Πήγαμε στο σπίτι του Πάνου και βάλαμε μουσική στο δωμάτιο του και αρχίσαμε να πίνουμε βότκα και να κράζουμε διάφορα άτομα εκτός από την Ντανιέλα που δεν ξέρει κανέναν σχεδόν...έλα μεταξύ μας τώρα όλοι το κάνουν. Μετά ξεκινήσαμε να παίζουμε θάρρος αλήθεια,όλη η παρέα μέθυσε...μέχρι και η Ντανιέλα που έλεγε ότι δε θα πιεί πολύ. Προβλέπεται μεγάλη νύχτα. Το σπίτι του Πάνου είναι αρκετά ευρύχωρο μπορώ να πω. Πολύ τον ζηλεύω!
Ι- Ντανιέλα Truth or Dare?
Ν- Dare of course!
Ι- Έχεις το θάρρος να κάνεις κάτι με την Κέλλυ στο τελευταίο δωμάτιο του σπιτιού?
Είπε η Ίρις και της έριξα δολοφονική ματιά ενώ της έκανα νόημα ότι θα γα πούμε μετά εμείς οι δυο όσο η Ντανιέλα με κοιτούσε πονηρά.
Από τρελό μ🤪
ΕΛΑ ΠΟΥ ΣΕ ΧΑΛΑΕΙΙΙ!
Προς τρελό μ🤪
Ναι με χαλάει! Έχουμε μεθύσει όλοι Ίρις...
Από τρελό μ🤪
Αφού σου αρέσει...
Προς τρελό μ 🤪
ΝΑΙ ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ ΑΡΈΣΕΙ ΕΝΤΑΞΕΙ?Τι έκανα μόλις τώρα?
Τι είπα?
Έχω μεθύσει παρά πολύ.
Αποκλείεται να μου αρέσει γαμωτο αλλά...
Πφφφ! Δεν ξέρω...ναι την σκέφτομαι συνέχεια...
Οοο έλα τώρα αφού την θες!
Σταματά εσύ!Ι- Άρα το παραδέχεσαι!
Κ- ΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΈΧΟΜΑΙ ΕΝΤΆΞΕΙ? ΆΝΤΕ.
Λέω και η Ηρώ κουνάει το κεφάλι της αρνητικά μόλις κατάλαβε για τι πράγμα μιλάμε...
Π- Πρέπει να το κάνετε το θάρρος όμως...
Ν- Μεθυσαμε...δεν ξέρω.
Κ- Πάμε? Της λέω γεμάτη θάρρος και παίρνει την τσάντα της.
Ν- Yes.
Είπε και αφού μας εξήγησε ο Πάνος που βρίσκεται το δωμάτιο κατεβήκαμε τις σκάλες και μπήκαμε μέσα.
Ν- Nice... now? What we can do?
K- If you want we can do the Dare.
Της λέω και κοιτάει κάτω ντροπαλά. Κουνάει καταφατικά το κεφάλι της και αρχίζει και με φιλάει, ξεκίνησα να την φιλάω λαίμαργα στον λαιμό της έβγαλα την μπλούζα και την έβαλα κάτω ενώ συνέχισα να την φιλάω. Μου έβγαλε την μπλούζα ξεκίνησε να με φιλάει στο στήθος,της κατέβασα τις τιράντες σιγά σιγά... Το δωμάτιο μυρίζει αλκοόλ...τα χείλη της το ίδιο όπως και τα δικά μου! Της έβγαλα το σουτιέν ενώ αυτή μου το ξεκουμπωσε και ξεκίνησε να με φιλάει στον λαιμό,το χέρι μου γλιστρισε προς την περιοχή της και ξεκίνησα να κάνω αργές κυκλικές κινήσεις με τα δάχτυλα μου,άρχισε να με φιλάει στον λαιμό και πέρασα το χέρι μου κάτω από το εσώρουχο. Μου έβγαλε το παντελόνι με το εσώρουχο και άρχισα να παίζω με τα λάστιχα της φόρμας της όσο της πιπιλουσα τον λαιμό...της έβγαλα την φόρμα μαζί με το εσώρουχο... άνοιξε την τσάντα και πήρε το στρεμπον με ένα προφυλακτικό. Ανέβηκε από πάνω μου φόρεσε το στρεμπον έσκισε το περιτύλιγμα και την βοήθησα να το βάλει.
Ν- Έχεις ξανά κάνει?
Κ- Ναι.
Της είπα ενώ αυτή είχε πάρει θέση ανάμεσα στα πόδια μου. Έσπρωξε τον εαυτό της μέσα μου με μια κίνηση και άρχισα να αναστεναζω.
Κ- Ντανιέλα γαμωτο σου!
Είπα και αυτή αύξησε τον ρυθμό καθώς μου δάγκωσε τον λοβό του αυτιού μου ενώ εγώ συνέχισα να την φιλάω στον λαιμό. Ανέβηκα εγώ από πάνω της έβαλα το στρεμπον και μπήκα μέσα της με αργό ρυθμό...
Ν- Go faster!
Το κρεβάτι χτυπούσε με μανία στον τοίχο ενώ η μουσική έπαιζε δυνατά καθώς σε όλο το δωμάτιο ακουγοντουσαν αναστεναγμοί. Άρχισα να της αφήνω υγρά φιλία κατεβαίνοντας αργά και ακούμπησα την υγρή μου γλώσσα στην περιοχή της...τα πόδια της άρχισαν να τρέμουν...εσφυγγε το σεντόνι...
Ν- Κέλλυ...
Μου λέει και επανέρχονται στην θέση μου και κάνω μια τελευταία ώθηση μέσα της αφήσαμε τους εαυτούς μας ελεύθερους και ξάπλωσα δίπλα της!
Ν- Πρώτη σου φορά με κορίτσι?
Ρώτησε και κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου.
Ν- I didn't expect you to be so good in bed...
Κ- Έχουμε ένα θέμα...τι θα πούμε στους άλλους?
Ν- Nothing. Λέει και σκαμε στα γέλια.
Κ- Καλύτερα να μείνει μεταξύ μας.
Ν- I like you. A lot... Είπε και έγινα κατά κόκκινη από την ντροπή μου. Και εμένα μου αρέσεις. Πολύ!
Κ- Και εμένα...παρά πολύ! Της είπα και ξεκίνησα να την φιλάω με πάθος.
Ν- Πως θα πηγαίνουμε στα παιδιά?
Κ- Κάτι θα βρούμε να πούμε.
N- So... Do you wanna be my girlfriend?
K- Yea...
YOU ARE READING
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasyΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...