Yorum ve vote atmayı unutmayın keyifli okumalar 🍀
Bu bir vedaydı bu bir yalvarıştı bu nefes kesen bir vedaydı... 🥀
İnstegram hesapları:
@yusra.sakin
@ruzgar_keskin_.818
@cevapsiz_sorular_offical_818
@askin_kara._74O gelmişti rüzgar gelmişti mert beni hemen eli ile susturmuştu. Boğazımı bırakmıştı ama şimdi de rahat nefes alamıyordum Allah kahretsin rüzgar pes eder gider diye iki dakika falan öyle durduk ama rüzgarın sesi gene gelmeye başladı.
"Yüsram açar mısın artık içerdesin işte hadi güzelim önemli. "
Bende seni istiyorum şuan rüzgar bende.
Mert hiçbir şey demeden önce cebinden bişey çıkardı başta anlamasam da güneş vurunca parlayan şeyi gördüm Allah kahretsin elinde çakı vardı.
Bana döndü ve ağzımı açtı. Sonra yavaşça kulağıma yaklaştı ve konuşmaya başladı onu şuan alt edebilirdim ama elinde o keskin şey varken sadece ben yada rüzgar zarar görürdü bu da son isteyeceğim şeydi."Şimdi hiçbir şey yokmuş gibi davranacaksın kapıyı ona aç ve içeri davet et. Bişey anlarsa ikinizde yanarsınız."
Keşke dedim içimden keşke beraber yansak şuan yapabileceğim tek şey onaylamak olacağı için başımı hafifçe sallamaktan başka bişey yapamadım.
Beni sertçe kapıya itip başıyla kapıyı işaret etti rüzgarın sesi hala geliyordu neden gitmiyordu ki.(Rüzgarın ağzından)
İçerdeydi bundan emindim ama neden açmıyordu az önce sesini duyar gibi olmuştum ona vermem gereken bir şey vardı evet artık bu kolyeyi taşıyamıyordum güvenebileceğim tek kişi oydu bu konuda bu yüzden geri dönmüştüm sert davranmıştım ama elimden başka bişey gelmiyordu ona bu kadar çekilirken başkasina aşık olması başka napacaktım ki.
Kapıyı defalarca tıkladım telefonuna aradım ama açan yoktu madem öyle beklerdim yada çıkmadan çaldığım anahtarı kullanırım evet evinin anahtarını her duruma karşı çalmıştım kullanacakken kapıyı açtı saçı darmadağındı bişey olmuştu gözlerim ilk güzel boynundaki kızarıklığa sonra gözlerine tırmandı anlamıştım gözlerinde korku vardı ya içerde biri vardı yada bişi olmuştu kupkuru bir sesle adımı seslenmişti."Rüzgar."Sonra hemen devam etti.
"Ne oldu ne işin var burda? "
Ahh be güzelim hemen onu çektim ve arkama aldım neye uğradığına şaşırmıştı hemen kulağına eğildim ve fısıldadım.
"Hemen evden gidiyorsun ben hallederim."
Şaşırmıştı anlamama şaşırmıştı hadi ama zeki insanız onun yanında salaksam napim?Ama tabiki inatçı keçi kabul etmemişti eder mi hiç huyu kurusun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEVAPSIZ SORULAR (DÜZENLENECEK)
Teen Fictionİki deli,iki yaralı,iki yalnız ikiside ölüme aşık ikisininde ruhu yok kalpleri yok o kalpler o ruhlar nasıl canlanacak nasıl olacak kimse bilmiyor ölüm mezarlıklar hüzün yeridir ama kim bilir mezarlıklar iki ruhu iki kalbi yeniden nasıl canlandıraca...