Κεφάλαιο 23

7 1 0
                                    

Η Ντανιέλα δεν ήρθε σχολείο. Όλοι αρχίσαμε να ανησυχούμε. Προσπαθήσαμε να καθησυχάσουμε την Κέλλυ αλλά δεν τα καταφέραμε πλήρως. Είναι πολύ ανήσυχη και δεν ξέρω γιατί. Ειλικρινά δεν ξέρω πως να καθησυχάσω άλλο την Κέλλυ.
............................................................................
Κέλλυ pov
Έχω πεθάνει από την ανησυχεία μου! Έχουν περάσει δύο μέρες και είναι άφαντη. Η δόνηση του κινητού μου με έβγαλε από τις σκέψεις μου... ΑΥΤΗ ΕΊΝΑΙ.
Κ- Μωρό μου είσαι καλά? Πεθάναμε από την ανησυχεία μας! Και κυρίως εγώ.
Ν- Yea,I know! I'm really sorry that I disappeared like that... I'm fine. I had to leave Germany for a few days because a family matter came up and I didn't want to upset you. But now I'm in greece so...Do you want to go out?
Κ- Ναι μωρό μου.
Ν- Θα έρχομαι να σε παίρνω. Σε μισή ώρα.
Είπε και τερμάτισε την κλήση.

Είμαι πολύ χαρούμενη που θα την ξανά δω. Μου έχει λείψει. Έκανα ένα γρήγορο μπάνιο ετοιμάστηκα και στέγνωσα το μαλλί μου. Μετά από δέκα λεπτά ήρθε και πήγαμε βόλτα.
Κ- Αγάπη μου ανήσυχα παρά πολύ!
N- Ich wiss!
Να σας κάνω την μετάφραση...είπε ότι το ξέρει.
Ν- Συγγνώμη που δεν σου έλεγα τίποτα αλλά δεν ήθελα να αναστατώνω όλους σας. I love you.
Καθόμασταν σε κάτι παγκάκια ποιο κάτω από το σπίτι μου. Λέγαμε διάφορες μαλακίες και μου είπε τα νέα της πως πέρασε, φάγαμε και πήγαμε σπίτι μου. Βάλαμε μουσική και τραγουδούσαμε σαν να μην υπάρχει αύριο, πραγματικά πέρασα υπέροχα μαζι της. Μετά βάλαμε ρομαντική μουσική και αρχίσαμε να φιλιομαστε. Χαμογέλασε πονηρά και ανέβηκε από πάνω μου ενώ άνοιξε την τσάντα της για να πάρει το στρεμπον με το προφυλακτικό. Ανέβηκε πάνω μου και συνέχισε να με φιλάει παθιασμένα ενώ της έβγαλα την μπλούζα όπως και εκείνη την δική μου. Άρχισε να τρίβεται πάνω μου ενώ με φιλούσε στον λαιμό ενώ της γρατσουνουσα την πλάτη απαλά,ένιωθα απίστευτα υγρή! Της ξεκουμπωσα το παντελόνι και το έβγαλε μαζί με εσώρουχο καθώς εγώ έβγαλα το κολάν μου. Μου κατέβασε τις τιράντες και άρχισε να πιπιλαει τις ρογες μου...μέσα σε δευτερόλεπτα της είχα ξεκουμπωσει το σουτιέν και άρχισα να την χουφτωνω!

Δεν την χορτενω γαμωτο...άρχισε να τρίβει την περιοχή μου βασανιστικά ενώ με φιλούσε στον λαιμό,πέρασε το χέρι της μέσα από το εσώρουχο και έβαλε δύο δάχτυλα μέσα μου καθώς με είχε φέρει σε οργασμό.
Κ- Ντανιέλα δεν αντέχω άλλο. Κάντο σε παρακαλώ πολύ.
Ψυψελισα και μου έβγαλε το εσώρουχο φόρεσε το στρεμπον έσκισε το περιτύλιγμα και τοποθέτησε το προφυλακτικό.

Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλωνWhere stories live. Discover now