Μάρκος pov
Όταν είδα την Ειρήνη πρώτη φορά δεν ξέρω αλλά...μου άρεσε! Είναι πανέμορφη.Κάποιος δάγκωσε την λαμαρίνα.
Ναι ρε δεν ξέρεις...!? ΧΑΧΑΧ τεκαν.
ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ!
Από την άλλη όταν το συζήτησα με τον κολλητό μου μου είπε να της τα ζητήσω. Τα παιδιά έχουν την πιο γαμάτη παρέα! Εγώ με την δική μου δεν είμαστε τόσο δεμένοι μεταξύ μας. Πήγαμε στο σπίτι της Ειρήνης και αράξαμε, πήραμε πίτσες και λέγαμε χαζομάρες μέχρι που αρχίσαμε να παίζουμε αναπτήρα. Πολύ γέλιο και κυρίως...
ΠΟΛΛΈΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ!
Ανα γεια σου.
Ι- Μαρία,ποιος πιστεύεις ότι από δω έχει κρυφό κρας?
Ε ΟΧΙ!
Ουπς...καιρός ήταν.
Η Μαρία προφανώς και έδωσε σε εμένα τον "αναπτήρα" και έκανα νόημα στην Ίρις του τύπου θα τα πούμε μετά εμείς οι δύο!
Μ- Μάρκο ποιος πιστεύεις από εδώ ότι έχει κρυφή σχέση?ΕΕΕΜΜΜ...
Τεράστιες αποκαλύψεις βασικά που δεν πρέπει να γίνουν ακόμα!
Τώρα σε ποιόν το δίνω?
............................................................................
Ηρώ pov
Μ- Μάκρο ποιος πιστεύεις από δω ότι έχει κρυφή σχέση?Σιγή... κανένας δεν μίλησε και ο Μάρκος με κοίταξε με ένα περίεργο βλέμμα. Είναι ο μόνος που ξέρει! Στα παιδιά δεν έχουμε πει ακόμα κάτι. Κοίταξα τον Δημήτρη εκείνος κοίταξε εμένα και εγώ κοίταξα τον Μάρκο.
Δεν ήξερα πως να αντιδράσω. Μου έδωσε τον "αναπτήρα" και όλοι εκτός του Δημήτρη γουρλωσαν τα μάτια τους!
Μπράβο Ηρώ και μετά λες την Κέλλυ.
Άλλο αυτό! Η Κέλλυ όμως γενικός είναι λίγο μυστικοπαθείς! Κούνησα καταφατικά το κεφάλι και κοίταξα κάτω αμήχανα.
Η- Ναι...όντως έχω σχέση με τον Δημήτρη εδώ και τρείς μήνες. Την νύχτα που ήπιαμε και γίναμε όλοι λιώμα και έγινε ότι έγινε μετά τα φτιάξαμε.
Αναφώνησα και κοίταξα τον Δημήτρη ενώ εκείνος χαμογέλασε.
Κ- ΚΑΛΑ ΜΩΡΉ ΠΑΡΔΑΛΟ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΤΟ ΛΈΤΕ ΤΌΣΟ ΚΑΙΡΌ?
Δ- Θέλαμε να δούμε πως θα πάει...θα σας το λέγαμε στα κοντά.
Β- Αδικαιολόγητος...Έχει δίκιο.
Συγγνώμη που θέλαμε να δούμε πως θα πάει δεν ξέραμε ότι θα σας πείραζε.
Ι- Μάρκο εσένα δε σου αρέσει καμία?
Μ- Μπαα...
Ι- Έλα σε ποιον τα πουλάς αυτά.
Μ- Καλά θα σου πω αλλά μη το πεις πουθενά.
YOU ARE READING
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasyΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...