Έχει περάσει το μισό και παραπάνω καλοκαίρι και κοντεύει χειμώνας! Φέτος τελειώνουμε την σχολή επιτέλους. Τέλος πάντων...αφού μείναμε μόνοι μας με την Εμμανουέλα πήγαμε στο δωμάτιο της και βάλαμε να δούμε ταινία στον υπολογιστή καθώς είχαμε ξαπλώσει στο κρεβάτι,άρχισα να την φιλάω παθιασμένα και ανταποκρίθηκε καθώς άρχισα να της τρίβω την περιοχή με αργές κινήσεις ένας αναστεναγμός ξέφυγε από το στόμα της. Πέσαμε για ύπνο και την επόμενη μέρα σηκώθηκα χαρούμενος να φτιάξω πρωινό και μετά από λίγο ξύπνησε και η Εμμανουέλα και φάγαμε πλυναμε τα πιάτα και αραξαμε στην τηλεόραση,μετά μαγειρέψαμε και φάγαμε καθώς είχαμε κανονίσει με τα παιδιά να πάμε για ποτό το βράδυ.
............................................................................
Εμμανουέλα pov
Ξυπνήσαμε το απόγευμα και ντυθηκαμε καθώς περιμέναμε τα παιδιά για να πάμε στο μπαράκι...πριν έρθουν αφού είχαμε χρόνο με πήρε αγκαλιά ο Σταύρος και άρχισα να τον φιλάω στον λαιμό με αποτέλεσμα να τον κάνω πιπιλία όπως και εκείνος. Μετά από λίγο ήρθαν τα παιδιά.
Ε- Σταύρο πρέπει να σταματήσουμε τα παιδιά ήρθαν.
Σ- Φφφφ δίκιο έχεις.
Ε- Πάω να ανοίξω.
Σ- Καλώς τους!
Μ- Που στε ρε αλάνια.
Σ- Πάμε σιγά σιγά;
Π- Συμφωνώ με την Σωτηρία.
Σ- Πάμε Εμμανουέλα σου έχω νέα για τον δικό μου.
Ε- Για πες.
Σ- θα σου πω στον δρόμο πάμε.Είπε η κολλητή μου και φύγαμε για να πάμε στο μπαράκι,ο Σταύρος έχει πιεί και έχει γίνει ντιρλα! Κάτι μου λέει ότι αυτη η νύχτα δε θα έχει καλή εξέλιξη. Ήταν και δύο κοπέλες εκεί από την σχολή του και άρχισαν να τρίβονται πολύ,έχω αρχίσει να εκνευρίζομαι!
Ε- Μωρό πάμε λίγο στο μπάνιο να ρίξεις λίγο νερό στο πρόσωπο σου!
Σ- Λα λα λα λα...πάμε στο μπάνιο ναι. Όχι να μην πάμε καλύτερα. Έχει πιεί τόσο πολύ που δεν ξέρει τι λέει. Αχ τι θα τον κάνω.
Ε- Έλα αγάπη μου πάμε. Του λέω καθώς τον τραβάω να τον πάω στο μπάνιο για τους άντρες να τον βοηθήσω να ρίξει λίγο νερό στα μούτρα του έχει γίνει χάλια. Δεν ξέρει καν που βρίσκεται!
Σ- Όλα καλά με τον Σταύρο Εμμανουέλα;
Ε- Έχει γίνει ντιρλα κούκλα μου δεν τον βλέπεις;
Σ- Δίκιο έχεις.
Π- Τι ερώτηση είναι αυτή ρε Σωτηρία μας δουλευεις τώρα; Έχει γίνει χάλια δεν ξερει τι λέει και που βρίσκεται. Εγώ θα έλεγα να φεύγουμε σιγά σιγά.
Σ- Δίκιο έχεις γιατί και ο Σταύρος δεν είναι καθόλου καλά. Απαντάει η κολλητή μου καθώς πληρώσαμε για να φύγουμε. Πρέπει να βοηθήσω τον Σταύρο να κάνει μπάνιο αλλά δε θέλω να τον δω χωρίς εσώρουχα,έτσι φώναξα τον Πέτρο να τον κάνει μπάνιο.
Π- Έλα φιλαράκο να σε ξεντυσω.
Σ- Λα λα οπααα,όχι δε θέλω φοβάμαι μη με δεις γυμνό.
Π- Α καλά δεν πας καλά. Πόσο έχεις πιει;
Σ- Δεν ξέρω, 1,2,6,10 πολλά έχω πιεί.
Π- Εμμανουέλα έλα λίγο!
Ε- Τι έγινε;
Π- βοήθησε με να του βγάλω το παντελόνι.
Ε- Όχι δεν μπορώ να το κάνω αυτό!
Π- Βρε έλα τώρα που δεν μπορείς.
Ε- Καλά. Απαντάω εκνευρισμένη και αφού τον βοήθησα βγήκα από το μπάνιο. Δυστυχώς είχε πιει παρα πολύ ο Σταύρος με αποτέλεσμα να κοιμηθεί και να έχει δίπλα του την λεκάνη για τα ρούχα. Την επόμενη μέρα ξύπνησα και κατέβηκα να φτιάξω πρωινό καθώς ο Σταύρος κοιμόταν μέχρι το μεσημέρι...χθες γυρίσαμε αργά και ήταν τυφλά στο μεθύσι. Δεν ήξερε καν τι έλεγε! Ανέβηκα πάνω να πάρω καθαρά ρούχα και μπιτζαμες...
Σ- Καλημέρα μωρό μου. Είπε με την βραχνή φωνή του,πως να αντισταθώ εγώ τώρα να μην τον φιλήσω;
Ε- Καλημέρα αγαπούλα πως είσαι;
Σ- Λίγο το κεφάλι με πονάει αλλά νταξ.
Ε- Χθες είχες γίνει χάλια. Και έκανες και εμετούς όλη νύχτα.
Σ- Το ξέρω. Ξέφυγα από το μέτρο. Πάω τουαλέτα και να πάρω κάνα algofren! Είπε καθώς εγώ μαζί με αυτόν πήγαμε προς το μπάνιο,ευτυχώς που έχω κάτι σαν κουρτίνα και δεν με είδε έτσι μπήκα κατευθείαν για μπάνιο. Αφού τελείωσα βγήκα και ντύθηκα καθώς ο Σταύρος ετοίμαζε ρομαντικό δείπνο...δεν του το είχα!
YOU ARE READING
Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων
FantasyΠάντα του άρεσα...παντα με έβλεπε κάτι παραπάνω από φίλη από τότε που ήμασταν γυμνάσιο, έχει συναίσθημα για εμένα...μου το έδειχνε! Ο κρυφός έρωτας των δύο φίλων! Η Εμμανουέλα έχει ερωτευτεί τον κούκλο Σταύρο όπως και εκείνος την Εμμανουέλα. Τι θα γ...