Κεφάλαιο 6

28 1 0
                                    

Αφού φτάσαμε στο μπαράκι πήγαμε μέσα και είχε τέλεια μουσική! Παραγγείλαμε ποτά και πήγαμε να χορέψουμε.
Σ- Θα μου κάνετε την τιμή κύρια Εμμανουέλα να χορέψετε μαζί μου;
Ε- Φυσικά κύριε Σταύρο.
Σ- Είστε πολύ όμορφη σήμερα!
Ε- Και εσείς δεν πάτε πίσω! Του απάντησα και τον κοίταξα πονηρά. Είχε ρομαντική μουσική και έτσι χόρευαν όλοι. Η Στεργία μέθυσε και έτσι την πήγαμε στο σπίτι της μετά από λίγο πήγαμε και εγώ με τον Σταύρο στο σπίτι μου... κλειδωσαμε και με κόλλησε στην πόρτα και άρχισε να με φιλάει με αποτέλεσμα να φτάσει λίγο ποιο πάνω από το στήθος μου καθώς εγώ ανταποκρινομουν.
Ε- Σταύρο δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Τι θα κάνουμε; Κάθε φορά καταλήγεις ερεθισμένος!
Σ- Δεν πειράζει βρε χαζό. Έτσι είναι αυτά. Με πήρε αγκαλιά και με ανέβασε πάνω στο δωμάτιο μου με έβαλε στο κρεβάτι και άρχισε να τρίβει την περιοχή μου... Ένας αναστεναγμός μου ξέφυγε και άρχισα να γερνω το κεφάλι μου προς τα πίσω. Μετά από λίγο σταματήσαμε και πήγα να κάνω ένα γρήγορο ντουζ ενώ ο Σταύρος έφτιαχνε βραδυνό για να φάμε. Κατέβηκα κάτω και αρχίσαμε να τρώμε ήταν όλα τόσο νόστιμα! Πλυναμε τα πιάτα και πήγαμε στο μπάνιο για να πλύνουμε δόντια και να κοιμηθούμε, αφού τα πλυναμε ξαπλώσαμε να κοιμηθούμε. Ξύπνησα και ο Σταύρος δεν ήταν δίπλα μου έτσι πήγα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα και κατέβηκα κάτω και τον βρήκα να φτιάχνει πρωινό αχ τι γλύκας που είναι αυτό το παιδί είναι όλο εκπλήξεις! Έφτιαξε τηγανιτες να φάμε και έβαλε μέλι. Ήταν τόσο νόστιμες.
Ε- Πολυ νόστιμες είναι!
Σ- Είμαι ήδη σεφ απλά εσύ δεν το ήξερες μικρούλα μου.
Ε- Το μεσημέρι θα σας μαγειρέψω την σπεσιαλιτέ μου κύριε Σταύρο!
Σ- Εντάξει κυρια μου ότι πείτε. Μου είπε καθώς με κοίταξε πονηρά. Φωνάξαμε τα παιδιά και αραξαμε σπίτι μου και παίξαμε θάρρος η αλήθεια άνω των 18 είχε περάσει αρκετά η ώρα και είχε πάει μεσημέρι. Πήγα να μαγειρέψω και έφτιαξα για όλους μας κοτόπουλο αλά κρεμ με πατάτες τηγανητές και έπαθαν όλοι την πλάκα τους και ειδικά ο Σταύρος και η Στεργία!
Σ- Καλά μωρό έσκισε το φαγητό σου! Τι λέτε να κάνουμε το απόγευμα;
Ε- Εγώ λέω να δούμε καμία ταινία ξέρω και γω... Ότι θέλετε!
Π- Εγώ θα πάω για καφέ με την Θάλεια.
Μ- Ναι εσύ μη χάσεις! Θέλετε να πάμε καμιά βόλτα αργότερα;
Σ- Θα δούμε ρε συ εγώ θέλω να δω τον δικό μου.
Ε- Καλά θα δούμε έχουμε ώρες μπροστά μας!
Μ- Έλα ρε κολλητουλα μη μας το χαλάς πατρόν να βγείτε τώρα.
Σ- Καλά θα τον πάρω.
Π- Εμείς να πηγαίνουμε...καλό μεσημέρι Αδερφούλα εσύ δε θα έρθεις;
Σ- Μπα λέω να κάτσω εδώ με την Εμμανουέλα έχουμε μια δουλειά.
Σ- Τι δουλειά; Είπε η κολλητή μου και μας κοίταξε πονηρά.
Ε- Ότι θέλουμε. Θα σου πω αργότερα για αυτό που λέγαμε με τον Παναγιώτη! Ευτυχώς το έσωσα.
Σ- Καλά. Να μου πεις όμως ε.
Ε- Ναι ρε θα σου πω. Καλό μεσημέρι. Έκλεισα την πόρτα και ανεβήκαμε με τον Σταύρο στο δωμάτιο και ξαπλώσαμε. Ανέβηκε πάνω μου και ξάπλωσε στο στήθος μου,μετά από λίγο άρχισε να με φιλάει στο στόμα και σιγά σιγά κατέβηκε προς τον λαιμό και έφτασε λίγο ποιο πάνω από το στήθος μου ένας αναστεναγμός μου ξέφυγε καθώς με φιλούσε στον λαιμό και είχα αρχίσει να νιώθω υγρή. Πφφφ κάθε φορά τα ίδια και χειρότερα!
Ε- Πάω λίγο στο μπάνιο... Του είπα και άνοιξα το συρτάρι για να πάρω ένα καθαρό εσώρουχο.
Σ- Θα κάνει μπανάκι το γατάκι μου;
Ε- Ναι έτσι λέω. Του είπα και πήγα για μπάνιο. Μετά που βγήκα και ντύθηκα πέσαμε να κοιμηθούμε,είχε πάει έξι ώρα και ξυπνήσαμε άρχισα να τον φιλάω στο στόμα και μετά στον λαιμό καθώς είδα τον φίλο του να μεγαλώνει! Τον λυπάμαι γιατί είναι βάσανο για εκείνον...μετά από λίγη ώρα σηκωθηκαμε και πήγε στο μπάνιο και εγώ ντύθηκα και έστειλα μήνυμα στα παιδιά στην ομαδική.

Μηνύματα
Εμμανουέλα
Παιδιά θα βγούμε τι θα κάνουμε;
Μάξιμος
Εγώ θα έλεγα να βγούμε.
Πέτρος
Εγώ δεν έχω θέμα ότι θέλετε. Εμμανουέλα αν βγούμε θέλω να σε ρωτήσω κάτι!
Εμμανουέλα
Καλά. Τι λέτε και οι υπόλοιποι;
Στεργία
Εμμανουέλα σου έχω νέα! Ναι θα βγούμε.
Μάξιμος
Ωραία τι ώρα και που.
Δημήτρης
Στις εφτά πλατεία!
Σταύρος
Οκ. Θα τα πούμε εκεί πάμε να ετοιμαστούμε. Τα λέμε πλατεία παιδιά.
Εμμανουέλα
Στεργία και εγώ σου έχω νέα.
Στεργία
Καλά θα μου πεις από κοντά. Άντε τα λέμε!

Μετά από λίγο αρχίσαμε να ετοιμαζόμαστε και φόρεσα μια σαλοπετα και μια μπλούζα που έγραφε πάνω You are my boyfriend...την είδε ο Σταύρος και μου είπε...
Σ- Μμμμ. Το ξέρω ότι είμαι το αγόρι σου μικρούλα μου! Με κοίταξε πονηρά.
Ε- Μόνο δικός μου εισαι! Του είπα και τον κοίταξα με πονηρό βλέμμα καθώς άρχισα να τον φιλάω. Μετα από λίγο φύγαμε και πήγαμε πλατεία να βρούμε τους άλλους...κάναμε βόλτες και μετά πήγαμε σε ένα μπαράκι για ποτό. Ο Μάξιμος είχε μεθύσει πολύ και έτσι τον πήγε σπίτι ο Πέτρος και επέστρεψε,εγώ πήγα στο μπάνιο με την Στεργία επειδή θέλαμε κάτι να συζητούμε. Επιστρέψαμε στα παιδιά...
Σ- Θα κοιμηθούμε στο σπίτι μου η στο δικό σου Εμμανουέλα;
Ε- Ας πάμε στου Σταυρού.
Σ- Εγώ δεν έχω θέμα. Πάμε σπίτια σας να πάρετε ρούχα και μπιτζαμες!
Π- Οκ ας πηγαίνουμε.
Δ- Εγώ θα πάω στην κοπέλα μου.
Ε- Καληνύχτα Μήτσο. Ας πηγαίνουμε και εμείς. Πήγαμε σπίτι να πάρουμε ρούχα και τέτοια και γυρίσαμε στου Σταύρου, φάγαμε τοστ και η κολλητή μου με τον αδερφό μου θα κοιμηθούν μαζί και εγώ με τον Σταύρο. Πήγα στο μπάνιο για ντουζ και λίγο πριν βγω μπήκε καταλάθος...
Σ- Αγαπούλα σόρρυ δεν ήξερα ότι κάνεις ντουζ!
Ε- Δεν πειράζει...δώσε μου λίγο το μπουρνουζι σου!
Σ- Ορίστε.
Ε- Ευχαριστω.
Σ- Είσαι μια κούκλα.
Ε- Και εσύ δεν πας πίσω μια χαρά είσαι.
Σ- Εμμμ... Σε αφήνω να ντυθείς. Είπε και με κοίταξε ντροπαλά και βγήκε έξω από το μπάνιο καθώς κλείδωσα την πόρτα και άρχισα να ντύνομαι.
Ε- Μωρό το μπάνιο είναι ελεύθερο έλα.
Σ- Έπλυνες δόντια έτσι;
Ε- Εννοείται βρε χαζούλη άντε μπες. Θα σε περιμένω στο δωμάτιο σου όμορφε. Του είπα καθώς τον κοίταξα πονηρά. Μετά από λίγο ήρθε και αυτός και κοιμηθήκαμε...

Καλησπέρα παιδιά μου ελπίζω να σας άρεσε το έκτο κεφάλαιο σύντομα θα έρθει και το έβδομο!

Τι λέτε να γίνει στο επόμενο κεφάλαιο με το ζευγαρακι μας? Τι λέτε να γίνει με την Στεργία και τον Γιώργο?

Έρχονται νέες εξελίξεις για την κολλητή της Εμμανουέλας!

Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλωνWhere stories live. Discover now