Oy sınırı: 50
Yorum sınırı: 200Minho'm ❤️🥺
Selam Jisung, Minho ben.Telefonu tekrar koltuğa bırakıp parmaklarımla gözlerimi ovdum birkaç saniye anın gerçekliğini sorgularcasına. Neden bana mesaj atmıştı?
Sincap 🐿
Selam?Minho'm ❤️🥺
Bugün derse gelmediğin için bilmiyorsun sanırım grup projesi için eşleştikSincap 🐿
Haa grup projesi
Tamam haber verdiğin için sağ ol. Ne zamanaymışMinho'm ❤️🥺
Önemli değil, 3 hafta süresi varmışSincap 🐿
Son hafta yapalımMinho'm ❤️🥺
Neden ki bir sorun mu var?Sincap 🐿
Var gerizekalı aşk acını çekmekle meşgulüm ve o aptal ama yakışıklı suratına nasıl ağlamadan bakacağımı düşünüyorum |
Var gerizekalı aşk acını |Hayır, hayır yok.
Minho'm ❤️🥺
Neyse bir ara konuşuruz o zaman
Görüşürüz sincapSincap 🐿
Görüşürüz MinhoTelefonu kapatıp koltuğa geri atarken ellerimi yüzüme kapatmıştım.
"Hayır ya! Tam zamanıydı şimdi. Offfffffff ne yapacağım ben!?"
İşte benim hayattaki şansım da böyleydi. Yoktu yani.
Koltuktan tepe taklak sarkmış, ne yapacağımı düşünürken kapı açılmış, Felix neşeyle -beni görene kadar- içeriye girmişti.
"Jisung! Ne yapıyorsun?"
"Ölmeyi bekliyorum Felix. Belki beynim akar diye deniyorum bir şeyler."
Gözlerimi devirdiğimde Felix koşarak yanıma gelmiş kollarımın altından tutarak beni yere çekmişti. Kendisi de halının üstüne otururken önce bana sarılmış sonra da enseme bir tane vurmuştu.
"Aptal, sakın bir daha böyle şeyler söyleme."
Dudaklarımı büzdüm ve dolu gözlerimle kendimi Felix'in kucağına attım.
"Minho ile proje yapmam lazım, ne yapacağım? Tamamen sıçtım."
"Ah, o konu. Üzgünüm, istemeyeceğini düşünerek profesöre dersten sonra eş değişip değişemeyeceğimizi sordum. Aptal kadın önce azarladı sonra da kovdu beni yanından."
Kafamı kaldırıp Felix'e dolu gözlerle bakarken "Teşekkür ederim." diyerek bacaklarına sarılmıştım. En azından çabalamıştı.
Bir elini saçlarıma atıp okşarken diğer elindeki anahtarı sehpaya atmış, derin bir nefes vermişti. Oluşan sessizlik bana hiç iyi gelmezken tekrar oturur pozisyona geçtim ve ağlamaklı sesimle konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Write Your Own Story /Minsung
Fanfiction(TAMAMLANDI.) "Hadi ama Jisung, kim kendi yazdığı kitaba ağlar ki?" Felix'in sesiyle gözyaşlarımı tekrar silmiştim. "Ama Lix, Minho'm ölüyor!" - 1Month ile bağlantılı ama bağlantılı değil de. Onu okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz. Yani en azından...