Κέλλυ pov
Σήμερα πέρασα πολύ ωραία! Και...ναι είμαι μπάι...μου είναι λίγο δύσκολο να το αποδεχτώ όμως,το θέμα είναι πως το λέμε στην μαμά και τον μπαμπά? Βάλαμε μπιτζαμες όλοι και πέσαμε για ύπνο,εγώ με την Ντανιέλα μείναμε λίγο ακόμα ξύπνιες και λέγαμε για τα παιδικά μας χρόνια και γελαγαμε.
N- I love you!
K- Και εγώ...
Πφφφ γιατί είναι τόσο όμορφη γαμωτο...θέλω να ξανά γίνει το ίδιο όπως πριν.
Κ- Μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε δεύτερο γύρο!
N- I saw you really liked it!
Είπε και αρχίσαμε να γελάμε.
Κ- Goodnight baby.
N- Καληνύχτα!
Είπε και βολεύτηκε καλύτερα στην αγκαλιά μου. Οι γονείς του Πάνου λείπουν από το σπίτι,και έτσι μας το πρότεινε. Το συνηθίζουμε να πίνουμε όταν λείπουν και είναι αλλού. Την επόμενη μέρα ξύπνησα και πήγα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα,όλοι κοιμόντουσαν εκτός από εμένα την Ίρις και την Σιλια με τον Γιώργο,η Ίρις έφτιαξε πρωινό και καθησαμε να φάμε.
Γ- Δηλαδή για να καταλάβω...είσαι μπάι?
Κ- Ναι. Του απάντησα και ήπια μια γουλια από τον καφέ που είχα φτιάξει.
Σ- Μεταξύ μας τώρα...το κάνατε με την Ντανιέλα?
Αναφωνεί και ρολλαρω τα μάτια μου. Όχι κούκλα μου ιδέα σου.
Κ- Εσυ τι λες? Λέω και την κοιτάω με σηκωμένο φρύδι...
Γ- Άρα το κάνατε! Έλα Ίρις δώσε το πενηνταρικο! Μου το χρωστάς.Όπα τι?
Πες μου ότι έβαλαν στοίχημα.
Ε όχι.
Ι- Στην μάνα σου όχι εμένα. Δεν έχω το έδωσα για την βότκα.
Κ- Ωραία ξαδέρφια ρε! Βάλατε στοίχημα μαλακισμένα.
Λέω με σοβαρό ύφος και σκάσανε στα γέλια με την έκφραση του προσώπου μου. Μετά από λίγο κατέβηκαν και η Ντανιέλα με τον Πάνο την Ειρήνη την Ελένη τον Βασίλη την Ζωή την Ηρώ και τον Δημήτρη.
Ν- Guten Morgen Baby! Είπε και μου έδωσε ένα πεταχτό φιλί στα χείλη ενώ όλη η παρέα άρχισε να κάνει οοο και γελάσαμε με την Ντανιέλα.
Σ- Πως κοιμηθηκατε?
Π- Εγώ τέλεια!
Δ- Και εγώ το ίδιο.
Ε- Και εμείς μια χαρά.
Είπε η Ελένη και εγνεψαν θετικά και οι υπόλοιποι. Σε δύο μέρες φεύγουμε Κίνα! Είμαι πολύ χαρούμενη. Θα περάσουμε παρά πολύ ωραία... ανυπομονώ.
Έχω και προπόνηση σήμερα...πφφφ πότε θα προλάβω να μαζέψω βαλίτσα?
Η- Λοιπόν εγω λέω να πάμε σπίτι να μαζέψουμε βαλίτσες!
Κ- Συμφωνώ,θα έρθεις μαζί μας Ντανιέλα? Λέω και αυτή με κοίταξε πονηρά και εγνεψε καταφατικά. Ωραία θα περάσουμε και σήμερα! Πήγαμε σπίτι μαγειρεψαμε και αφού φάγαμε παίξαμε Μονόπολη,μετά ανεβήκαμε πάνω και η Ντανιέλα μας βοήθησε να τακτοποιήσουμε τις βαλίτσες μας. Παίξαμε χαρτιά και μετά η Ηρώ βγήκε με τον Βασίλη και την Ελένη ενώ εμείς κάτσαμε σπίτι.
Κ- So...what do you want us to do now?
Ν- You want us to continue what we left off yesterday?
Είπε και γέλασε πονηρά και ένιωσα τα μάγουλα μου να φλέγονται...
Δεν σε χαλάει όμως!
Σταματά μικρό τσουτσου εκεί πάνω...
Αφού το θες...
Πφφφ έχεις δίκιο. Δεν μπορώ να της αντισταθώ.
Κλείδωσε την πόρτα και με κόλλησε στον τοίχο... όρμηξε στον λαιμό μου και ξεκίνησε να μου αφήνει πιπιλιες όσο εγώ άρχισα να νιώθω μια μικρή ενόχληση στο εσώρουχο μου,ξεκίνησε να κάνει κυκλικές κινήσεις την τράβηξα από τα κορδόνια της φούτερ της και ξεκίνησα να την φασωνω. Έβαλα τα χέρια μου στους γλουτούς της και ξεκίνησα να την φιλάω στον λαιμό ενώ αυτή άρχισε να μου σηκώνει την μπλούζα! Μου την έβγαλε και την έβαλα κάτω,όρμηξα στον λαιμό της πέρασα το χέρι μου κάτω από το εσώρουχο της ενώ αυτή είχε μπλέξει τα δάχτυλα της στα μαλλιά μου. Της κατέβασα ελάχιστα το κολάν και της έβγαλα την μπλούζα...ξεκίνησα να της κατεβάζω τις τιράντες και με μια κίνηση της έβγαλα το σουτιέν. Άνοιξε την τσάντα και έβγαλε το στρεμπον από μέσα με ένα προφυλακτικό...ξεκίνησα να της πιπιλαω το στήθος και αυτή μου ξεκουμπωσε το σουτιέν και το πέταξε κάτω! Μου έβγαλε την φόρμα και άρχισε να τρίβει την περιοχή μου όσο εγώ της κατεβάζω το κολάν,ένιωθα τα δάχτυλα της μέσα μου και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό φόρεσα το στρεμπον πήρα θέση ανάμεσα στα πόδια της έσκισα το περιτύλιγμα και φόρεσα το προφυλακτικό. Μπήκα μέσα της με μια κίνηση και άρχισα να ταξιδεύω σε όλο της το σώμα.
Ν- Με ανάβεις τόσο πολύ! Είπε και της χαμογέλασα πονηρά ενώ αύξησα κατά πολύ τον ρυθμό και έπνιξε ένα βογγιτο όσο την φιλούσα στον λαιμό.
Ανέβηκε από πάνω μου και έβγαλε ένα ακόμη προφυλακτικό,φόρεσε το στρεμπον και άρχισε να μου αφήνει υγρά φιλιά μέχρι που έφτασε στην περιοχή μου...άρχισα να νιώθω την υγρή της γλώσσα να κάνει κυκλικές κινήσεις και προσπαθούσα να συγκρατήσω τα βογγιτα μου...
Κ- Οοο ντ- Ντανιέλα....το καν- κάνεις τόσο καλά! Είπα τραυλιζοντας και ανέβηκε ξανά από πάνω μου.
Κ- Θέλω να σε νιώσω μέσα μου ολόκληρη! Είπα και μπήκε μέσα μου ενώ ξεκίνησε να αυξάνει την ταχύτητα κατά πολύ!
Κ- Γαμωτο σου!
Είπα και στηρίχτηκα στα μπράτσα της όσο αυτή μου πιπιλουσε το στήθος όσο εγώ άρχισα να γρατσουναω απαλά την πλάτη της! Άρχισε να μου αφήνει υγρά φιλιά και κατέβηκε προς την περιοχή μου... ένιωθα την υγρή της γλώσσα να κάνει κυκλικές κινήσεις πάνω κάτω ενώ εσφυγγα το σεντόνι...τα πόδια μου άρχισαν να τρέμουν!
Κ- Ντανιέλα...Ντανιέλα θα τελειώσω!
Ν- We'll cum together bab! Είπε πονηρά και έκανε μικρές ακόμα ωθήσεις και ξάπλωσε δίπλα μου όσο προσπαθούσαμε να βρούμε τις ανάσες μας.
Ν- I hope your parents didn't hear us...
Αναφωνεί και σκαμε στα γέλια.
Κ- Η αλήθεια είναι ότι δεν τους έχω πει τίποτα για εμάς τις δύο.
Ν- Θέλεις να με βοηθήσεις με τα πράγματα? Να τα μαζεύω?
Είπε και χαμογέλασα.
Κ- Φυσικά. Αναφωνω και βολεύτηκα στην αγκαλιά της.
Ν- I miss them...
Λέει με λυπημένη φάτσα.
Κ- I know... There...you had some relationship with a girl or a boy?
Είπα και πήρε μια βαθιά ανάσα...
Ν- Yea...but... I have preference only for girls!
K- Are you lesbian?
N- Ja! Αναφωνεί και ρολλαρω τα μάτια μου ενώ έμεινα παγάκι. Δηλαδή τώρα για να καταλάβω είναι λεσβία?
Κ- Θα πάμε τώρα σπίτι σου?
Ν- If you want.
Αναφωνεί και ξεκινάμε να ντυνόμαστε,το σπίτι της είναι λίγο μακριά...φτάσαμε σπίτι της και μπήκαμε μέσα.
............................................................................
Ντανιέλα pov
Ναι...εγώ είμαι η Ντανιέλα! Με τους γονείς μου μένουμε στην Γερμανία,η μαμά μου είναι Ελληνίδα και αυτή γράφει αυτά που θέλω να σας πω τώρα επειδή δεν ξέρω να μιλάω τα ελληνικά καλά. Στην Γερμανία δουλεύω από τα 15 μου, είναι τελείως διαφορετικό το σύστημα εκεί...έχω έναν αδερφό που έχει σύνδρομο ντάουν και πηγαίνει στο ειδικό σχολείο φυσικά! Ο Lucas είναι στα 14 και λόγο της εφηβείας του δυσκολευόμαστε πολύ να τα βγάλουμε πέρα. Δεν είναι καθόλου εύκολο να έχεις έναν αδερφό που είναι με ειδικές ανάγκες... Από την άλλη έχει λίγη πλάκα ώρες ώρες. Οι γονείς μου ξέρουν ότι είμαι ομοφυλόφιλη και με στηρίζουν! Τους έχω πει τα πάντα για την Κέλλυ και τα παιδιά και ξέρουν ότι είναι κοπέλα μου. Πήγαμε στο σπίτι να μαζέψουμε τα πράγματα και την γνώρισα στους γονείς μου.
Ν- Mama, wir sind da! Της είπα ότι ήρθα με την Κέλλυ στο σπίτι.
Κ. Ε- Καλώς τες! Χαίρομαι που σε γνωρίζω κορίτσι μου με λένε Ελένη! Εσύ πρέπει να είσαι η Κέλλυ.
Κ- Χάρηκα.
Κ. Ε- Έλα κάθησε. Μάρκο Wir haben Besucher. Είπε η μαμά στον μπαμπά μου ότι έχουμε επισκέψεις. Η μαμά μου του μιλάει γερμανικά μιας και ο μπαμπάς μου ξέρει μόνο τα τυπικά στα ελληνικά δυστυχώς.
Κ. Μ- Καλησπέρα. Ich heiße Markos! Της συστήθηκε...το heiße σημαίνει με λένε.
Ν- Ihr Name ist Kelly!
Είπα στον μπαμπά μου και η Κέλλυ έδωσε το χέρι της για χειραψία.
Ν- Mama where is Lucas?
Κ. Ε- Επάνω κορίτσι μου παίζει playstation!
Ν- Okay Danke! Την ευχαρίστησα και πήγαμε πάνω στο δωμάτιο του αδερφού μου.
Κ- Έχεις πολύ καλούς γονείς.
Ν- Danke. Ich weiss,I mean I know.
Αναφώνησα και μπήκαμε στο δωμάτιο,ο μικρός άφησε το παιχνίδι και σηκώθηκε να χαιρετήσει την Κέλλυ.
L- My name is Lucas!
Κ- Ξέρει αγγλικά? Με ρώτησε και εγνεψα θετικά.
Κ- Κέλλυ χάρηκα.
Ν- Τι παίζεις?
L- ΝΒΑ!
Κ- Πρέπει να γνωρίσει την Ίρις.
Ν- He likes basketball.
Κ- Το κατάλαβα. Είπε και αρχίσαμε να γελάμε.
Ν- Πάμε να μαζέψουμε πράγματα?
Κ- Ναι.
Ν- Bis später Luc! Τον είπα ότι θα τα πούμε σε λίγο και πήγαμε στο δωμάτιο μου,άνοιξα την ντουλάπα και άρχισα να βγάζω ρούχα.
Κ- Η βαλίτσα?
Ν- Under my bed.
Είπα και έβγαλε την βαλίτσα και αρχίσαμε να βάζουμε τα ρούχα μέσα. Αφού τελειώσαμε φώναξα τον Lucas να κάτσει μαζί μας και της λέγαμε για το πώς είναι εκεί το σύστημα στα σχολεία και έμεινε έκπληκτη.
Κ- Τυχερή! Είπε γκρινιάζοντας. Είμαι πολύ χαρούμενη που αύριο θα πάμε στην Κίνα.
............................................................................
Ίρις pov
Όλη η παρέα είναι χαρούμενη που θα πάμε στην Κίνα! Όλοι γνωρίζουν τον Μάρκο εκτός από την Ντανιέλα που θα τον γνωρίσει αύριο. Είμαι πολύ καλό κορίτσι αλλά αρκετά ντροπαλή και κάπως περίεργη! Ξυπνήσαμε όλοι στις τέσσερις το πρωί διότι έξι παρά τέταρτο πρέπει να είμαστε στο σχολείο για να φύγουμε... νυστάζω!
Ε- Τα πήρατε όλα?
Γ- Νεσεσερ δεν βάλαμε στις βαλίτσες!
Ι- Προφυλακτικά έχεις?
Ρώτησα τον Γιώργο και αυτός κοκκίνισε ενώ η μαμά με τον μπαμπά άρχισαν να γελάνε...
Γ- Ναι έχω.... Εσύ έχεις?
Γιώργος - Ίρις 1-0!
Σκάσε χαζό φωνή!
Ι- Ναι έχω και εγώ. Είπα ξεροκαταπινοντας. Καλά μικρέ θα σε φτιάξω εγώ. Πήγαμε στο σχολείο και οι καθηγητές μας είπαν να ανέβουμε στο λεωφορείο,έκατσα μαζί με τον Πάνο και τα παιδιά έκατσαν από πίσω μας. Βέβαια η Ζωή φερόταν λίγο παράξενα από την χαρά της επειδή είναι στο φάσμα του αυτισμού. Ο αδερφός μου πήρε την κιθάρα μαζί του! Μπορούμε άνετα να τραγουδήσουμε στο ξενοδοχείο.
Ν- I believe this trip will be a wonderful experience!
Αναφωνεί η Ντανιέλα και έδωσε να πεταχτό φιλί στην Κέλλυ.
Η- Συμφωνώ.[...]
Μετά από αρκετές ώρες ταξίδι φτάσαμε επιτέλους στο ξενοδοχείο και ο Γιώργος πήρε την μαμά τηλέφωνο να τους πει ότι φτάσαμε ώστε να μην ανησυχούν. Πήρα τον Μάρκο τηλέφωνο, καλεί.
Μ- Έλα φτάσατε?
Ι- Ναι... Θα έρθεις στο ξενοδοχείο?
Μ- Ναι αν αφήνουν.
Κ- Αφήνουν,έλα να σε δούμε λίγο!
Ι- Σε περιμένουμε!
Μ- Τα λέμε σε δέκα λεπτά.
Ο Μάρκος ξέρει που είναι το ξενοδοχείο και έτσι θα έρθει να μας δεί! Μου έχει λείψει παρά πολύ.Καλησπέρα σε όλους,ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο! Για να δούμε τι λέτε να κάνουν η Εμμανουέλα με τον Σταύρο? Άραγε θα μαζευτούν στο σπίτι όπως παλιά μιας και λείπουν τα παιδιά από το σπίτι? Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο 🙃!
CITEȘTI
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantezieΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...