🔞 Ακατάλληλο περιεχόμενο αν είστε κάτω από 13 μην το διαβάσετε περιέχει σκηνές σεξ🔞
Εμμανουέλα pov
Αφού φύγανε τα παιδιά και η Στεργία με τον Πέτρο πήγαμε να βάλουμε μπιτζαμες.
Σ- Λοιπόν...που είχαμε μείνει? Λέει και με κοιτάει πονηρά.
Ε- Ξες πολύ καλά! Τον λέω με πονηρό βλέμμα και αρχίζω να τον φιλάω! Με κόλλησε στον τοίχο και ξεκίνησε να με φιλάει στον λαιμό... νιώθω το σώμα μου να παίρνει φωτιά! Είχα να νιώσω πολύ καιρό έτσι! Του έβγαλα σιγά σιγά την μπλούζα και άρχισα να τον φιλάω στον λαιμό,μου κατέβασε τις τιράντες και με έβαλε κάτω...ο φίλος του είχε μεγαλώσει καθώς τον έτριβα με το χέρι μου ενώ αυτός άρχισε να μου αφερει την μπιτζαμα με το εσώρουχο! Ένας αναστεναγμός μου ξέφυγε καθώς με φιλούσε στον λαιμό,του έβγαλα την μπιτζαμα με το μποξερακι...μπήκε μέσα μου με μια κίνηση και συνέχισε να με φιλάει στον λαιμό.
Ε- Ποιο γρήγορα μωρό μου!
Σ- Θα μπορούσα να σε έχω ώρες από κάτω μου να σε γαμαω!
Άρχισε να μου πιπιλαει το στήθος καθώς άρχισε να κατεβαίνει και να τρίβει το γατάκι μου άρχισα να νιώθω την υγρή του γλώσσα να παίζει με την κλειτορίδα μου και η πλάτη μου είχε γίνει τόξο.
Ε- Οοοο... Όχι άλλο μωρό μου θα τελειώσω.. Σταύρο... Σταύρο σταματά!
Σ- Θα σε κάνω να τελειώσεις δύο φορές μωρό μου! Είπε με σατανικό χαμόγελο και πλέον η γλώσσα του είχε γίνει ένα με την κλειτορίδα μου χωρίς να σταματάει! Αφού ανέβηκε πήρα την κατάσταση στα χέρια μου και ανέβηκα πάνω του,συνέχισα να τον φιλάω στον λαιμό καθώς έπαιζα τον φίλο του!
Σ- Οοο Εμμανουέλα...το κάνεις το...τόσο καλ-
Ε- Το ξέρω μωρό μου. Του λέω πριν προλάβει να τελειώσει αυτό που έλεγε και άρχισα να τον φιλάω με μανία.
Ε- Σε θέλω μωρό μου!
Σ- Και εγώ! Πολύ! Λέει και ανέβηκα πάνω στον φίλο του.
Σ- Αχχχ μωρό μου το κάνεις τόσο τέλεια! Λέει και του ξεφεύγει ένας αναστεναγμός. Ανέβηκε από πάνω μου και ξεκίνησε να με φιλάει στον λαιμό καθώς άρχισε να παίζει με το γατάκι μου, κατέβηκε όλο και ποιο κάτω και ένιωθα την υγρή του γλώσσα να παίζει με την κλειτορίδα μου για ακόμη μια φορά.
Ε- Σταύρο...τε- τελειώνω! Λέω τραυλιζοντας καθώς η πλάτη μου είχε γίνει τόξο.
Σ- Θα τελειώσουμε μαζί μωρό μου. Λέει και μου βάζει τον φίλο του με μια κίνηση και τον νιώθω μέσα μου...συνέχισε να με φιλάει στον λαιμό και αφού τελειώσαμε και οι δύο ξάπλωσε δίπλα μου.
Ε- Σήμερα ήταν καλύτερα από τις άλλες φορές. Λέω πονηρά.
Σ- Μου είχε λείψει μια τέτοια νύχτα! Λέει και βολευομαι στην αγκαλιά του.
Ε- Σ'αγαπαω μωράκι μου. Καληνύχτα.
Σ- Και εγώ! Καληνύχτα αγαπούλα μου. Μου είχαν λείψει αρκετά τέτοιες καυτές νύχτες! Αλλά λόγο των παιδιών δεν γίνεται να το κάνουμε συνέχεια...μας ακούνε. Την επόμενη ξύπνησα και αφού ντύθηκαν πήγα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα και κατέβηκα να φτιάξω πρωινό. Μετά από λίγη ώρα κατέβηκε και ο Σταύρος.
Σ- Καλημέρα αγαπούλα μου! Μου λέει δίνοντας μου ένα φιλί στο στόμα.
Ε- Καλημέρα μωράκι μου.
Σ- Δεν λέμε τον κολλητό μου να τους κρατήσει άλλο ένα βράδυ εκεί? Λέει και τον κοιτάω με σηκωμένο φρύδι.
Ε- Οοοο έλα τώρα... Μπορεί να μας πάρουν χαμπάρι τα παιδιά βρε μωράκι μου.
Σ- Λες και δεν ξέρουν τι κάναμε χθες...
Ε- Δεν είπα αυτό απλά δε χρειάζεται να κινουμε υποψίες. Εντάξει μπορεί να είναι ολόκληρα παιδιά αλλά δεν χρειάζεται να μας πάρουν χαμπάρι!
Σ- Χθες ήταν πολύ ωραία μωράκι μου!
Λέει με πονηρό χαμόγελο και σέξι φωνή.
Ε- Σταύρο...ξες τι μου έχει λείψει?
Σ- Τι?
Ε- Να μαζευόμαστε με τα παιδιά στο σπίτι να αράζουμε. Όπως τότε.
Σ- Και τώρα μπορούμε να το κάνουμε. Λέει και ρολαρω τα μάτια μου,πως θα το κάνουμε αφού έχουμε τα παιδία? Αυτός ο άνθρωπος ποτέ δε θα αλλάξει μου φαίνεται.
Ε- Και τα παιδιά? Λέω και τρώω λίγο από την κρέπα μου.
Σ- Πάνω.
Ε- Αχχχ δε θα αλλάξεις ποτέ εσύ ίδιος θα μείνεις. Λέω και μου κάνει γκριμάτσα αδιαφορίας. Γιατί όλοι οι άντρες πρέπει να είναι ίδιοι μεταξύ τους? Σαν μωρά κάνουν είναι αυτό που λένε από τα πέντε και μετά μόνο μπόι παίρνουν. Μετά από λίγη ώρα ήρθαν ο Γιώργος και η Ίρις σπίτι.
Ι,Γ- Καλημέρα.
Σ- Καλημέρα.
Ε- Καλημέρα λουλουδάκια μου! Πώς περάσατε χθες? Λέω και κοιτάω πονηρά την Ίρις... κοκκίνισε από την ντροπή της.
Γ- Τελεια! Εσείς τι κάνατε?
Ε,Σ- Εεεεμμμμ... Λέμε και κοιταζομαστε μεταξύ μας.
Ι- Κατάλαβα, Γιώργο πηδηχτηκαν στο είπα ότι θα γίνει. Λέει η Ίρις και άρχισαν να γελάνε.
Σ- Ενω εσύ μουσιτσα που φιλιοσουν στο μπάνιο? Μετά για εμάς λες. Λέει ο Σταύρος και κέρδισε μια δολοφονική ματιά από την Ίρις.
Ε- Γκχμμ ποιον σου θυμίζει αγάπη μου?
Σ- Εμας φυσικά.
Ε- Και εμείς τα ίδια και χειρότερα κάναμε στην ηλικία σου μην αγχώνεσαι.
Σαν χθες μου φαίνεται που ο θήλαζα τον Γιώργο και ο Σταύρος κυνηγούσε την Ίρις μην κάνει καμία ζημιά. Πώς πέρασαν τόσο γρήγορα οχτώ χρόνια?
............................................................................
Ίρις pov
Πώς γίνεται να ξέρει ο μπαμπάς? Τι φάση? Μήπως όντως έκαναν γα ίδια? Έχουν πολύ πλάκα και οι δύο, νομίζουν ότι δε τους πήραμε χαμπάρι! Σαν 18χρονα φέρονται αλλά δεν είναι κακό ίσα ίσα περνάνε καλά. Αύριο πάλι σχολείο. Ευτυχώς πλησιάζουν τα Χριστούγεννα!
Από Πανούλης 😼
Μωρό μου θα έρθεις να κοιμηθούμε αγκαλιά 😏?
Προς Πανούλη 😼
Μπαα προτιμώ να κοιμηθώ και μόνη μου.
Από Πανούλης 😼
Θέλω τόσο πολύ να κοιμηθώ στην αγκαλιά σου απόψε🥺!
Προς Πανούλη😼
Αγαπη μου πάω για ύπνο! Τα λέμε αύριο 😉.
Έλα τώρα αφού θέλεις παραδεξου το!
Σταματά εσύ! Άλλος ένας ο οποίος δε θα αλλάξει ποτέ! Έχει δίκιο η μαμά μου όλοι μαλάκες είναι,καλά όχι όλοι αλλά οι περισσότεροι. Αλλά ρε φίλε έχει ένα σώμα...ΜΜΜ να είχε σαντιγύ πάνω στους κοιλιακούς του και...αχχχ μόνο που το σκέφτομαι... Νιώθω υγρή... Αχ Πάνο ωραία τα κατάφερες πάλι. Την επόμενη μέρα ξύπνησα και πήγα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα,και κατέβηκα να φάω πρωινό. ΜΜΜ κρέπες μου μυρίζει.
Ι- Καλημέρα μαμά. Λέω και την δίνω ένα φιλί στο μάγουλο.
Γ- Καλημέρα.
Ε- Καλημέρα παιδάκια μου. Λέει και μας αγκαλιάζει και τους δύο αφού είχαμε κάτσει στο τραπέζι,μακάρι να ήμουν σαν την μαμά και τον μπαμπά αυτοί τουλάχιστον είχαν δικό τους σπίτι. Δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου το προχθεσινό που έγινε στο μπάνιο...
Γ- Μαμα εγώ φεύγω. Λέει ο Γιώργος.
Ε- Να προσέχεις και αν γίνει κάτι πάρε με τηλέφωνο! Λέει η μαμά και ο Γιώργος έκλεισε την πόρτα.
Ι- Μαμα...να σε ρωτήσω κάτι?
Ε- Ναι κορίτσι μου.
Ι- Εσυ με τον μπαμπά...φιλιοσασταν στην τουαλέτα παλιότερα?
Ε- Πολλα κάναμε στην τουαλέτα τότε...
Ι- Οπως και το Σάββατο? Λέω και η μαμά μου έχει γίνει σαν ντομάτα από την ντροπή της...
Ε- Ηταν μια στιγμή αδυναμίας αγάπη μου,όταν έρθεις σε αυτή την θέση θα καταλάβεις. Ακούσατε κάτι? Λέει η μαμά μου μη μπορώντας να με κοιτάξει στα μάτια καθώς εγώ έβαζα μπουφάν για να φύγω.
Ι- Σας είδαν η Ηρώ με την Κέλλυ να μπαίνετε στο μπάνιο και να κλειδώνετε την πόρτα.
Ε- Ενταξει ναι...φιλιομασταν.
Ι- Και γιατί δεν πήγατε στο δωμάτιο σας?
Ε- Γιατί αν πηγαίναμε στην κρεβατοκάμαρα θα γινόταν χειρότερα. Άντε πήγαινε μην αργήσεις. Να προσέχεις.
Ι- Τα λέμε το μεσημέρι. Λέω και κλείνω την πόρτα. Ο Γιώργος μπορεί να είναι μικρός αλλά έχει προχωρήσει σε όλες του τις σχέσεις...ξέρουμε τα πάντα για το σεξ και αυτός αλλά και εγώ,όμως έχει δίκιο η μαμά καλύτερα να μη τα ξέρουμε όλα. Αν πήγαιναν στην κρεβατοκάμαρα θα το έκαναν γι'αυτό πήγαν στο μπάνιο, τουλάχιστον το έκαναν το βράδυ. Φτάνω στο σχολείο και πάω στο παγκάκι που ήταν τα κορίτσια και ο Πάνος με τον Ηλία και τον Βαγγέλη.
Ι- Καλημέρα!
Σ- Καλημέρα.
Π- Καλημερα μωρό μου! Λέει ο Πάνος και με χώνει στην αγκαλιά του. Η μυρωδιά του είναι τόσο ωραία που εθίζεσαι! Χτύπησε κουδούνι και μπήκαμε μέσα για μάθημα. Πωωω πάλι με αυτή την ξυνή έχω πρώτη ώρα, δυστυχώς η Δευτέρα ξεκινάει με ανατομία πρώτη ώρα...ότι χειρότερο! Τις μισώ τις δευτέρες. Καθόμουν με την Ελένη και την Βάσια και μιλούσαμε κλασικά για γκομενάκια.
Ι- Και ναι ρε συ από το Σάββατο τα έχουμε.
Ε- Για πες πως πάει? Λέει η Ελένη με πονηρό βλέμμα και η Βάσια κούνησε το κεφάλι της πονηρά.
Ι- Μια χαρά!
Β- Πρόσεχε μη φας τα μούτρα σου μόνο με τον Πάνο.
Ι- Μην ανησυχείς. Λέω και η καθηγήτρια μας κάνει παρατήρηση.
Κ. Γκ- Μιχαλοπούλου, Αναστασιάδου και κοτζαφιλιου έξω! Γαμω το σπίτι της πρωί πρωί.
Ι- Κυρία όλη η τάξη μιλάει εμείς σας πειραξαμε?
Κ. Γκ- Ναι εσείς με πειραξατε,βγείτε έξω. Λέει και παίρνουμε τις τσάντες μας και φεύγουμε. Άι στο διάολο μαλάκο!Καλησπέρα παιδιά ελπίζω να είστε όλοι καλά! Τι λέτε να γίνει στο επόμενο κεφάλαιο με το ζευγαράκι μας😏? Τι λέτε να κάνουν η Εμμανουέλα με τον Σταύρο? Σας περιμένω στο επόμενο κεφάλαιο!
YOU ARE READING
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasyΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...