Κεφάλαιο 19

12 0 0
                                    

Ακούγονται κλειδιά στην πόρτα και με τον Νίκο αρχίζουμε να ντυνόμαστε πανικό βλητοι και πήγαμε κάτω.
Σ- Μαμά τι δουλειά έχεις εδώ?
Κ.Α- Κορίτσι μου όμορφο τι κάνεις? Γεια σου Νίκο μου πως είσαι?
Σ- Μαμά έπρεπε να πάρεις τηλέφωνο πρώτου έρθεις!
Κ.Α- Γιατί κάνατε κάτι και διέκοψα?
Ν- Ε τώρα αφήστε το άλλη φορά.
Είπε ο Νίκος και με κοίταξε πονηρά.
Σ- Ο μπαμπάς τι κάνει?
Κ.Α- Καλά είναι κουκλίτσα μου.
Σ- Θα μείνεις μέρες?
Κ.Α- Ήρθα να σε δω για λίγο και θα φύγω.
Σ- Θα γυρίσεις Πτολεμαΐδα δηλαδή?
Κ.Α- Ναι.
Σ- Οκ πάμε να μαγειρέψουμε!
............................................................................
Εμμανουέλα pov
Είμαστε στο σπίτι μου και αράζουμε βλέποντας ταινία ενώ είχαμε φάει όταν μας διέκοψε ένα τηλεφώνημα. Ποια είναι αυτή που τον πήρε τηλέφωνο?
............................................................................
Σταύρος pov
Δυστυχώς με πήρε η πρώην μου η Κατερίνα,την έβαψα.
Ε- Μωρό μου ποια ήταν αυτή?
Σ- Μια ηλίθια πρώην μου που με θέλει πίσω.
Ε- Μάλιστα. Απάντησε λίγο εκνευρισμένη. Πήγαμε να ξαπλώσουμε και μετά από λίγη ώρα ακούσαμε το κουδούνι να χτυπάει...πήγε η Εμμανουέλα να ανοίξει και ήταν...
............................................................................
Εμμανουέλα pov
Πάλι αυτή? ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ? Θα την ξεμαλλιασω.
Κ- Γεια...μπορώ να περάσω?
Ε- Όχι δεν μπορείς...τι θες εσύ εδώ?
Κ- Θέλω να μιλήσω στον Σταύρο.
Ε- Ο Σταύρος έχει και κοπέλα ξες δε θα κάθεται με τσουλες!
Κ- Μάλιστα. Και εσύ ποια είσαι?
Ε- Η κοπέλα του, Εμμανουέλα χάρηκα.
Κ- Κατερίνα χάρηκα,πολύ καλή επιλογή έκανε.
Είπε με ένα ξυνησμενο ύφος...θα της βγάλω το μαλλί δεν την γλυτώνει.
Σ- Κατερίνα φύγε έχουμε τελειώσει,φύγε μην πάω και γαμησω το σπίτι σου μέσα και τον φλορο σου που δε σε μαζεύει.
Κ- Σταύρο σε αγαπάω εγώ δεν...
Σ- ΤΙ ΔΕΝ ΜΩΡΕ ΤΙ ΔΕΝ? Φύγε γαμωτο σου μη σε σπάσω στο ξύλο. ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ! Άντε χάσου παλιό μαλακησμενη!
Είπε και της έκλεισε την πόρτα στην μούρη. Ωραία θα περάσουμε και σήμερα.
Ε- Τι θέλει από εσένα?
Σ- Μόνο για το σεξ θέλει τους γκόμενους! Εσύ όμως είσαι διαφορετική,σε αγαπάω.
Ε- Σταύρο εμένα κάτι μου βρωμάει εδώ!
Σ- Τι εννοείς δηλαδή ότι σε απαταω? Είσαι χαζή.
Ε- Δεν το ξέρω αυτό.
Είπα και ανέβηκα πάνω στο δωμάτιο φανερά εκνευρισμένη. Είμαι απογοητευμένη από τον Σταύρο.
Προς Στεργία ❤️
Μπορείς να βγούμε? Δεν είμαι καλά.
Από Στεργία ❤️
Ναι σε κάνα μισάωρο πλατεία.
Προς Στεργία ❤️
Οκ,αν γίνεται χωρίς τον Πέτρο πλιζ.
Από Στεργία ❤️
Οκ τα λέμε σε λίγο ly❤️.
Σηκώθηκα να ντυθώ και κατέβηκα κάτω για να φύγω.
Σ- Που πας μωράκι?
Ε- Θα βγω με την Στεργία!
Σ- Καλά να περάσετε.
............................................................................
Σταύρος pov
Γαμωτο τι θέλει αυτή από την ζωή μου πάλι...Η Εμμανουέλα θα με χωρίσει είμαι σίγουρος φφφφ σκατα τα έκανα πάλι τι θέλει η Κατερίνα γαμωτο μου.
Προς χασταγκ 🤪
Κολλητέ μπορώ να έρθω σπίτι σου? Έχω να σου πω κάτι σημαντικό!
Από χασταγκ 🤪
Οκ άμα είναι έλα σε πέντε λεπτά.
Μετά από λίγο πήγα στον Πέτρο να συζητήσουμε το θέμα μου.
Π- Μαλάκα έκανες μαλακία.
Σ- Το ξερω,το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πως θα αντιδράσω.
Π- Πρέπει να περάσει η μπόρα πρώτα.
Σ- Δηλαδή μου λες να φύγω από το σπίτι και να περιμένω να μου στείλει? Ξέχνα το.
Π- Δίκιο έχεις αλλά δεν ξέρω...όταν της κάνουν τέτοια δεν βγαίνει πάντα σε καλό. Θα στείλω στην Κατερίνα και την γαμησε!
............................................................................
Εμμανουέλα pov
Ε- Και αν με απατάει τι θα κάνω? Λέω με λυπημένη φωνή.
Σ- Ρε μαλάκα είσαι ηλίθια...δε θα γυρνούσε να κοιτάξει άλλη!
Ε- Δεν ξέρω ρε Στεργία,φφφφ νιώθω τύψεις.
Σ- Εμμανουέλα άσε τις μαλακίες! Τον ξέρεις πολύ καλά τον Σταύρο!
Ε- Δίκιο έχεις...
Γύρισα σπίτι και ο Σταύρος έλειπε, μαγείρεψα και έκανα την ατμόσφαιρα ρομαντική. Πρέπει να επανορθώσω για την συμπεριφορά μου έτσι έφτιαξα το αγαπημένο του φαγητό.
............................................................................
Σταύρος pov
Γύρισα σπίτι και είδα κόκκινα τριαντάφυλλα και το σπίτι μύριζε από το αγαπημένο μου φαγητό,πήγα στην κουζίνα και είδα την Εμμανουέλα που ήταν μια κούκλα...φορούσε ένα κόκκινο φόρεμα που της είχα πάρει δώρο για τα γενέθλια της και ήταν μοντελαρα!
Σ- Καλά πόση ώρα σου πήρε να τα φτιάξεις όλα αυτά?
Ε- Δεν έχει σημασία...έλα να φάμε.
Φάγαμε και αφού τελειώσαμε πληναμε τα πιάτα. Έβαλε ένα ωραίο ερωτικό τραγούδι και κλείδωσε την πόρτα του σπιτιού.
Σ- Μμμ άγριες διαθέσεις βλέπω γατούλα μου!
Λέω και αρχίζει να με φιλάει ενώ ανταποκρίθηκα. Την έβαλα κάτω και της ανέβασα το φουστάνι με αποτέλεσμα να της το βγάλω καθώς εκείνη με μια κίνηση μου έβγαλε την μπλούζα και μου κατέβασε σιγά σιγά το παντελόνι και έμεινα με το μποξερακι μου. Της έβγαλα το σουτιέν ενώ εκείνη χαϊδεύε βασανιστικά τον φίλο μου.
Σ- Αυτό μας εμποδίζει!
Λέω και της σκίζω το εσώρουχο που φορούσε άρπαξα το προφυλακτικό το φόρεσα και της τον έβαλα με αργές κινήσεις ενώ την φιλούσα στον λαιμό με αποτέλεσμα να την φέρω σε οργασμό.
............................................................................
Εμμανουέλα pov
Εχωσε το κεφάλι του ανάμεσα στα πόδια μου και τον τραβούσα ελάχιστα από τα μαλλιά τον καθοδήγησα στην περιοχή μου και ένιωσα την υγρή του γλώσσα να ακουμπάει με αργές κινήσεις ενώ με έφερε σε οργανισμούς και του χαμογέλασα από ευχαρίστηση!

Καλησπέρα αλάνια μου,δεν άργησα να ανεβάσω το κεφάλαιο...λογικά στα επόμενα δύο τρία κεφάλαια θα τελειώσει η ιστορία δυστυχώς αλλά έρχεται νέα η οποία θα έχει αρκετά πράγματα μέσα. Για να δούμε τι θα γίνει στο επόμενο κεφάλαιο?

Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλωνWhere stories live. Discover now