2.Bölüm|Durgun deniz

135 55 14
                                    

Açıklama aşağıda keyifli okumalar ;)

Açıklama aşağıda keyifli okumalar ;)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnstegram hesapları:
@yusra.sakin
@ruzgar_keskin_.818
@cevapsiz_sorular_offical_818
@askin_kara._74

"Ne yaptın sen?."Bana öyle bir bakıyordu ki sanki oyuncağını elinden almışım gibi ne kadar tatlı olduğunun farkında mı yada ben mı yanlış anlıyorum?


"Yapmam gerekeni ölecektim be." bana sanki başarısız bir vakaymışım baktı ne dedik sanki adama bak hayır hem zorla getir hem kız. "Baş belası şimdi al o sigarayı ve bana ver." haspam. Tabi bir dakika yaa.

"Tabii aç bakayım kapıyı alayım." bana umursamaz bir tavırla bakmaya başladi hay o tavrı alır trafoyla sakinim. "Senin derdin belli oldu sus ve evini tarif et." sıktı ama ya.

"İstemiyorum kafan mı kıt ya? Aç kapıyı." dedim ve kapıyı açmaya çalıştım ama nafileydi tabiki gene o soğuk sesle bu çocuk başka bir ses tonu ile konuşamaz mı? Hani duygu denen şey var o da yok ne oldu niye bu kadar merak ediyorum ben meraklı bir insanım sonuçta."Olmaz evin nerde söyle artık? " o mavi gözler çok güzeldi çok dertlerini öğrenecektim eninde sonunda uzun bir of çektim.

"İyi sana sağ sol yapıcam." hafifçe güldü ama bu gülüşün sahte olduğunu ikimizde biliyorduk acaba nasıl gülüyordu ay banane banane neyse sormazsam ölecektim. Ve sordum hadi bismillah.

"Neden öyle dedin?" bana anlmayarak baktı salak teşhisi konuldu "Ne?." açıkla yüsra kızım.

"Şey bende ölmeyi denedim bir işe yaramıyor dedin nedenlerini merak ettim." bana kısaca baktı ve yola bakmaya devam etti.

"Öylesine." yalan söylüyordu bunu o da biliyordu "Yalan söyleme bari." dedim bana gene o donmış denizleriyle baktı "Seni ilgilendirmez." deyip kestirip attı iyi be ne halin varsa gör.

Merakıma edeyim hep başıma bela oluyordu zaten."Sağdan sonra sola dön." Sert bir şekilde söylemiştim oh olsun ama dediği cümle ile sinir,ne unuttum lan noluyo "Emredersiniz güzelim." Güzelim güzel bir cümleydi ve bu hoşuma gitmişti hafifçe gülümsedim ve yola bakmaya başladım. Düşünüyordum onu, geçmişini, acılarını.
Düşüncelerimi gene soğuk sesi böldü. "Burası mı?" Evin önüne gelmiştik zaten fark etmeyecek kadar dalmıştım demek.
"Evet." bana dönüp sırıtmaya başladı bu sırıtmaları alcam bir taraflarına o olacak. "Buyrun o zaman davet mı lazım?"

Ay haspam sakinim bu çocuk beni sinir etmekten başka bişey yapmıyordu. Arabadan indim ve yağmurun altında kollarımı açtım yağmurun beni ıslatmasına izin verdim annem bana dokunuyormuş gibi yana baktığımda gözlerini kısmış şekilde bana baktığını gördüm sonra konuşmaya başladı.
"Ölmek mi istiyorsun sırılsıklam oldun?" ona baktığımda onun da sırılsıklam olduğunu gördüm ve tişörtü ona yapışmıştı mübarek ona bakıp üstünü işaret ettim "Kendine baksana sen." sanki böyle ölünüyordu. umursamaz bir tavırla "Bana bişey olmaz." nah olmaz ama bunu demeyecektim ne hali varsa görsün be öküz."Hıhı."Bana bakmaya devam etti. Tebessüm bir an tebessüm etti yok be bana öyle gelmiştir aynen aynen kimi kandırıyorum ya gülmedi evet ama tebessüm etti işte bana bakmaya devam ediyordu. Uzun süre aramızda bir sessizlik oluştu sonra o sessizliği o bozdu.

CEVAPSIZ SORULAR (DÜZENLENECEK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin