Ay sonda gülmekten kesinlikle yanlış yazdım. Umarım şu wattpad olayı bir an önce çözülür be içim yanıyor içim evim yıkıldı başıma evim neyse okuyun be belki son okumalar bunlar aaaaaaaaa şaka....
Bölüm şarkıları
Herkes gider mi?
Deniz toprak:Diz dize
Kolpa:Unutmadım
Can kazaz:Bunca yıl
Aşkın yalanmış
Öykü gürman:Deniz gözlümMelis'ten
Gerçekten bu doğru muydu? Bu çift çizgi gerçek miydi? Hamileydim. Hamile kimden olduğunu biliyordum ama şuan anıldığım kişi rüzgardı. Ama ben ondan hamile falan değildim o bana elini bile sürmemişti o beni hiç istemedi. Napacaktım şimdi ondan diyecektim herkese o zaman onu elde edebilirdim. Bu plan bu sefer işlerdi. O kızda onu asla istemezdi kim ister ki? Oyunu söylemiş olmalıydı rüzgar çünkü halit delirmişti. Meriç'ten almıştım haberleri. Onu parmağımda oynatmak çok zevkliydi. Herşeyden haberim oluyordu. Ve bunu zevk alarak taçkandırıyordum. Onunla uzun süredir yatak arkadaşı olmuştuk hatta baya uzun süredir ondan başkasıyla yatmamıştım istememiştim. Bunun ne olduğunu biliyordum. Ama babam bana bu hayatta bir şey öğretmişti. Hırsın sevgini dahi geçebilir. Sevgin seni hiçbir zaman ele geçirmesin. Bununla büyüdüm ben. Bunlarla büyüdüm. Ne kadar da acı ama. Sevgi yoktu. Hırs, kin ve öfke sadece bu üç duyguyu tatmama izin verilmişti bu evde. Bende tattım.
Çocuk Meriç'tendi. Ama bunu ona söyleyemezdim. Söylersem onu isterdi ve planım alt üst olurdu. Ama ona ihtiyacım vardı. Onun sevgisine içimde kilitlediğim sevgime. Aradım onu.
"Meriç akşam yanıma gel acil." cevap vermesine izin vermeden kapattım yüzüne.
Şimdi planı devreye sokmalıydım. Parti hazırlıklarına başladim. Rüzgar olmasa da olur partide şuan o salak kızın yanında olmalıydı. Haber onlara da uçardı gerçi o uçmadan ben kendim söylemeyi tercih ederdim. Bütün isteklerimi organizasyon şirketine bildirdikten sonra insanları çağırdım. Bunların olması akşamı bulmuştu ve meriç gelmişti.
Gelir gelmez öpmüştü beni. Mutlu olmuştum. Olmamlıydım sevgiye yer yoktu melis unutma melis.
"Hoşgeldin sana acil bir şey demem lazım." beni kucağına alıp koltuğa oturdu. Boynuna sarıldım yüzündeki hayal kırıklığını görmek istemeyecek kadar zayıftım.
"Hamileyim rüzgardan. " tenimi okşayan eli durdu. Herşey o an durdu. Bir hırs uğuruna. Mahvettiğim aşka bakamadım kafamı dahi kakdırmadım mis kokulu boynundan. Ben kötü bir kızdım ve değişmeyecektim. Kötü kızları kötü adamlar sevmeliydi. İyi adamlar değil meriç gibi iyi adamlar. Rüzgar kötü bir adamdı. Ondandır bu kadar ısrarım belki de. Bunu inkar etse de öyleydi.
"Tebrik ederim güzellik. Hayırlı olsun senden çok iyi anne olur." yapma bunu bana yapma canımı yakıyor ne olur.
"Teşekkür ederim yarın açıklayaağım herkese sende gel." bana öyle bir sarıldı ki. O an anladım bana veda etti gelmeyecekti orda yalnız kalacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEVAPSIZ SORULAR (DÜZENLENECEK)
Teen Fictionİki deli,iki yaralı,iki yalnız ikiside ölüme aşık ikisininde ruhu yok kalpleri yok o kalpler o ruhlar nasıl canlanacak nasıl olacak kimse bilmiyor ölüm mezarlıklar hüzün yeridir ama kim bilir mezarlıklar iki ruhu iki kalbi yeniden nasıl canlandıraca...