Ίρις pov
Είμαστε στο κλαμπ εδώ και λίγη ώρα και χορεύουμε στον Ρυθμό της μουσικής όλοι φυσικά.
Π- Εγώ πάω τουαλέτα!Είπε δυνατά ο Πάνος για να τον ακούσουμε και με κοίταξε.
Ι- Γκχμμ...και εγώ θέλω τουαλέτα κορίτσια.
Μ- Κάτσε να έρθω μαζί σου.
Σ- Τι θα γίνει όλοι θα πάμε?
Ι- Δίκιο έχει. Πάω.
Είπα ντροπαλά και πήγα τουαλέτα.Γιατί πηγές τουαλέτα την ίδια στιγμή με τον Πάνο άραγε?
Σκάσε.
Έχωσα τον Πάνο μέσα στις τουαλέτες και ξεκίνησα να τον φιλάω...
Π- Μου έλειψες τόσο πολύ!
Ψυθιρισε καθώς βαριανεσενε.
Ι- Κάντο...
Αναφώνησα και μου σήκωσε την φούστα ελάχιστα όσο με φιλούσε στον λαιμό όσο εγώ του έβγαλα την ζώνη και άρχισα να ξεκουμπωνω το παντελόνι του... Έβγαλε ένα προφυλακτικό από την τσέπη του και μου κατέβασε το εσώρουχο όσο έτριβα τον φίλο του ο οποίος είχε σκληρύνει αρκετά. Έσκισα το περιτύλιγμα και του φόρεσα το προφυλακτικό. Μπήκε μέσα μου σιγά σιγά και προσπαθούσα να μη φωνάζω καθώς έπνιγε τα βογγιτα μου όσο με φιλούσε.
[...]Είμαστε όλοι τυφλά και δεν ξέρω πως θα γυρίσουμε σπίτι... όλοι εκτός από την Άλκηστη με τον Ηλία δηλαδή.
Ξεκινήσαμε για το σπίτι του Πάνου,εκεί θα μείνουμε απόψε εκτός από την Άλκηστη με τον Ηλία... Σήμερα ήταν ωραία.
Γ- Παιδιά νομίζω ότι έχουμε τα χάλια μας.
Αναφώνησε ο Γιώργος και αρχίσαμε να γελάμε.
Σ- Λα λα λα...μπα δε νομίζω. Εγώ μια χαρά είμαι.
Α- Σήκω μαρή χαρχαλο. Ναι μια χαρά είσαι γι'αυτό μόλις έπεσες.
Σ- Γιατί τι έχω?
Β- Έλα ντε. Λοιπόν παιδιά είμαστε μια χαρά.
Η- Βασίλη πάνε μίλα της.
Β- Σιλια σ'αγαπαω!
Σ- Και εγώ σε αγαπάω μωρό μου.Όπα όπα εξελίξεις...τι γίνεται εδώ?
Όπα κάτι μου μυρίζει παιδιά.
Ι- Τα έχουν?
Ρώτησα χαμηλόφωνα τον Πάνο και ανασηκωσε τους ώμους.
Π- Να σου πω την αλήθεια ούτε εγώ έχω καταλάβει...
Κ- Και όλα αυτά και άλλα πολλά...Ε παιδιά να σας πω,χωραμε?
Ν- Ναι I think...Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν... Η άλλη τραγουδάει. Εντάξει σκάω.
Δ- Ήπιαμε λίγο παραπάνω η μου φαίνεται?
Π- Δε σου φαίνεται. Καληνύχτα παιδιά.
Α,Η- Καληνύχτα.
Άνοιξε ο Πάνος και μπήκαμε μέσα και αρχίσαμε να χορεύουμε και να τραγουδάμε.Εγώ με τον Γιώργο την Ζωή τον Πάνο την Κέλλυ και την Ντανιέλα ανεβήκαμε στο δωμάτιο του Πάνου και πέσαμε ξεροί.
YOU ARE READING
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasyΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...