Αχχχ δε θέλω να φύγω! Θέλω να κάτσω εδώ με τον Πάνο να είμαστε αγκαλιά και να λέμε μαλακίες!
Μετά βγήκαμε έξω και περάσαμε πολύ ωραία με τα παιδιά. Ήρθαν τα κορίτσια σπίτι μου και κάναμε όλες μαζί sleepover, λέγαμε μαλακίες για να περάσει η ώρα και γελούσαμε. Παίξαμε Μονόπολη και κέρδισε η Ντανιέλα.
Μ- Και εγώ πίστευα ότι θα σας κέρδισα.
Ν- Ήσουν κοντά!
Ι- Έλα μην απογοητευεσαι!
Ε- Κορίτσια μου σας έφερα πίτσα!
Η- Έλα ρε θεία τώρα δεν ήταν ανάγκη!
Σ- Ήταν κορίτσι μου,έχετε να κοιμηθείτε καιρό εδώ.
Ι- Έχουν δίκιο.
Κ- Ο Πάνος είναι εδώ? Άσχετο.
Σ- Ναι μέσα είναι με τα αγόρια! Παίζουν playstation.
Ι- Κλασικά πράγματα.
Είπα ανασηκώνοντας τους ώμους και γελάσαμε όλοι μαζί! Τι άλλο θα έκαναν? Κλασικά αγόρια. Βάλαμε να δούμε ταινία που έχει σχέση με LGBTQ! Δηλαδή το αγαπημένο μου θέμα,μετά ήρθαν τα αγόρια στο δωμάτιο και κάθησαν μαζί μας. Παίξαμε μουσική και τραγουδούσαμε όλοι μαζί μέχρι που πήγε αρκετά αργά.
............................................................................
Κέλλυ pov
Τα αγόρια επέστρεψαν στο δωμάτιο του Γιώργου και εμείς πέσαμε για ύπνο όμως εγώ δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Γαμω τις αιπνιες μου! Πφφφ την θέλω ρε γαμωτο. Δεν ξέρω αλλά από τότε που την γνώρισα έχω αλλάξει πάρα πολύ.
Κ- Ντανιέλα...
Ν- Μμμ.
Κ- Κοιμάσαι?
Ν- Προσπαθώ aber...Nein.
Ψυθιρισε χαμηλόφωνα. Είπε προσπαθώ αλλά όχι.
Ν- Θέλεις κοιμηθείς πάνω μου?
Κ- Ναι.Είπα και ανέβηκα πάνω της ενώ εκείνη με πήρε αγκαλιά καθώς βολεύτηκα.
Ν- Είσαι πολύ όμορφη.
Είπε χαμηλόφωνα ενώ έβαλε μια τούφα μαλλιών μου πίσω στο αυτί μου και μου έδωσε ένα παθιασμένο φιλί.
Κ- Όχι περισσότερο από εσένα. Έχεις...τόσο ωραία μάτια.
Είπα με μια σέξυ φωνή και έκανε έναν μορφασμό ως ένδειξη ότι άναψε.
Τι έγινε μωρό μου?
Ανάψαμε?
Ν- Αυτό θα πληρώνεις όταν είμαστε alone!
Ψυθιρισε στο αυτί μου καθώς ένιωσα την καυτή της ανάσα να με γαργαλαει στον λαιμό.
Γκχμμ πολύ ζέστη κάνει ξαφνικά!
Κ- Με άναψες τώρα και αν ήταν στο χέρι μου θα το πλήρωνες!
Ν- Do it! Είπε πονηρά ενώ δάγκωσε το λοβό του αυτιού μου κάτι μου έκανε να νιώσω απίστευτα υγρή.Είναι τόσο σέξυ! Άμα ήμασταν μονές μας θα έκανα πολλά.
Κ- Θα μας ακούσουν. Είπα χαμηλόφωνα και γέλασα σιγά.
Ν- I wanna fuck you very bad right now but I can't!
K- I know baby!
ESTÁS LEYENDO
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasíaΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...