Barış akarsu-Islak ıslak
Barış akarsu-Mavi
Tan taşçı-Nasıl sevicem?
Sezen aksu-Yandı içim
Cem yenel-Seni o gökyüzüne ben koydum...
Aslında o kadar çok şarkı yazarım ki bu bölüme ama çok sevdiğim biri şey demişti 'Şarkılar özeldir paylaşılmaz..' diğer şarkılar da yekta ve dalya'ya özel kalsın;)Keyifli okumaları🌸
'Öyle çekip gitmek içinden bir parça bırakıp çekip gitmek herkes yapamazdı... '
Y.Yektanın canı sıkkındı fark ediliyordu her türlü çok yorulmuştuk o yüzden uyumak istediğinde üstüne gitmedim. Sımsıkı sarılıp göğsüme yasladım birdaha onsuz uyumak istemiyordum dün olanlar bana travma yapmıştı galiba. İzledim o güzel yüzünü uzun uzun kaşının orda yara izi vardı yaramazlıktan mı yoksa çocukluğunda babasından çektiklerinden mi olmuştu sormak istemiştim. O benim bütün sırlarımı öğrenmişti. Peki ben onun bütün acılarını, sırlarını öğrenmiş miydim? Hayır. Öğrenmeliydim uyanınca soracaktım herşeyi annesi ile arası nasıldı mesela hiç bahsetmemişti bildiğim tek şey annesinin hiçbir şeyin farkında olmadığıydı. Şeyma peki? O neden böyleydi? Düşününce ne kadarda uzaktı yekta bana.
Beyaz saçlarının boyası akmıştı onun saçını boyayabilirdim hem o zaman da konuşurduk. Yavaşça kalktım yanından zaten uykusu bazen çok ağır oluyordu fark etmedi bile şükür.
Üstüme onun hırkasını geçirip çıktım evden ne zor birkaç gün geçirmiştik böyle benimle o kadar çok ilgilenmişti ki sanki artık onsuz yapamazmışım gibi geliyordu oysa bu hayattaki en önemli kuralımdı benim herkes olmadan da yaşamayı bileceksin hep bunu kendime hatırlatırdım ama işte hiç bu kadar güzel sevilmemiştim ki böyle çok güzel seviyordu. Sanki babam olsa böyle severdi. Bana herşey olmuştu. Görünüş olarak anneme çok benziyordu. Bunu söylememiştim ama o kadar çok mutlu oluyordum ki annemle aynı göz rengi tonuna sahipti bazen bakarken dalmamın nedenlerinden buydu belki de.
Beyaz saç boyasını alıp birkaç aburcubur da ekleyip evin yolunu tuttum güzel bir film konuşmadan önce iyi gelebilirdi. Abartmanın dışında beni bekleyen yekta şaşırtmıştı bir şey mi olmuştu?
"Nerdeydin yanımda göremeyince kafayı yedim." gerçekten korkmuş gibiydi. Kabus mu görmüştü yine? Bu aralar ikimizde iyi değildik kabuslar peşimizi bırakmıyordu. Sınavdan sonra tatile gitme fikri cazip gelmişti. Babası umrumda değildi gerekirse sevgilimi kaçırırdım aaa. Abartma abartma. Sus iç ses. Sustuk gıcık.
İnsan iç sesiyle kavga eder miydi? Evet maalesef ben ediyordum çünkü kendisi çok gıcıktı.
"Markete gittim sevgilim uyuyordun derin bende uyandırmak istemedim. Saçını boyamak için boya veee film izlemek için bir şeyler aldım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEVAPSIZ SORULAR (DÜZENLENECEK)
Teen Fictionİki deli,iki yaralı,iki yalnız ikiside ölüme aşık ikisininde ruhu yok kalpleri yok o kalpler o ruhlar nasıl canlanacak nasıl olacak kimse bilmiyor ölüm mezarlıklar hüzün yeridir ama kim bilir mezarlıklar iki ruhu iki kalbi yeniden nasıl canlandıraca...