε καθώς έκανε όλο και πιο γρήγορα!
Σ- Σε θέλω! Του είπα ψυθιριζοντας και συνέχισα να τον φιλάω στον λαιμό καθώς τον είχα βασανίσει αρκετα...Τα πόδια μου έτρεμαν και είχα αρχίσει να τελειώνω όπως και ο Γιώργος!
Γ- Τελειώνω! Είπε καθώς ήταν αρκετά βασανισμένος.
Σ- Σε θέλω ακόμη περισσότερο τώρα που τελειώνεις! Και εγώ το ίδιο!
Γ- Κάτσε φρόνιμα...μην γίνει και δεύτερος γύρος! Μου απάντησε πονηρά καθώς με κοιτούσε στα μάτια,ενώ τελειώσαμε μαζί. Πωωωω τι πονοκέφαλο είναι αυτός ρε παιδί μου δεν υποφέρεται...τι φάση βρέθηκα να κοιμάμαι αγκαλιά με τον Γιώργο. Κοίταξα κάτω από το πάπλωμα και εκεί τα θυμήθηκα όλα! Αχχχχ ήταν τόσο ωραία χθες!
Ομαδική...
Σωτηρία
Καλημέρα παιδιά! Θα βγούμε σήμερα; Κορίτσια σας έχω νέα!
Σταύρος
Καλημέρα...ναι θα βγούμε,ο Γιώργος ξύπνησε;
Σωτηρία
Ακόμη κοιμάται.
Εμμανουέλα
Ωραία άμα είναι ξύπνα τον και τα λέμε σε καμιά ώρα παιδιά. Που θα συναντηθούμε όμως;
Σωτηρία
Θα έρθουμε από εκεί! Τα λέμε σε καμιά ώρα!
Ξύπνησα τον Γιώργο και αφού ντύθηκα πήγα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα όπως και εκείνος και μετά από λίγο μπήκα να κάνω ένα γρήγορο μπάνιο και ντυθηκαμε για να φύγουμε. Περάσαμε από το ξενοδοχείο να πάρουμε τα παιδιά και πήγαμε για καφέ καθώς συζητούσαμε στον δρόμο με τα κορίτσια!
Σ- Και για πες τι έγινε χθες με τον Γιώργο;
Ε- Σίγουρα θα παίχτηκε κάτι!
Σ- με πήγε στο δωμάτιο μου και έγινε ότι έγινε! Καταλάβατε!
Ε-Σ-Κ- ΟΠΑΑΑΑΑ δεν μας τα λέγατε αυτά πιτσουνακια!
Σ- Αχ κορίτσια ήταν τόσο ωραία χθες!
Κ- Τυχερουλα μια χαρά πέρασες. Μου απάντησε η Κική καθώς με κοίταξε με πονηρό βλέμμα.
Σ- Μια χαρά σε βρίσκω πάντως!
Ε- Εσύ μη μιλάς όμορφη γιατί και εσύ εκείνη την νύχτα δεν πήγαινες πίσω. Απάντησε η Εμμανουέλα στην Στεργία με πονηρό βλέμμα.
Σ- Τι εννοείτε; Πες μου ότι έγινε το ίδιο!
Ε- Άστα να πάνε!
Σ- Κατάλαβα... Επιτέλους πλέον είχαμε φτάσει στην καφετέρια και αφού παραγγείλαμε αρχίσαμε να λέμε όλοι τα νέα μας! Μετά αφού φύγαμε πήγαμε στο ξενοδοχείο των παιδιών και μας μαγείρεψε ο Σταύρος την σπεσιαλιτέ του Χάρης την βοήθεια της Εμμανουέλας η οποία μας έφτιαξε μια τάρτα που την φτιάχνουν μόνο στην Γαλλία! Ήταν πεντανόστιμα όλα τους. Αχ τον θέλω τόσο πολύ τον Γιώργο χθες ήταν τέλεια.
............................................................................
Εμμανουέλα pov
Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο και όταν κοιμήθηκαν όλοι κόλλησα στον τοίχο τον Σταύρο θα αργά και βασανιστηκά άρχισα να τον φιλάω στον λαιμό...είχα ανάψει για τα καλά και ο σκοπός μου ήταν να τον κάνω να έχει θέμα! Είναι τόσο κούκλος.
YOU ARE READING
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasyΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...