Selammmm yeni vee tabiki bol bol kaoslu bölüm geldi keyifli okumalarrr vote ve yorum atmayı unutmayınn.💙
Kayıp bir şeyler var aramızda. Bilmediğim halde ziyadesiyle mahvolmuş derin bir hal içindeyim
Bölüm şarkısı:Sakladığın Bir Şeyler Var
ೋ❀❀ೋ═══ ❀ ═══ೋ❀❀ೋ
"Yekta bu yemekte kötü şeyler olacak dimi?""Evet ama sen sadece elimi tut olur mu? Kimseye inanma sadece bana inan." hızlıca başımla onayladım başka kime inanacaktım ki?
Ve karanlığa doğru yürüdük bu akşam yemeği hiç güzel geçmeyecekti.
Eli ellimdeydi ama elleri her zamanki gibi soğuktu ama verdiği hisler sımsıcak.
"Hoşgeldin oğlum geç kaldın ve ben sevmem." babasının iğrenç sesini duymak beni kendime getirdi.
Ama yektanın özrü annesine gitmişti bu babasının gözünden kaçmamıştı.
"Kusura bakma anne yüsrayla konuşmaya dalmışız." ben öpmeyi düşünüyorum arkadaşlar.
"Anladım oğlum kız arkadaşın tabiki böyle şeyler olabilir geçin yemek soğayacak." ikimizde başımızı salladık. Oturduğumuzda şeymanın cırtlak sesini duyduk ya sabır.
"Ben geldimmm oh babamm,ohhh annemm abi sana yokk bir dakika." beni fark etmesi ile herkese verdiği öpücükler durdu. Fark ettiğim bir şey varsa da o geç kalmıştı kimse sesini çıkarmamıştı piçler.
"Ne oldu yine şeyma?" ikimizde aynı anda aynı şeyleri demiştik. Ona baktım ve tebessüm ettim.
"Aman Allahım ben bunları yaşamak zorunda mıyım ya değilim dimi siz yan yana hayır ya abi başka kız mı kalmadı sakın sevgiliyiz deme bayılırım şuracıkta." ardı ardına laflarını sıralıyor ve saçmalıyordu göz devirdim.
"Şeyma haddini bil kardeşim yüsra hakkında tek bir laf edemezsin etme de." sesi çok sert çıkmıştı ve bu babasının gözünden kaçmamıştı napacaktı yine.
"Pardon da abi şuan bana bunu savunmayacaksın dimi hem melisi buldum sana boşver sen bunu." Allahım değersiz bir şeyden bahsedermiş gibi bahsediyordu. Ve damarıma dokunuyordu. Ağzımı açıp bir şey diyecekken yekta benden önce konuştu ve bağırarak aptal babası olay çıkaracaktı.
"ŞEYMA." hemen babasına sığındı bende babama bazen sığınmak isterdim ama hiçbir zaman öyle bir babam olmamıştı bana öğrettiği tek şey silah kullanmaktı onunda bedeli bir hayli ağırdı.
Aklıma düşen anı ile dondum bir dakika.
(Geçmişten kesit)
Yine ve yine kızına taciz etmişti alçak adam ama kızının artık bağırmaktan sesi kısılmıştı ve kimse gelmemişti hep böyle değil miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEVAPSIZ SORULAR (DÜZENLENECEK)
Teen Fictionİki deli,iki yaralı,iki yalnız ikiside ölüme aşık ikisininde ruhu yok kalpleri yok o kalpler o ruhlar nasıl canlanacak nasıl olacak kimse bilmiyor ölüm mezarlıklar hüzün yeridir ama kim bilir mezarlıklar iki ruhu iki kalbi yeniden nasıl canlandıraca...