Εμμανουέλα pov
Φφφφ είμαι αγχωμενη...δεν ξέρω πως θα το πω στον Σταύρο. Μπορεί να μη το πάρει καλά. Και άμα δε το θέλει? Τι θα κάνω? Δε θέλω να κάνω έκτρωση είναι επικίνδυνο.
Ε- Πως θα του το πω ρε Μάξιμε?
Μ- Ηρέμησε αγάπη μου. Όλα καλά θα πάνε θα το δεις.
Είπε και με πήρε αγκαλιά για να με καθησυχάσει. Πήγαμε στο σαλόνι και είπαμε τον Σταύρο να έρθει στην κουζίνα. Είμαι πολύ αγχωμενη.
Σ- Αγάπη μου όλα καλά? Αγχωμενη σε βλέπω...
Ε- Ναι είμαι λίγο...
Σ- Έγινε κάτι?
Μουρμουρισε στον Μάξιμο.
Μ- Θέλει κάτι να σου πει. Σας αφήνω μόνους.
Ε- Έλα ρε Μάξιμε είπες θα με βοηθούσες.
Μ- Αυτή είναι μια ρομαντική στιγμή δε θέλω να την χαλάσω.
Είπε και έφυγε.
Ε- Σταύρο...είμαι...είμαι έγκυος!
Αναφώνησα και κοιτούσε το κενό χωρίς να ξέρει τι να πει, ενώ εγώ τον κοιτούσα στα μάτια.
Έτρεξε προς το μέρος μου,με σήκωσε στην αγκαλιά του και με φίλησε.
Σ- Το ήξερα...το ήξερα ότι τα καταφέρναμε. Είπε με δάκρυα χαράς στα μάτια του και ακούμπησα στο μάγουλο μου στο δικό του.
............................................................................
Μάξιμος pov
Έμεινα πίσω από τον τοίχο ώστε να μη με δουν και όταν της είπε ο Σταύρος ότι τα κατάφεραν ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο μου και ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο μου. Έφυγα από εκεί για να μην με δούνε και πήγα στο σαλόνι.
Σ- Του το είπε? Ρώτησε η Στεργία.
Μ- Ναι.
Ε- Έλα βρε γλυκούλη μην κλαίς.
Μ- Ήταν συγκινητικό.
Είπα και πήρα αγκαλιά την Ελένη.
............................................................................
Εμμανουέλα pov
Με άφησε κάτω και πήγαμε στο σαλόνι. Είμαι πολύ περήφανη για τον άντρα μου... Είναι ο καλύτερος πατέρας. Χαζό μπαμπάς είναι. Έτσι έκανε και όταν έμαθε ότι έμεινα έγκυος στην Ίρις και τον Γιώργο. Χαμογέλασα αυθόρμητα και χάιδεψα την κοιλιά μου. Είναι υπέροχο που ξανά είμαι μαμά για τρίτη φορά. Το είπαμε και στα παιδιά. Κατά χάρηκαν. Πότε μεγάλωσαν? Κάποτε μπουσουλουσαν και τώρα έχουν γκόμενους και γκόμενες... Μακάρι να ήμουν 19 όπως τότε.Ο Σταύρος μας μαγείρεψε κοτόπουλο αλακρεμ και το είχαμε τσακίσει. Αφού μαζέψαμε τα πιάτα παίξαμε Μονόπολη με τα παιδιά και μετά πήγαμε για ύπνο.
............................................................................
Κέλλυ pov
Σήμερα όλη την μέρα την πέρασα μαζί με την Ντανιέλα. Είναι τόσο όμορφη.
Η- Κορίτσια ξυπνήστε είναι 7:30.
Ν- Five more minutes...
Είπε γκρινιάζοντας και την πήρα αγκαλιά.
Η- Κέλλυ σήκω έχεις και προπόνηση.
Κ- Καλά καλά γκρίνια φύγε θα σηκωθούμε.
Είπα και σηκωθηκαμε. Κάτσαμε λίγο αγκαλιά και μετά ετοιμαστικαμε και με πήγε προπόνηση. Μετά πήγαμε σπίτι και μπήκα για μπάνιο.Το αστείο...είστε ολομοναχιες...
Ο ναι.
Ν- Μωρό μου...δεν σε πειράζει να μπω και εγώ μαζί σου Ε?
Τι το είπες?Έβαλε και χοτ μουσική... νιώθω ήδη υγρή γαμωτο.
Μπήκε μέσα στο μπάνιο και ξεκίνησε να με φιλάει παθιασμένα.Με κόλλησε στον τοίχο και ξεκίνησε να με φιλάει στον λαιμό ενώ τα χέρια της τα τοποθέτησε στους γλουτούς μου και προσπαθούσα να μην ακουστω...
Ξεκίνησε να μου πιπιλαει το στήθος ενώ το χέρι της το έβαλε στα μπούτια μου και ανέβαινε μέχρι που έφτασε στην περιοχή μου...
Κ- Ντανιέλα...
Μουρμουρισα και μου ξέφυγε ένας μικρός αναστεναγμός όσο χάιδευε τα μπούτια μου.
Ν- I want you.
Ψυθιρισε αισθησιακά στο αυτί μου ενώ εγώ ένιωσα το σώμα μου να παίρνει φωτιά.Πήρε το σφουγγάρι με το αφρολουτρο και έριξε πάνω. Με κόλλησε πάνω της ενώ της είχα πλάτη και άρχισε να μου σαπουνιζει το σώμα με έναν τρόπο που με άναβε ακόμα περισσότερο. Αφού με σαπουνισε άφησε το σφουγγάρι στο σίδερο που είχαμε και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό ενώ το ένα της χέρι ήταν στο στήθος μου και το άλλο κατέβαινε.
Ακούμπησε τα δάχτυλα της στην περιοχή μου και έκανε αργές κυκλικές κινήσεις.
Το σώμα μου είχε πάρει φωτιά και προσπαθούσα να κρατήσω τα βογγιτα μου όσο το χέρι της έκανε το δικό του σόου εκεί πέρα. Η πλάτη μου είχε γίνει τόξο και το κεφάλι μου το είχα ακουμπήσει στον ώμο της όσο αυτή μπαίνω έβγαινε με τα δάχτυλα της.
Κ- Ντανιέλα αν έρθουν την βάψαμε που να σε πάρει...
Είπα και έχωσε πιο βαθιά τα δάχτυλα της όσο έκανε κυκλικές κινήσεις.
Ν- Λίγο ακόμη μωρό μου... κρατήσου λίγο ακόμη.Ψυψελισε και εγώ άρχισα να αναστεναζω ενώ τα είχε βάλει αρκετά βαθιά στην ερεθισμένη μου περιοχή...
Κ- Ντανιέλα δεν μπορώ να κρατηθώ άλλο.
Αναφώνησα και με φίλησε πνίγοντας μου ένα βογγιτο που θα μου ξέφευγε.Βγήκαμε από το μπάνιο βάλαμε μπιτζαμες και πήγαμε για ύπνο.
WELL,WELL...
ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΠΑΙΔΙΆ ΜΟΥ!
Ελπίζω να είστε καλά ❤️.
Για να δούμε τι θα γίνει στο επόμενο κεφάλαιο με τα ζευγάρια μας?
Σόρρυ που πάλι έχω να ανεβάσω καιρό!
ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΉΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΌΤΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ!
Αυτά είχα να σας πω.
Φιλάκια💋.
STAI LEGGENDO
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasyΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...