Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε και αφού κάναμε ότι χρειάζεται κατεβήκαμε να φτιάξουμε πρωινό. Ο Σταύρος έφτιαξες κρέπες και ήταν πεντανόστιμες έτσι είπαμε και τα παιδιά να έρθουν να φάμε όλοι μαζί πρωινό.
Μ- Πεντανόστιμα είναι όλα τους μπράβο Σταύρο!
Π- Μη σου πω μου έρχεται να πάρω και μερικές για το σπίτι.
Σ- Γι'αυτό έφτιαξα παρά πολλές πάρε άμα θες εμείς έχουμε να τρωμε.............................................................................
Σωτηρία pov
Τα πιτσουνακια μου! Είναι τόσο γλυκουλια. Κανόνισα να πάω στο σπίτι του δικού μου το βράδυ για ταινία! Έτσι φώναξα τα κορίτσια στο σπίτι μου να με βοηθήσουν με το ντύσιμο.
Σ- για πες την να φορέσω;
Κ- Εγώ θα έλεγα να βάλεις αυτό το μπλε φόρεμα!
Ε- Όχι χρυσή μου δε θα βάλει το μπλε θα βάλει αυτήν την μαύρη φούστα με το μαύρο μπλουζάκι της!
Κ- Καλή ιδέα!
Σ- Κορίτσια ευχαριστώ.
Ε-Κ- Τίποτα.Μετά από λίγο τα κορίτσια έφυγαν και μπήκα να κάνω ένα γρήγορο μπανάκι και ντύθηκα βάφτηκα και έφυγα. Θα περάσουμε ωραία απόψε,σκέφτομαι με πονηρό χαμόγελο και βλέμμα. Έφτασα στο σπίτι του Γιώργου και μου άνοιξε.
Γ- Πω πω μια κουκλάρα μπροστά μου! Μου είπε πονηρό χαμόγελο.
Σ- Ευχαριστώ.
Γ- Έλα μπες μέσα.
Σ- Λοιπόν τι ταινία θα δούμε;
Γ- σου έχω μια καλή. Θες να δούμε αυτήν;
Σ- Ναι ωραία φαίνεται.
Γ- Χαίρομαι που σου αρέσει! Σου έχω μαγειρέψει και την σπεσιαλιτέ μου...με βοήθησε και ο Σταύρος λιγάκι. Μου είπε και με κοίταξε με πονηρό βλέμμα.
Φάγαμε και συνεχίσαμε την ταινία πίνοντας μπύρες ως που μεθυσαμε και άρχισε να μου κάνει κομπλιμέντα!
Γ- Είσαι πολύ όμορφη! Μου είπε πονηρά.
Σ- Και εσύ το ίδιο πονηρέ μου.
Γ- Πάμε στο δωμάτιο μου;
Σ- Πάμε. Κλείσαμε την τηλεόραση και τα φώτα και πήγαμε στο δωμάτιο του, ξάπλωσα στο κρεβάτι και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό...ένας αναστεναγμός ξέφυγε από το στόμα μου, έβγαλε την μπλούζα και συνέχισε να φιλάει ενώ μετα από λίγο κατέβηκε σιγά σιγά προς το στήθος μου και έβγαλε την μπλούζα μου άρχισε να με πιπιλαει με αποτέλεσμα να μου αφήσει σημάδι και μετά από λίγο έβγαλε την φούστα μου...είχα μείνει με τα εσώρουχα πλέον! Άρχισα να του ξεκουμπονω το παντελόνι καθώς ο φίλος του είχε μεγαλώσει αρκετά και τον άφησα με το μποξερακι και συνέχισα να τον φιλάω...άρπαξε ένα προφυλακτικό και έσκισε το σακούλι καθώς τον βοήθησα να το βάλει.
Γ- Θα πονέσεις λίγο! Μου είπε και άρχισα να νιώθω τον φίλο του μέσα μου καθώς τον έβαζε με αργές κινήσεις,ένιωσα έναν οξύ πόνο αλλά μετά από λίγο έφυγε. Συνέχισε με αργές κινήσεις και στην συνέχεια τις έκανε όλο και ποιο γρήγορες...
Σ- Τ-τελειωνω είπα και τον κοιτούσα στα μάτια καθώς τελειώναμε μαζί... Πωωω τι πονοκέφαλος είναι αυτός πρωί πρωί,καταλήξαμε να κοιμηθούμε γυμνοί και οι δύο χωρίς να το καταλάβουμε.
Σ- Γιώργο... Γιώργο ξύπνα.
Γ- Καλημέρα μωράκι! Τι έγινε τι ώρα είναι; Και γιατί είμαστε γυμνοί;Είδα το πεταμένο προφυλακτικό κάτω και εκεί τα θυμήθηκα όλα.
Σ- Το κάναμε χθες.
Γ- Τι λες μωρέ.
Σ- Αλήθεια για κοίτα λίγο καλύτερα!
Γ- Ου...δίκιο έχεις.
Σ- Ήσουν τέλειος χθες μου άρεσε πολύ.
Γ- Το ξέρω ότι σου άρεσε.............................................................................
Εμμανουέλα pov
Περνώ τηλέφωνο την Στεργία και δεν το σηκώνει. Τι έχει γίνει άραγε;Ντιγκ
Από Στεργία
Καλημέρα αγαπούλα! Συγγνώμη που σε ανησύχησα αλλά χθες έγινε κάτι πολύ ωραίο με τον Γιώργο! Θα περάσω από το σπίτι να στα πω!
Εμμανουέλα
Περνά από του Σταύρου δεν είμαι στο δικό μου.
Στεργία
Οκαυυ σε μισή ωρίτσα θα είμαι εκεί!
Έχω περιέργεια να δω τι έγινε χθες. Πήγα να ετοιμαστώ και έπλυνα δόντια αφού είχαμε φάει πρωινό με τον Σταύρο.
Ε- Μωράκι θα έρθει η Στεργία σε λίγο.
Σ- Οκ μικρούλα. Πάντως χθές περάσαμε ωραία!
Ε- Ισχύει αυτό!Μετά από μισή ώρα ήρθε και η Στεργία με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
Ε- Για πες τι έγινε χθες με τον Γιώργο;
Σ- Το κάναμε! Και ήταν τόσο ωραία.
Σ- Αλήθεια; Δεν του το'χα του Γιωργάκη!
Ε- Πως σου φανηκες καλός καλός; Την ρωτάω με πονηρό βλέμμα.
Σ- Καλός ήταν αλλά και εγώ δεν πήγα πίσω του άλλαξα τα φώτα!
Σ- Δεν μας τα λέτε καλά κορίτσια σας φοβάμαι. Είπε ο Σταύρος καθώς γελούσε.
Ε- Εσύ κάτσε φρόνιμα όμορφε!
Σ- αλλιώς τι;
Ε- Αλλιώς.......θα σου δείξω μετά! Του απάντησα κοιτάζοντας τον πονηρά.
Σ- Καλά καλά. Μου απάντησε με πονηρή φωνή και βλέμμα. Μετά από λίγο έφυγε η Στεργία και μείναμε μόνοι μας, τον πήρα αγκαλιά και άρχισα να τον βασανίζω καθώς τον φιλούσα στο στόμα και στον λαιμό...ο φίλος του άρχισε να μεγαλώνει πάλι και εγώ νιώθω πολύ υγρή.
Ε- Σταύρο.....πρέπει να σταματήσουμε!
Σ- Φφφ δίκιο έχεις...
Ε- Αυτήν την φορα καταλήξαμε και οι δύο ερεθισμένοι!
Σ- Το ξέρω...με έχεις κάνει μούσκεμα τα πόδια! Μου είπε και αρχίσαμε να γελάμε...πήγα στο μπάνιο να κάνω ένα μπάνιο και μετά κανονίσαμε να βγούμε με τα παιδιά,μετά από λίγες ώρες πήγαμε στο σπίτι του Σταύρου και είδαμε ταινία μέχρι αργά...μου ζήτησε να πάμε στο μπάνιο για να μου πει κάτι και έτσι τους αφήσαμε μόνους και ανεβήκαμε πάνω για να πάμε στο μπάνιο,κλείδωσε την πόρτα και άρχισε να με φιλάει παθιασμένα αφού με είχε κολλήσει στον τοίχο και μετά άρχισε να με φιλάει στον λαιμό. Είχα ερεθιστεί αρκετά όπως και εκείνος.
Σ- Επειδή θα μας καταλάβουν πάνε εσυ πρώτη και θα έρθω και εγώ σε λίγο επειδή έχω ένα θέμα!
Ε- Δίκιο έχεις. Του είπα και έκλεισα την πόρτα του μπάνιου και κατευθύνθηκα προς το σαλόνι.
Σ- Τι έγινε ρε τι κάνατε τόση ώρα πάνω;
Ε- Μιλούσαμε.
Μ- Μιλούσατε η.....
Ε- Μιλούσαμε!
Π- Ας κάνουμε πως το πιστεύουμε... Είπε πονηρά ο αδερφός μου,μετά από λίγο κατέβηκε και ο Σταύρος και συνεχίσαμε την ταινία.Hiii guys!
Πώς σας φάνηκε το κεφάλαιο; Ελπίζω να σας άρεσε...τι λέτε να γίνει στο επόμενο επεισόδιο με τα παιδιά μας😏😏;
DU LIEST GERADE
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasyΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...