Κεφάλαιο 14

14 1 0
                                    

Στεργία pov
Βγήκαμε με τα παιδιά και εγώ με τον Πέτρο είχαμε γίνει χάλια διότι είχαμε πιεί τον Βόσπορο στην κυριολεξία ενώ η Σωτηρία με τον Θανάση μας πήγαν μέχρι το αμάξι μου για να ξαπλώσουμε να ηρεμήσουμε. Αφού ξαπλώσαμε ανέβηκε από πάνω μου και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό και τα χέρια του σήκωναν το φουστάνι μου με αργές κινήσεις ενώ εγώ τον φιλούσα επίσης στον λαιμό για να τον βασανίσω και ένιωσα τον φίλο του να μεγαλώνει καθώς τα χέρια μου κατέβηκαν από μόνα τους και του κατέβασα το φερμουάρ ενώ αυτός μου είχε σηκώσει όλο το φουστάνι και με βοήθησε να το βγάλω. Έβγαλε το παντελόνι και είχαμε μείνει με τα εσώρουχα πλέον και εκείνος μου ξεκουμπωσε το σουτιέν και εγώ του κατέβασα το μποξερακι ενώ εκείνος με έτριβε στην περιοχή....άρπαξε ένα προφυλακτικό από την τσέπη τον βοήθησα να το βάλει και μου κατέβασε το εσώρουχο,και άρχισε να μου τον βάζει με αργές κινήσεις ένας αναστεναγμός μου ξέφυγε καθώς με φιλούσε στον λαιμό μετά από λίγο κατέβηκε προς τα κάτω και μου άνοιξε τα πόδια με αποτέλεσμα να νιώθω την υγρή του γλώσσα στην περιοχή μου ενώ τον πίεζα να συνεχίσει, μετά από λίγο άρχισε να μου την τρίβει με αποτέλεσμα να τελειώσουμε και οι δύο! Αφού σταματήσαμε είδαμε τα παιδιά απο μακριά να έρχονται και εμείς βιαστικά ντυθηκαμε και κάναμε ότι κοιμόμασταν το καλό είναι ότι προλαβαμε να καθαρίσουμε τα φλοκια επειδή είχε γίνει χάλια το πίσω μέρος ενώ τα παιδιά ήρθαν μετά από λίγα λεπτά και μας ξύπνησαν υποτίθεται για να πάμε σπίτι και οδήγησε ο Δημήτρης.
............................................................................
Εμμανουέλα pov
Κάτι μου λέει ότι αυτοί οι δύο το έκαναν θα ρωτήσω την κολλητή μου γιατί ο αδερφός μου δεν υπάρχει περίπτωση να μου πει. Την επόμενη μέρα σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα και κατέβηκα κάτω με τον Σταύρο καθώς είχε ξυπνήσει και εκείνος.
Ε- Καλημέρα,κάποια μου φαίνεται ότι είχε one stand of night χθες στο αμάξι.
Είπα και χαμογέλασα πονηρά.
Σ- Που το ξες τι έκανα με τον Πέτρο?
Ε- Το κατάλαβα.
Σ- Εμμανουέλα έχει γίνει σαν παντζάρι! Είπε και σκάσαμε στα γέλια και οι τρεις μας ενώ κατέβηκε και ο Πέτρος.
Π- Το κατάλαβαν ε? Καλημέρα.
Σ- Λογικό είναι βρε βλάκα να το καταλάβουμε...καταρχάς σας βλέπαμε που ντυνοσασταν πανικόβλητοι.
Σ- Πω πω ρεζίλι γίναμε γαμωτο ένα σεξ κάναμε σαν άνθρωποι και γίναμε ρεζίλι.
Π- Ναι αλλά ήμασταν ντιρλα.
Θ- Αυτό που το πας καλημέρα.
Δ- Καλημέρα. Συμφωνώ.
Ε- Τι λέτε να κάνουμε σήμερα?
Σ- Καλημέρα,πάμε για μπάσκετ?
Ε- πολύ καλή ιδέα ας φάμε και να ντυθούμε να πάμε.

Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλωνWhere stories live. Discover now