Την Δευτέρα δεν έχουμε σχολείο με τον Πάνο και τα κορίτσια! Έτσι θα πάμε για κάμπινγκ! Θα πάμε στην Ποτίδαια που είναι τέλεια! Έχω ένα ωραίο μέρος... όποτε πάμε Ποτίδαια με την μαμά και τον μπαμπά εκεί καθόμαστε με τον Γιώργο.
Την επόμενη μέρα...
Θα φύγουμε μεσημέρι προς απόγευμα για Ποτίδαια! Θα περάσουμε πολύ ωραία.
Ι- Μαρία τα πήρες όλα?
Μ- Ναι μαρή μην αγχώνεσαι.
Ε- Ωραία,τώρα περιμένουμε τα αγόρια? Είπε η Ελένη κατσουφιαζοντας.
Η- Προφανώς.
Σ- Άντε τι κάνουν τόσες ώρες θα χάσουμε το λεωφορείο μετά πουτσες.
Προς Πανουλη😼
Άντε ρε μωρό που είστε?
Από Πανουλης 😼
Σε τρία φτάνουμε.
Άντε μπας και προλάβουμε κάνα λεωφορείο.
Ι- Γιώργο παίρνω την κιθάρα.
Γ- Άμα πάθει τίποτα την γάμησες.
Κ- Θα της κλάσεις. Είπε η Κέλλυ και την κοίταξε με δολοφονικό βλέμμα. Χτύπησε κουδούνι...επιτέλους ήρθαν.
Ι- Σε έσωσε το κουδούνι μπροδερ. Πήγαινε να ανοίξεις. Λέω και σηκώνεται βαριεστιμενα πηγαίνοντας προς την πόρτα.
Γ- Επ καλώς τους.
Δ- Που σε ρε φίλε τι λέει?
Γ- Καλά εσείς?
Π- Καλά,τα κορίτσια?
Γ- Στο σαλόνι. Λέει ο Γιώργος και τα αγόρια ήρθαν προς το σαλόνι για να φύγουμε.
Σ- Πάμε?
Π- Πάμε άντε.
Κ- Ειρήνη πήρες την σκηνή?
Ε- Ναι.
Ι- Ωραία φύγαμε. Να προσέχετε και μαμά αν γίνει κάτι πάρε με.
Ε- Να προσέχεις κορίτσι μου καλά να περάσετε.
Είπε η μαμά μου και φύγαμε,πήγαμε στα ΚΤΕΛ για να πάρουμε το λεωφορείο να φύγουμε. Φτάσαμε και τους πήγα στο μέρος που αράζω με τον μικρό.
Ε,Δ- Ουαου!
Π- Μωρό είναι τέλεια εδώ! Είπε ο Πάνος με πονηρό βλέμμα και με φίλησε στο μάγουλο.
Η- Εεε αυτά αλλού δε θέλουμε θέαμα! Είπε η Ηρώ και σκάσαμε όλοι στα γέλια. Ναι ήρθαν και οι ξαδέρφες μου. Είμαστε όλα τα παιδιά στο ίδιο σχολείο...αν και η Ποτίδαια είναι αρκετά μακριά από την Αθήνα ναι επιλέξαμε Ποτίδαια. Εγώ θέλω να περάσω Πτολεμαΐδα,εκεί είναι η γιαγιά μου και ο παππούς μου. Στήσαμε τις σκηνές και μαζευτηκαμε στην δική μου με του Πάνου και της Μαρίας μιας μια είναι η ποιο μεγάλη.
Μ- Θέλετε να πάμε έξω να τραγουδήσουμε?
Ι- Ναι πάμε. Λέω και παίρνω την κιθάρα ενώ είχαν βγει όλοι έξω."She said,"I dig,you baby but I got to keep moving on. On,keep moving on! Last dance with Mary Jane.One more to kill the pain. I feel summer creeping in. And I'm tired of this town again.
Well I don't know,but I've been told. You never slow down,you never grow old.
I'm tired of screwing up, tired of going down."Αφού τραγουδήσαμε λίγο ακόμα φάγαμε και συζητήσαμε για διάφορα...είχε πάει 12 το βράδυ και πήγαμε στις σκηνές μας.
Π- Καλέ που πας?
Μ- Θα πάω στα κορίτσια να σας αφήσω μόνους.
Ι- Κάτσε κοιμήσου εδώ μωρη σιγά.
Μ- Σίγουρα?
Π- Ναι βρε βλάκα.
Π- Θες να πάμε να κάτσουμε στην άμμο? Ψυθιριζει.
Ι- Ναι πάμε...μουρμουραω και σηκωνόμαστε σιγά σιγά για να μην μας καταλάβει η Μαρία... βλέπω τον Πάνο να παίρνει προφυλακτικά μαζί του και χασκογελαω καθώς βγαίνω έξω. Ωραία θα περάσουμε και σήμερα.
Ι- Που θα πάμε?
Π- Έλα και θα δεις. Λέει και τον ακολουθώ.
Π- Έχω ξανά έρθει εδώ με κοπέλα...είναι ωραίο το μέρος που μας έφερες! Λέει με πονηρό βλέμμα και μια σέξυ φωνή. Ξαπλώσαμε στην άμμο και ξεκίνησε να με φιλάει...ανέβηκα πάνω του και άρχισα να τον φιλάω στον λαιμό, νιώθω μια μικρή ενόχληση στην περιοχή μου... Καθώς τον φιλούσα άρχισα να χαϊδεύω τον φίλο του και αυτός μου έβγαλε την μπλούζα σιγά σιγά,μου κατέβασε τις τιράντες μου αργά αργά και άρχισα να του κατεβάζω το σορτσάκι του,ξεκίνησε να μου πιπιλαει το στήθος και μετά του έβγαλα το σορτσάκι του καθώς αυτός μου είχε αφερεσει ήδη το δικό μου...άρχισε να τρίβει την περιοχή μου όσο ποιο βασανιστικά μπορούσε ενώ του κατέβαζα το μποξερακι του,ο φίλος του είχε μεγαλώσει αρκετά. Άρπαξε ένα προφυλακτικό από την τσέπη του ανέβηκα πάνω του και τον βοήθησα να το βάλει...μπήκε μέσα μου αργά καθώς μου πιπιλουσε το στήθος! Συνέχισα να τον φιλάω στο λαιμό καθώς γρατσουνουσε απαλά την πλάτη μου. Ανέβηκε από πάνω μου και ξεκίνησε να με φιλάει στον λαιμό...άρχισε να μου αφήνει υγρά φιλία καθώς ένιωθα τα δάχτυλα του μέσα μου ενώ κατέβαινε μέχρι που έφτασε στην περιοχή μου,καθώς με κοιτούσε πονηρά ακούμπησε την υγρή του γλώσσα στην περιοχή μου,η πλάτη μου αμέσως έγινε τόξο και τα χέρια μου εσφιγγαν την πετσέτα...τα πόδια μου άρχισαν να τρέμουν.
Ι- Πανό...θ-θα τ- τελειώσω! Είπα μη αντέχοντας ενώ συνέχισε να γλύφει την περιοχή μου και άρχισα να γκρινιάζω.
Π- Θα τελειώσουμε μαζί μωράκι μου. Είπε και τον ένιωσα μέσα μου με μια κίνηση...αφήσαμε τους εαυτούς μας ελεύθερους και ξάπλωσε δίπλα μου.
Ι- Ελπίζω να μη μας άκουσαν... Είπα και χασκογελασε καθώς φορούσε την μπλούζα του.
Π- Πάμε πίσω πριν μας καταλάβουν.
Ι- Πάμε. Λέω καθώς ντύνομαι γρήγορα.Ανοίγω τα μάτια μου επειδή με ενοχλούσε ο ήλιος και βρίσκω δίπλα μου τον Πάνο να κοιμάται με το μποξερακι... σηκώνομαι σιγά σιγά για να μην τον ξυπνήσω και...
Π- Μη φεύγεις...κάτσε εδώ μαζί μου... Λέει με την αγουροξυπνημενη του φωνή. Μωράκι μου όμορφο πόσο μου αρέσει όταν είναι έτσι.
Ι- Πως κοιμήθηκες?
Π- Αφού σε είχα δίπλα μου μια χαρά. Εσύ?
Ι- Αν εξερεσουμε ότι ροχαλιζες λίγο τέλεια. Λέω παιχνιδιάρικα και χώνομαι στην αγκαλιά του,μπήκε η Μαρία στην σκηνή για να πάρει κάτι και είδε τον Πάνο ξεσκεπαστο με το μποξερακι...με κοίταξε πονηρά.
Μ- Καλημέρα.
Ι,Π- Καλημέρα.
Μ- Πως κοιμηθήκατε?
Ι- Υπέροχα...εσύ?
Μ- Μια χαρά...χθες ακουγοντουσαν κάτι φωνές μήπως τις ακούσατε?
Λέει η Μαρία και ξεροκαταπινω. Γαμωτο μας άκουσαν. Αλλά δεν κρατήθηκα.
Π- Μπαα...εσύ άκουσες κάτι φωνές Ίρις?
Ι- Καταρχάς βάλε ένα σορτσάκι γιατί είναι η κοπέλα εδώ πρώτον και δεύτερον όχι δεν άκουσα τίποτα. Λέω κατακόκκινη από την ντροπή μου και σηκώνομαι για να βγω έξω. Τα παιδιά πήγαν και πήραν πρωινό. Φάγαμε μπουγάτσα, κλασική αξία φυσικά και μετά συζητούσαμε με τις ξαδέρφες μου για την χθεσινή βραδιά αφού οι άλλο πήγαν βόλτα.
Κ- Καλός στο κρεβάτι?
Ι- Μα σου είπα ότι δεν κάναμε κάτι.
Η- Έλα σε εμάς μιλάς Ξαδέρφη.
Κ- Και τότε τι ΒΟΓΓΙΤΑ ήταν αυτά ποιο πέρα? Λέει η Κέλλυ καθώς τόνισε το βογγιτα. Μας άκουσαν πολύ,έγινα κατά κόκκινη από την ντροπή μου.
Ι- Εεε καλά...ναι το κάναμε. Και είναι πολύ καλός!
Η- Η θεία το ξέρει?
Κ- Φυσικά και θα το ξέρει ρε Ηρώ λογικό είναι.
Ι- Δεν περίμενα να με γουστάρει τόσο... έκανε τα πόδια μου να τρέμουν όταν το κάναμε.
Κ- Πόσες φορές έγινε?
Ι- Δύο.
Είπα και μπήκαν και τα παιδιά μέσα στην σκηνή... επέστρεψαν από την βόλτα και λέγαμε για το τι κάναμε όταν ήμασταν μικροί και πολλά άλλα διάφορα.Σ- Παιδιά τι θα φάμε για βράδυ? Λέει η Σιλια και κάθησε δίπλα στον Δημήτρη.
Η- Θέλετε να πάρουμε κάνα γύρο?
Ε- Ναι δεν έχω θέμα... εσείς?
Π- Εγώ θέλω κρέπα. Είπε και εξυσε κάπως νευρικά τον αυχένα του.
Ι- Ωραία,άμα θέλετε παίρνουμε εμείς γύρο και ο Πάνος θα φάει κρέπα.
Δ- Εγώ θα πάρω κλαμπ.
Κ- Όπως θέλετε.
Είπε η Κέλλυ και σηκωθηκαμε να πάμε για να φάμε. Περάσαμε πολύ ωραία αυτές τις δύο μέρες. Δε θέλω να φύγω από εδώ. Έχει πολύ φάση με τα παιδιά.
Μ- Μαλάκες να το ξανά κάνουμε. Περάσαμε πολύ ωραία.
Δ- Ισχύει. Την άλλη φορά να πάρουμε και τον Ηλία με τον Βαγγέλη. Ο Πάνος τον κοίταξε περίεργα και τα χαρακτηριστικά του προσώπου πήραν άλλη μορφή.
Π- Εγώ δεν θα έρθω αν έρθει ο Ηλίας.
Η- Γιατί?
Μ- Έχει γίνει μαλακία μεταξύ τους.
Ι- Τι έγινε πάλι ρε Πάνο?
Π- Άστο.
Θα το ξανά έκανα με τα παιδιά. Όμως αυτή την φορά λέμε να πάμε στον Πύργο Ηλείας,έχουμε κάτι γνωστούς λόγο της Βασιλείας. Αλλά αυτή την φορά θα οργανωθούμε καλύτερα. Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε και ετοιμαστηκαμε να πάμε στο λεωφορείο...βέβαια μας πήρε αρκετή ώρα να μαζέψουμε τις σκηνές αλλά ευτυχώς προλάβαμε το λεωφορείο.Hi guys! Ελπίζω να είστε όλοι καλά! Τι λέτε να γίνει στο επόμενο κεφάλαιο με το ζευγαράκι μας😉? Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο!
YOU ARE READING
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasyΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...