Κεφάλαιο 14

10 2 0
                                    

Τρεις μέρες μετά...
Επιτέλους έφτασε η Παρασκευή! Τέσσερις εβδομάδες δουλειάς έχουμε ξεπατωθει με τον Γιώργο...πολύ πίεση και κούραση, απορώ πως άντεξα σιν τις προπονήσεις. Θα έρθει και η Ντανιέλα στην εκδρομή και θα μείνουμε όλες μαζί στο δωμάτιο. Για την ακρίβεια εγώ θα μείνω με την Ηρώ την Ντανιέλα και την Κέλλυ,η Σιλια θα μείνει με τον Πάνο την Ειρήνη και τον Βασίλη. Ο Δημήτρης θα μείνει με τον Γιώργο και την Ζωή. Ανυπομονώ να δω τον Μάρκο! Μου έχει λείψει πολύ. Τουλάχιστον συγκεντρώσαμε τα χρήματα που έπρεπε και μας έμειναν κιόλας, ευτυχώς πληρωνομασταν αρκετά καλά ώστε να μας μείνουν και στην άκρη. Φτάσαμε στο σχολείο με την Σοφία και πήγαμε στα κορίτσια.
Ι,Σ- Καλημέρα.
Κ- Καλημέρα!
Ν- Guten Morgen. Εννοώ, καλημέρα.
Αρχίσαμε να συζητάμε για την εκδρομή με τα παιδιά και είπαμε τι θα φέρει ο καθένας μαζί του για να φάμε.
Ν- Θέλετε να φέρω γλυκά? Όχι ελληνικό.
Ι- Ναι φέρε.
Π- Ναι αλλά δεν ξέρουμε αν είναι ωραία. Είπε ο Πάνος και μας έδωσε να δοκιμάσουμε. Ωραίο είναι.
Ν- These are mafins.
Κ- Πολύ ωραία ρε συ. Είπε η Κέλλυ και η Ντανιέλα χαμογέλασε.
Ν- Σταματά κοκκινίζω!
Π- Δίκιο έχει η Κέλλυ.
Πρώτη φορά τρώω γερμανικά μαφινς! Από μικρή ήθελα να πάω μια φορά αλλά δεν ξέρω γερμανικά πολλά.
Κ- Παιδιά επιστρέφω με παίρνουν τηλέφωνο.
Ι- Οκ.
Π- Ντανιέλα να σε ρωτήσω κάτι?
Ν- Yea of course.
Π- Είσαι μπάι? Συγγνώμη που ρωτάω αλλά δεν έχεις σταματήσει να κοιτάς την Κέλλυ από την Δευτέρα.
Είπε ο Πάνος και η Ντανιέλα άρχισε να κοιτάει τον ουρανό και έκανε νόημα τύπου δεν είναι αυτό που νομίζετε και αρχίσαμε να γελάμε.
Γ- Σου αρέσει πολύ ε?
Ν- Ναι. I haven't stopped talking to my friends from Germany about Kelly...
Η- Νομίζω πως...και εκείνης της αρέσεις! Όμως δωστης λίγο χρόνο. Δεν ξέρει αν είναι σίγουρα μπάι.
Ν- Yea I know. Είπε και κοίταξε κάτω ντροπαλά. Τι έγινε ρε παιδιά τώρα? Μήπως έκαναν κάτι? Και δεν μας το έχει πει η Κέλλυ? ΜΟΥΣΙΤΣΑ... Δεν μας τα λέτε καλά.
Ι- Πιτσουνακιαα!

Είπα και η Ντανιέλα ξανά κοίταξε στον ουρανό. ΑΡΑ ΦΑΣΩΘΗΚΑΝ.

[...]
Και αφού φασωθηκαν γιατί δεν μας το είπε?
Ίσως δεν είναι σίγουρη!
Και πάλι...ξαδέρφια της είμαστε. Ας το έλεγε τουλάχιστον στην Ηρώ αν όχι σε εμάς. Αυτό το κορίτσι δεν μπορώ να το καταλάβω ώρες ώρες. Από το γυμνάσιο έτσι ήταν,μόνοι μας το καταλαβαίναμε ότι παίζεται κάτι με κάποιον. Μετά που μείναμε μόνοι μας και έφυγε η Ντανιέλα της την είπαμε για τα καλά όλοι μαζί εννοείται.

Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλωνDonde viven las historias. Descúbrelo ahora