Selam yeni bölüm ile geldim keyifli okumalarrr🤎
Vote ve yorum atmayı unutmayınnn🤎Gitmişti yine ve yine ortada bırakılan ben olmuştum hemde adını sayiklarken.
Neden bunu kendime yapıyorsun be kızım neden bu kadar kısa sürede bağlandın alt tarafı gözleri deniz gibi annen gibi büyülü...
Evet ben körkütük aşık olmuştum hemde benim sonum olacak adama ya o bana aşık mı olmuştu ya da hiç sevmişi midir? Sevmez ki kimse beni sevmezdi çünkü ama o öpüşü neydi? Korkmadığım adam nasıl olmayı becermişti ya ben bir adamı babamdan sonra ilk kez arxukadım ilk kez daha çok öpsün istedim çünkü o dudaklar ilaçtı şifaydı çünkü.
Kaç gün mü geçmişti tamı tamına bir ay geçmişti ne bir mesaj ne de bir arama hiçbir şey yoktu rüzgar ortalıktan kaybolmuş gibiydi gerçi şeymada pek ortalıkta değildi acaba o yüzden olabilir miydi? Hayır düşünme yüsra. Umrunda olmayacak yüsra unutacaksın yüsra. Nah unutursun diyen iç sesime yüz kızartıcı bir küfür savurdum haklıydı ama umrumda değil.Öğle arasındaydık oturmuş kitap okuyordum valla içim içimi yerken kitap okuyordum şahane.
Aniden gelen bildirimle sıçradım Allah'ım ben mal mıyım acaba? Neden telefonu arka cebime sokuyorum ya maldım mal mal hemen elime alıp yazana baktım aşkın mıydı acaba ya da bana yürüyen urangutlardan biri miydi?
Demem ile gördüğüm isim kalbim tekledi, ellerim titredi, içime çektiğim nefes boğazımda asılı kaldı.Deniz gözlüm:
Yüsra çok özledim çok. (Görüldü)Gördüğüm resim gözlerindeki yorgunluk, bıkkınlık. Ama hayır bu sefer ne yenilecektim ne de koşacaktım ona. Ama hayır yazmayacaktım bunu yapmayacaktım.
Deniz gözlüm:Görüldü mu atacaksın yüsra yapma ya neden diye sor bağır çağır öfkelen.(Görüldü)
Deniz gözlüm:Offff peki. (Görüldü)
Ekranda beliren aramada onun ismi ile özlemim bin kattına arttı bende özlemiştim. Ama yapamazdım yapmamam gerekiyordu. Reddettim aramasını sesine hasret kalmama rağmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEVAPSIZ SORULAR (DÜZENLENECEK)
Teen Fictionİki deli,iki yaralı,iki yalnız ikiside ölüme aşık ikisininde ruhu yok kalpleri yok o kalpler o ruhlar nasıl canlanacak nasıl olacak kimse bilmiyor ölüm mezarlıklar hüzün yeridir ama kim bilir mezarlıklar iki ruhu iki kalbi yeniden nasıl canlandıraca...