10.Bölüm |Uçurum

33 6 4
                                    

Upuzun bir bölümle merhaba uzun süredir yoktum sınavlar ramazan derken bölüm dahi yazamamıştım bu bölüm çok özel bir bölüm yüsranın geçmişinden çok önemli bir anıyı öğreniyoruz hala rüzgarın geçmişi saklı ;)

Sevmez seni sevmekse ben varım sonu uçurum da olsa ölümde olsa varım...

ೋ❀❀ೋ═══ ❀ ═══ೋ❀❀ೋ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ೋ❀❀ೋ═══ ❀ ═══ೋ❀❀ೋ

Mesajları görmüştüm melisin attıkları babası kafam allak bullaktı napacağımı bilmiyordum yerimde rahatsızca kıpırdandım. Dazla kıpırdamış olacağım ki rüzgarda rahatsız olup gözlerini açmaya başladı ona sinirliydim melisin attığı nudeler hala birliktelerse ve bana bunları söylüyorsa düşüncesi bile mahvediyordu üstüne üstlük beni öpmüştü lan ilk öpücük gitti şuan dank etti ilk öpücük gitti lan ve şuan bir ilişkisi vardı yani öyle gözüküyor sormak en iyisi başka napabilirdim ki zaten artık kalkmıştı gözleri şişmiş saçları darmadağındı çok tatlı gözüküyordu ama şuan sinirimi alacak kadar "Noldu bana offf başım." kafasını yastığa gömdü Allah'ım ya bir insan nasıl bu kadar tatlı olur aklıma bir kitapta okuduğum söz geldi.

"Kalp yerine bal peteği olmalı sende yoksa bir adam nasıl bu kadar tatlı olur?" rupi kaur.

Ne kadarda rüzgardı bu söz şuan bal peteğiydi bende buna şaşıran kadın.

Sinirlerim geçmiyordu tatlılığı az geçirdi ama yok telefon hala elimdeydi ve onu görmek dinen öflemi yeniden harlatmıştı.

Onu dürttüm baksın sonuçta dimi?
"Al telefonun çok ses gelince uyanma diye sessize aldım önemlidir belki baya." bana mal mal bakmaya başladı bu çocuk uyanınca böyle mi oluyor be.

"Önemli olduğunu sanmıyorum şeymanın istekleri ve babamın tehditleri bakayım." bu kadar umursamaz oluşu hoşuma gitmişti. Baktı baktı kaşları çatıldı elini sıktı sonra da bana döndü bu nasıl dönüş be adam.

"Ne kadarını kadarın gördün?." neden hesap sorar gibi sormuştu yekta yada belki ilişkisini öğrendim diyedir bilinmez. Hayır bana ihtiyacı olduğunu söylüyordu ama melis ona böyle şeyler atıyordu aklımı kaçırmak üzereydim.

"Üstte gözüktüğü için sevgilinin bir nudesini ve babanın saçma tehdidi işte."
Bozulmuştum sorgular gibi sormasından baya bozulmuştum duvar duvar yıkamıyorum ya ama pes etmeyecektim ilişkisi yada değil ben onu sevgilim yada benim olan bişey olsun diye iyileştirmek istemedim.

"Bir melis benim hiçbir şeyim." devam etmeden sözünü kestim. "Bana açıklama yapma herşey ortada melis senin sevgilin yada değil bir ilişkiniz var mı var ama başkalarını öpmeden ilişkin olduğunu anlasaydın en azından ayıp olmazdı. Ya da o kişiye ihtiyacın olduğunu söylemeden."

Sinirlenmişti ne ya yalan mıydı sanki.

"Yüsra bırak konuşayım. Melis benim hiçbir şeyim bu attığı nudelerde geçen günle alakalı saçma sapan şeyler." babasını açıklamamıştı onun seçimiydi.

CEVAPSIZ SORULAR (DÜZENLENECEK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin