18.bölüm|Sakura

12 5 0
                                    

Selammm yeni bölüm geldi keyifli okumalarr ve cevapsız sorular ile dolup taşalım🦋🌸

"Çünkü burası cevapsız sorular dünyası...."
Yekta keskin🦋

ೋ❀❀ೋ═══ ❀ ═══ೋ❀❀ೋ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ೋ❀❀ೋ═══ ❀ ═══ೋ❀❀ೋ

"He he o seni siker o mükemmel kasları ile. " gözlerim kocaman açıldı çünkü yekta tişörtüme elini sokmuş ve göğüsümü sıkmıştı!
ೋ❀❀ೋ═══ ❀ ═══ೋ❀❀ೋ

Korkamadım dokunuşu babam gibi değildi ama aniydi ani olan dokunuşlar can yakıcıdır benim için. Sakin olmasını dilediğim bir sesle konuştum.

"Napıyorsun?" avuçlamıştı şimdi de sıkmıyordu.

"Sevgilinim olduğumu söyle bırakayım." madem oyun istiyordu seve seve oynardım.

"Yooo bartumm." kendimden geçmemi falan mı istiyordu öyle oluyordu çünkü göğüs ucumu yavaşça ama bir o kadar tahrik edici bir şekilde okşamaya başladı.

"Öyle mi sevgilim?" bakma gözlerine sakın bakma.

"Hıhı öyle." göğüs ucuma baskı uyguladı inlemek üzereydim kendimi zor tutuyordum.

"Bak sevgilim dedin inkar etmedin kabul etmiş oldun ha şimdi ha sonra sen hep benim sevdiğim kadınsın. Sevgilim olacaksın" ağzımı açmak istedim bir şey söylemek istedim ama kafasını göğüsüme yasladı ve elimi saçlarına koydu komut verilmiş gibi saçlarını okşamaya başladım eli hala göğüsümdeydi sadece avuçlamıştı sıkmıyordu.
Rahatsız da değildim sahi farkı neydi ki yektanın babamdan diğer erkeklerden? Düşününce o benim beğendiğim erkek tipi bile değildi ama aşık olmuştum hemde çok bakışı yetiyordu onu sevmeme muhtaçtı, ikimizde sevgiye muhtaçtık. Benimki belki geçmişti ama onun ki hala vardı hala canını yakan bir babası vardı.

Yine aklıma düştü babası ile annemin arasındaki mevzuyu bulmam gerekiyordu ama bunun için yektadan yardım istesem eminim ki kendini riske atardı napıcaktım?

Nefesini dinledim yavaştı uyumuştu onu izledim gece boyu o güzel yaralı yüzünü. Kokusu gitmişti alkolle karışmıştı. Ve bu durum asla hoşuma gitmedi. Yarın için plan hazırdı sigara ve alkolü bırakacaktı.
══✿══╡°˖✧✿✧˖°╞══✿══

Beni uyandıran ne alarm ne de güneşin ışınlarıydı boynumu öpen bir varlıktı pardon yektaymış.

"Napıyorsun acaba?" nasıl böyle olmuştuk böyle tamamen üstündeydim. Ve o boynuma ardı ardına öpücükler konduruyordu. Gülüyordu.

"Sevgilimizi öpmekte mi suç?" sevgilim biz sahi olduk mu sevgili ya ne ara anasını satayım?

"Ne ara olduk acaba yekta bey hem baban var yekta nasıl olacağız senin canın yanacak ben artık sana bir şey olsun istemiyorum ki." beni de kendisini de doğrultu.

CEVAPSIZ SORULAR (DÜZENLENECEK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin