Wattpad açılır mısın artık? Vpn ile girmek o kadar da zevk vermiyor diğer kitaplara da bolüm gelmiyor zaten delirtmeyin beni neyse okuyun...
Şarkılar:
Soner sarıkabadayı:Buz
Edip akbayram:Hasretinle yandı gönlüm
Galavera deresiRüzgar'dan
Melis bu sefer naneyi yemedin mi? Delirtti artık beni yeterdi bu kadar ben ondan hoşlandığım zaman boş boş davrandı sonra peşimi bırakmadı. Pek konuşmadık dalya ile bu konuyu önemsiz bir hoşlantıydı. Geçip gitmişti.
Evine gittim kapıyı yumrukluyordum artık sakinliğe dair hiçbir şey kalmamıştı. Delirdim! Deli ettiler lan.
"MELİS AÇ LAN ŞU KAPIYI AÇ." Kapı usulca açıldı. Hemen salona geçmişti bu yerdeki peçeteler cam kırıkları da neyin nesiydi?
"Senden değil yalan aldın cevabını git sevgiline yalnız bırakın beni özür de dilerim senden ondan herşeyden." noluyordu be?
"Kafan mı güzel melis?"
"Evet kafam güzel. Allah'ım ya git istemiyorum kimseyi istemiyorum." girdim peşinden.
"Noldu?"
"Yüsra yanlış anlar git hadi." daha önce dalyamı bu kadar düşünseydin.
"Anlat sonra test yaptıracağız." bir anda ağlamaya başladı ağlama sesinden nefret ederdim. Sakin ol dalya için test sonucunu ona sunman lazım yoksa inanmaz çünkü güvenini kırdın.
"M-meriçten bebek ama senden dedim ona hırs uğuruna aşık olduğum adamı harcadım gitti gelmedi birdaha da gelmeyecek meriç yok artık çocuğımun babası." meriç? Arkadaşım olan meriç ne sikko olaylar dönüyordu burda? Meriç ve melis ne alakaydı?
"Git o zaman yanına git herşeyi anlat sana sırtını çevirmez o öyle bir adam değil. Bizim de hayatımızdan çık rica etsem babamı da hallet bir zahmet otur hatalarını telafi et sonra terk et burayı kendine bir hayat kur."
"Bilmiyorum nasıl olacak ben hiç çaba nasıl verilir bilmem ki."
"Şuan yüsrayı geri kazanmak için canımı ortaya koyarım sende öyle yapacaksın dediklerimi yap ben sana Meriç'in yerini bulurum kalk hastaneye gidelim bu test bana lazım başıma bela oldun."
"Tamam teşekkür ederim özür dilerim hırsım beni ele aldı yemin ederim bilmiyorum herşeyi düşünmeden yaptım beni istemeyişini hazmedemedim. " cevap vermedim çıktım evden aşağıda beklemeye başladım. Demek melis ve meriç keşke bu kadar olay olmadan önce farkına varsaydı melis. Şuan benim yapacağım tek şey ve son iyliğim Meriç'i bulmak ve bu testi yapmak.
Gelmişti konuşmadan bindi arabaya. Artık konuşacak bir şey kalmamıştı çok bile konuşmuştuk. Hastanede de sessizdi rahatsız etmedim. Testi yaptırdıktan sonra evine bıraktım. Test daha hızlı çıksın rüşvet vermiştim resmen yapacak bir şey yoktu. Bebek benden değildi. Şimdi aklımdaki diğer planı uygulamak vardı.
"Doruk atacağım konuma gel. İki siyah maske ve iki siyah takım elbise bul gel." cevap vermeden kapattım yüzüne bekle beni sevdiğim bu sefer başka yollara başvuracağım ve bu seni çok sinirlendirecek. Olsun sevdiğim sinirlen sonumuz iyi olsun yeter.
Birkaç saat sonra
Resmen sevdiğim kadını adam kaçırır gibi kaçırmıştım sarhoştu ilk kez onu sarhoş görüyordum zaten pek sevmezdi hatta nefret ederdi. Ama şuan o kadar tatıydı ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEVAPSIZ SORULAR (DÜZENLENECEK)
Teen Fictionİki deli,iki yaralı,iki yalnız ikiside ölüme aşık ikisininde ruhu yok kalpleri yok o kalpler o ruhlar nasıl canlanacak nasıl olacak kimse bilmiyor ölüm mezarlıklar hüzün yeridir ama kim bilir mezarlıklar iki ruhu iki kalbi yeniden nasıl canlandıraca...