Oy sınırı: 73
Yorum sınırı: 280Sabah olduğunda yüzüme vuran rahatsız güneş ışığı ile uyanmıştım. Yatakta gerilip gülümseyerek yüzümü yastığıma sürttüm.
Fakat bir terslik vardı. Yastığım... Minho gibi kokuyordu?
Dün geceden aklıma dolan anılarla gözlerimi sonuna kadar açıp hızla yattığım yerden doğruldum. Ne yani? O şey gerçekten yaşanmış mıydı? Rüya değil miydi? Minho'nun yatağında ne işim vardı? Babam böyle pasta yapmay-
Tamam, derin bir nefes almam gerek.
Güzel, şimdi vermeliyim.
Gram faydası olmadı.
Nedensizce gözlerim dolmaya başlayınca kafamı yastığa koyarak geri yattım. Bir çeşit duygu yüklenmesi yaşıyordum sanırım?
Minho beni gerçekten öpmüştü. Peki neden? Anlık bir çekim olabilirdi, çok yakındık bu yüzden kendini kaptırmış olabilirdi ve şu an duygularımdan haberdardı. Bir daha nasıl yüzüne bakacaktım, normalde bile zar zor bakarken?
Elimle yüzümü kapatıp derin bir nefes aldım, bunları şimdilik düşünmek istemiyordum.
Yan dönerek yüzümü yastığa daha çok gömüp Minho'nun hafif vanilya karışmış kendi kokusunu ciğerlerime hapsetmiştim. Burada ölsem üzülmezdim şu an.
Bugünkü dersim öğleden sonraydı, Minho'nun ise sabahtan başlıyordu. Gitmiş olma ihtimali var mıydı?
Yatakta diğer tarafa dönerek odasını inceledim. Solda, kapının hemen yanında çalışma masası vardı. Üstü kitaplar ve kalemlerle doluydu. Yatak sağda, cam kenarına yaslıydı ve hemen karşısında üç kapaklı bir dolap vardı.
Dolabın yanında küçük bir kitaplık vardı. Romanların haricinde birkaç kupa duruyordu. Duvarlarında madalyalar asılıydı. Basketbol maçlarında kazandıkları olmalıydı.
Etrafı biraz inceledikten sonra esnedim, bu yataktan sonsuza kadar çıkmak istemesem de mecburdum. Sessizce kalkıp kapıyı açtım ve kendimi lavabo olduğunu tahmin ettiğim beyaz kapının önünde buldum. Yavaşça içeriye girdiğimde ise haklı olduğumu görmüştüm.
Hızlıca elimi yüzümü yıkadım ve sessiz olmaya çalışarak salona doğru yürüdüm. Minho koltukta yatmasına rağmen çok huzurlu gözüküyordu. Yavaşça yanına adımlayarak koltuğun önüne diz çöktüm ve güzel yüzünü izlemeye başladım.
Alnına düşen ve oldukça yumuşak görünen saçlarına dokunmak istiyordum. O beni öptüyse ben de bunu yapabilirdim bence.
Tam elimi kaldırmış dokunmak üzereydim ki yerinde kıpırdanmasıyla hızlıca geri çekildim. O sırada halının üstünde duran telefonum dikkatimi çekmişti. Hızlıca alıp tekrar Minho'nun odasına dönerek kapıyı arkamdan kapattım. Tekrar yatağa oturup hemen grubumuzu açtım, bunu anlatmazsam ortadan ikiye çatlardım.
Yavaş la gaç tane alıyon
Jisung
ÖPÜŞTÜK
MİNHO BENİ ÖPTÜ
BİLDİĞİNİZ DUDAKTAN
ÖPTÜ
BENİ
MİNHO
BENİJeongin
Ney babanı götten miFelix
NEEEE
JISUNG ŞAKA YAPIYORSAN HİÇ SIRASI DEĞİL HİÇJisung
HİÇ BU KADAR CİDDİ OLMAMIŞTIM AĞLIYOMSeungmin
İnanamıyorum ya çok mutlu oldum ağlıcam ben de şimdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Write Your Own Story /Minsung
Fanfiction(TAMAMLANDI.) "Hadi ama Jisung, kim kendi yazdığı kitaba ağlar ki?" Felix'in sesiyle gözyaşlarımı tekrar silmiştim. "Ama Lix, Minho'm ölüyor!" - 1Month ile bağlantılı ama bağlantılı değil de. Onu okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz. Yani en azından...