Şükür çok uzun bir ara vermeden bölüm atabildim tahminlerinme göre her iki haftada bir kesin bölüm gelir eminde değilim aman Allah vergisi diyelim dmdmdnldbdös
Keyifli okumalarrr🫐Şarkılar
Bak bana-Sena şener
Bana öyle bakma-Teoman
Ölümle yaşam arasında-Mavi gri
Medya:Benimkilerr
─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
Garip garip sesler geliyordu noluyordu ya? Hızlıca yataktan kalktım hay demir eksikliğini ben. Yektanın sesini duyuyordum kimle konuşuyordu böyle.
"Tamam kız arkadaşımla konuşmam lazım korkar beni görmezse beş dakika bekleyebilir misiniz?" kim neyi bekliyordu? Hızlıca kapıya gittim.
"Yektam noluyor?" korkuyordum kapıda polis vardı bişey mi yapmıştım?
"Bir şey yok sevgilim benim karakola gitmem gerek işim var biraz yemek yaptım sana güzelce ye beni bekle." ne diyordu lan bu?
"Delirtme beni noluyor bende gelicem son sözüm." koşarak odama gidip üstüme bir hırka aldım Allah'tan yekta üstümü değiştirmişti. Salona geri döndüğümde yekta yoktu. Koşarak merdivenlerden indim ona yetişmem lazım yalnız bırakamazdım.
Ellerinde kelepçeler vardı arabaya bildiriyorlardı eline kelepçe hiç yakışmamıştı.
Sağda duran polisin yanına gittim.
"Lütfen sizinle geleyim ağzımı hiç açmayacağım ama yanında olayım lütfen." adam bana acıyarak baktı umrumda değildi.
"Peki tek ses edersen arabadan indiririm."
Hızlıca başımı sallayıp yekta'nın yanına oturdum.
"Biliyor musun? Senin yüzüne noldu böyle kavga etmişsin biriyle kimle kavga ettin beni nasıl anlamadım nasıl uyurum."
"Dalyam saçmalama istersen iyiyim doruk şikayet etmiştir senin evine geldi kavga ettik öyle önemli değil çok ani uyandın başın dönüyordur. " hala beni düşünüyordu şaka gibi.
"Bir kere şu hayatta ilk kendini düşün sadece bir kere yekta." cevap vermedi konuşmadım bende kelepçeli ellerini sımsıkı tuttum nabzını okşamam hoşuna gidiyordu benimde gidiyordu. Bir şey derler diye sessiz kaldım oysa sormak istediğim çok soru vardı. Neden böyle olmuştu? Dorukla bir anda neden araları alevlenmişti.
Aşkın arıyordu bugün bana gelecekti kapıyı açık bırakmıştım merak etmiştir diyerek açtım.
"Kelebeğim bir geldim kapı açık yemek sofrada dokunulmamış noluyor iyi misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEVAPSIZ SORULAR (DÜZENLENECEK)
Teen Fictionİki deli,iki yaralı,iki yalnız ikiside ölüme aşık ikisininde ruhu yok kalpleri yok o kalpler o ruhlar nasıl canlanacak nasıl olacak kimse bilmiyor ölüm mezarlıklar hüzün yeridir ama kim bilir mezarlıklar iki ruhu iki kalbi yeniden nasıl canlandıraca...