Σήμερα ξύπνησα με ένα χαμόγελο μεχρι τα αυτιά. Μετά από λίγο ξύπνησε και η Στεργία,αφού σηκωθηκαμε πήγαμε στο μπάνιο να πλυθουμε και μετά επιστρέψαμε στο δωμάτιο για να ντυθούμε. Φόρεσα ένα ψηλό μεσο σορτσάκι και κοντό ραντακι οπως και εκείνη το ίδιο.
Σ- Καλημέρα Εμμανουέλα! Μου είπε παιχνιδιάρικα.
Ε- Καλημέρα γλυκούλη.. απάντησα λίγο ντροπαλά.
Σ- Καλημέρα σε όλους! Είπε η Στεργία. Καθώς τρώγαμε όλοι πρωινό στο τραπέζι εγώ με τον Σταύρο κοιτάζαμε ο ένας τον άλλον και ανταλλάσσαμε πονηρές και κλέφτικες ματιές ο ένας τον άλλον, η Στεργία και ο αδερφός μου προσπαθούσαν να καταλάβουν τι συμβαίνει...βασικά η Στεργία είχε ήδη καταλαβει τι συμβαίνει,αν καταλαβει ο αδερφός μου κάηκα! Ευτυχώς δεν έχει καταλάβει τίποτα... Πήγα στο δωμάτιο μου επειδή ήθελα να μείνω λίγο μόνη μου. Έβαλα μουσική και φορεσα ακουστικά,καθώς ξάπλωσα και χάθηκα στις σκέψεις μου για τον Σταύρο. Ξαφνικά ένιωσα κάτι απο πίσω μου. Ήμουν σίγουρη ότι ήταν ο Σταύρος. Έβγαλα τα ακουστικά και γύρισα έτσι όπως ήμουν πριν.
Σ- Όλα καλά μικρούλα ΜΟΥ; Με ρώτησε ντροπαλός.
Ε- Ναι όλα καλά απλός ήθελα να μείνω λίγο μόνη μου. Με θες κάτι; Τον ρώτησα γεμάτη περιέργεια.
Σ- Ήρθα να δω αν είσαι καλά. Πλησίασε το πρόσωπο του προς το δικό μου,μπορούσα να νιώσω τα μάτια του να βγάζουν σπίθες. Είχε φτάσει το κεφάλι του λίγο πριν τα χείλη μου...έχει τόσο ωραία χείλη!
Σ- Εμμανουέλα θέλω να σου πω έρχεσαι λίγο; Η Στεργία πάνω στο καλό ήρθε ρε φίλε ευτυχώς που ήρθε όμως γιατί έτσι όπως καθόμουν δεν ήταν καλή στάση...
Ε- Ναι έρχομαι... Σταύρο εμείς θα τα πούμε μετά! Του είπα και σηκωθηκαμε και οι δύο.
Ε- τι ήθελες να μου πεις; Την ρώτησα.
Σ- σόρρυ αν σας διέκοψα αλλά σας είδα και ήσασταν έτοιμοι να φασωθειτε. Τέλος πάντων ήθελα να σου πω αν μπορείς να στείλεις μύνημα στον Γιώργο γιατί εγώ δε θέλω να του στείλω! Μου είπε η κολλητή μου. Αχ δεν καταλαβαίνει από αυτά λες και είναι μωρό κάνει...
Ε- Καλά καλά θα του στείλω... Έχω ποιο σοβαρά θέματα τώρα. Ρε συ έχει τόσο ωραία χείλη τι θα κάνω. Την είπα κάπως στεναχωρημένη...
Σ- Κορίτσια όλα καλά; Ρώτησε ντροπαλά ο Σταύρος...αχ είναι τόσο γλύκας έχει τόσο ωραίο σώμα και το βλέμμα μου κατευθείαν σε αυτόν πήγε.
Σ- Ναι όλα καλά. Σας αφήνω να τα πείτε πιτσουνακια. Εμμανουέλα όπως είπαμε! Πιτσουνακια; Γιατί να μας πει έτσι; Τώρα σίγουρα πήρε θάρρος ο Σταύρος.
Ε- Ναι ρε θα του στείλω don't worry. Της απάντησα,ντρέπομαι δεν θέλω να μείνω μόνη μου με τον Σταύρο. Κάθησε δίπλα μου στο κρεβάτι και έφερε το στόμα του κοντά στο δικό μου και μου κάνει...
Σ- Που είχαμε μείνει; Μου λέει με πονηρό χαμόγελο. Πφφφ δεν ξέρω πόσο ακόμη θα κρατήσει αυτή η κατάσταση πραγματικά! Μου έρχεται να τον αρπάξω και να τον φασωσω είναι τόσο κούκλος.
Ε- Εεεμμμ......δεν θυμάμαι,μήπως θυμάσαι εσύ; Τον ρώτησα αρκετά αμήχανη.
Σ- Είσαι πολύ όμορφη. Θα μπορούσα να σε χαζεύω για ώρες! Μου είπε με ντροπαλό ύφος και απομάκρυνε το κεφάλι του από το δικό μου.
Ε- Θες να κοιμηθούμε μαζί απόψε; Τον ρώτησα ντροπαλά...
Σ- Μαζί; Και ο αδερφός σου; Ναι φυσικά και θέλω! Μου είπε ενθουσιασμένος.
Ε- Άστον σε εμένα τον Πέτρο θα του πω ότι θα κοιμηθείς μαζί μου επειδή ήθελες να με γνωρίσεις καλύτερα. Του είπα. Μετά από κάνα μισάωρο έφυγε... Έτσι και εγώ μετά από λίγη ώρα μπήκα να κανω ένα γρήγορο μπάνιο και να χαλαρώσω! Έφαγα μεσημεριανό και ξάπλωσα για ύπνο. Είναι βράδυ πλέον έτσι έβαλα τα καλύτερα εσώρουχα που είχα και φορεσα φουστάνι. Θα ερχόταν για φαγητό με τους γονείς του, σε λίγο.
Μετά από λίγο ήρθαν...δεν μπόρεσα να σταματήσω να τον κοιτάω! Είχε φορέσει ένα πανέμορφο κοστούμι και μου έφερε λουλούδια,έμεινα άναυδη.
Σ- Αυτά είναι για εσένα. Είσαι παρα πολύ όμορφη. Μου είπε και μου έδωσε τα λουλούδια. Σε λίγο θα ερχόταν και η Στεργία με την Κική μαζί με τους γονείς τους.
Ε- ευχαριστώ πολύ! Απάντησα και έγινα κατακόκκινη από την ντροπή μου. Χτύπησε κουδούνι, επιτέλους ήρθαν.
Σ- Πως είσαι; Φαίνεσαι λίγο ταραγμένη... Μου είπε η Στεργία.
Κ- Είσαι καλά Εμμανουέλα; Με ρώτησε η Κική. Η αλήθεια είναι ότι είμαι λίγο ταραγμένη αλλά προσπάθησα να μην το δείξω...φάνηκε από μόνο του! Ωραία θα γίνω ρεζίλι στον Σταύρο.
Ε- ελάτε πάμε πάνω θα σας τα πω όλα! Τους απάντησα.
Π- Κορίτσια δεν θα καθίσετε μαζί μας; Με ρώτησε ο αδερφός μου.
Ε- Όχι Πέτρο,έχουμε να συζητήσουμε κάτι σοβαρό δεν σας αφορά! Του απάντησα ανήσυχη.
Π- καλά μην εκνευρίζεσαι θα τα πούμε μετά. Μου απάντησε.
Κ- Για πες τι έγινε με τον Σταύρο; Με ρώτησε η Κική.
Ε- Μετά που έφυγε η Στεργία πήγε να με φιλήσει... Και μου είπε ότι είμαι πολύ όμορφη και θα μπορούσε να με κοιτάει για ώρες,μου έφερε και λουλούδια! Τους είπα φρικαρισμενη.
Σ- Αρε πιτσουνακια,μια χαρά σε βρίσκω. Είπε παιχνιδιάρικα η κολλητή μου.
Κ- Οπααα δεν μας τα λέγατε!!! Είπε η Κική πονηρά.
Ε- Κορίτσια...του είπα να κοιμηθούμε μαζί αποψε. Δεν ξέρω ανησυχώ. Είπα κάπως στεναχωρημένη.
Σ- προφυλάξεις έχεις; Είπε αστεία η Στεργία ενώ γελούσε.
Ε- Στεργία! Της είπα λίγο εκνευρισμένα.
Σ- έλα μωρέ μια πλάκα έκανα και εγώ.
Ε- Το ξέρω βρε χαζουλα. Της είπα.
Κ- εμείς λέμε να πηγαίνουμε σε λίγο θα έρθει και ο Σταύρος... Είπε η Κική.
Σ- Καληνύχτα Εμμανουέλα,πάρε με αύριο να με πεις πως πήγε! Μου είπε η Στεργία ενθουσιασμένη.
Ε- Ναι ναι φυσικά θα σε πάρω Καληνύχτα κορίτσια! Αφού έφυγαν τα κορίτσια μπήκα και έκανα ένα γρήγορο μπάνιο,και μετά από κάνα μισάωρο ήρθε ο Σταύρος. Ήταν τόσο ωραία ντυμένος δεν μπορούσα να πάρω το βλέμμα μου από πάνω του.
Σ- Γεια σου Εμμανουέλα τι κάνεις; Μου είπε αμήχανα.
Ε- καλά εσύ; Έλα πέρασε! Του είπα και ανεβήκαμε πάνω...
Ε- Σε αφήνω να αλλάξεις! Του είπα ντροπαλή...
Σ- όχι κάτσε δεν έχω θέμα. Μου είπε
Ε- όχι άλλαξε και τα λέμε μετά θέλω να πάω τουαλέτα. Μετά από λίγο ήρθε και αυτός και έπλυνε τα δόντια του. Αχ έχει τόσο ωραία χείλη και τα μάτια του τόσο ωραία,μου έρχεται να τον φιλήσω. Πήγαμε και οι δύο στο δωμάτιο μου και κλείσαμε την πόρτα και το φως για να κοιμηθούμε...δεν μπορούσα να κοιμηθώ πάλι είχα αϋπνίες και έκανα απεσιες φαντασιώσεις με τον Σταύρο. Αφού τελικά κατάφερα να κοιμηθώ την επόμενη μέρα σηκώθηκα ευδιάθετη και πήγα στο μπάνιο να κάνω τα κλασικά πράγματα είναι τόσο όμορφος όταν κοιμάται! Μπήκα στο δωμάτιο να αλλάξω,έτσι έβγαλα τις μπιτζαμες μου μέχρι που...
Σ- είσαι πολύ όμορφη χωρίς μπιτζαμες! Μου είπε με την βραχνή φωνή του που μόλις είχε ξυπνήσει.
Ε- Ωχ συγγνώμη δεν ήθελα να σε ξυπνήσω... ευχαριστώ πάντως. Του απάντησα ντροπαλά ενώ ένιωσα αμηχανία εκείνη την στιγμή καθώς είδα το μόριο του να μεγαλώνει. Εκεί κατάλαβα ότι καυλωσε. Σηκώθηκε γρήγορα και έφυγε καρφοτος για το μπάνιο ενώ εγώ είχα μείνει άναυδη μετά από αυτό που είδα!Καλησπέρα σε όλους! Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο😋... Τι λέτε να γίνει με το ζευγαράκι μας στο επόμενο κεφάλαιο 🙃?
أنت تقرأ
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
خيال (فانتازيا)Πάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...